Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Góra: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2011/2012
Numer ogłoszenia: 309416 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze , ul. Armii Polskiej 15, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5444527, faks 065 5444527.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Opis przedmiotu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w sezonie zimowym 2011/2012. Szczegółowe warunki: 1. Roboty przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich i powiatowych w okresie zimowym 2011/2012, przy czym okres zimowy zaczyna się z dniem l listopada pierwszego roku, a kończy z dniem 30 kwietnia następnego roku, lecz nie wcześniej niż ustaną warunki pogodowe związane z okresem zimowym. 2. Zamawiający przekaże firmie wyłonionej w drodze przetargu sprzęt jaki posiada do zimowego utrzymania. 3. Do obowiązków firmy wyłonionej w przetargu należało będzie: - przygotowanie sprzętu do sezonu zimowego polegające na malowaniu, naprawie, wymianie uszkodzonych elementów, zamontowanie na odpowiednich pojazdach (nośnikach) -odpowiednie oznakowanie sprzętu biorącego udział w akcji. -zapewnienie łączności przewodowej i bezprzewodowej pomiędzy biorącymi udział w akcji zimowej - utrzymanie sprzętu i transportu w ciągłej sprawności technicznej. - odśnieżanie dróg oraz zwalczanie śliskości zimowej zgodne z wymaganym standardem z-u dróg -składanie informacji o przebiegu akcji do siedziby Zamawiającego Zapotrzebowanie na sprzęt i transport wynosi ogółem: 1. Pługopiaskarka - 2szt. 2. Samochód pod pług i piaskarkę do 10Mp - 2szt 3. Samochód pod pług pow. 10Mp - 1szt. 4. Samochód pod pług do 10Mp - 4szt. 5. Zestaw niskopodwoziowy 1szt. 6. Równiarka 1szt. 1szt. 7. Ładowarka 2szt. 2szt. 8. Spycharka 1szt. 1szt. 4. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia właściwego sprzętu do wykonania przedmiotu zamówienia najpóźniej po upływie 2 godzin od chwili otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 5. Zakres oraz lokalizację robót określa Dyżurny zarządzający akcją zimowego utrzymania ze strony Zamawiającego. 6. Za wykonanie usługi Wykonawca pobierał będzie wynagrodzenie miesięczne wg cen ujętych w formularzu cenowym po upływie 14 dni od dnia dostarczenia faktury. 7. Jeżeli oferent jest płatnikiem podatku VAT w formularzu cenowym obok stawki netto określi stawkę brutto 8. Wezwany przez Zamawiającego sprzęt, który nie będzie wykonywał pracy, będzie rozliczony za minimum 3 godziny dyżuru. 9. Wykonawca robót zobowiązany jest do czytelnego prowadzenia dokumentów najmu (kart drogowych), które będą podstawą naliczenia faktur. 10. Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu do siedziby Obwodu Drogowego w Niechlowie i Obwodu Drogowego w Górze, powierzonego mu sprzętu w stanie nie gorszym niż w dniu jego przekazania najpóźniej po upływie 14 dni od dnia wygaśnięcia umowy. 11. Ceny umowne mogą ulec zmianie jedynie w przypadku zmiany elementów kosztów niezależnych od stron, po uprzednim podpisaniu aneksu do umowy. 12. Wynagrodzenie Wykonawcy ulega obniżeniu w przypadku i w sposób następujący: a) w przypadku opóźnienia w podstawieniu zamówionego sprzętu: - do 2 godz. po umówionym czasie w wysokości 25% wynagrodzenia za 16 godzin jego pracy - powyżej 2 godzin w wysokości 35% wynagrodzenia za 16 godzin jego pracy b) w przypadku nie podstawienia sprzętu w żądanym dniu umowa ulega rozwiązaniu bez wypowiedzenia z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zwrotu powierzonego mu sprzętu do siedziby Obwodu Drogowego w Niechlowie i Górze. Wspólny Słownik Zamówień: 90.62.00.00-9-Usługi odśnieżania 90.63.00.00-2- Usługi usuwania oblodzeń 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. - określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków działu w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków działu w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunków działu w postępowani
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze ul. Armii Polskiej 15, 56-200 Góra.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Górze ul. Armii Polskiej 15, 56-200 Góra Pokój nr1 - Sekcja Finansów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Utwardzenie placu gminnego przy ul. Reymonta w m. Góra,,.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Sikorskiego 2 w m. Góra,,.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Głogowskiej w m. Góra,,
- "Dostawy i usługi służące poprawie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Górze"
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości i porządku na ulicach znajdujących się na terenie miasta Nowogard
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.