To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-28
Lublin: usługi polegające na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2010/2011 - Zadanie V - Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie.
Numer ogłoszenia: 309450 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244741 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Turystyczna 7A, 20-207 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7495300, faks 081 7495341.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi polegające na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2010/2011 - Zadanie V - Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: usługi polegające na pełnieniu dyżurów przy zimowym utrzymaniu dróg wojewódzkich w sezonie zimowym 2010/2011 - - Zadanie V - Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie Kod CPV: 71.70.00.00-5 - usługi kontroli i nadzoru zgodnie z poniższym opisem: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg wojewódzkich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie - Rejon Dróg Wojewódzkich w Parczewie, a w szczególności utrzymanie ich przejezdności i zwalczanie śliskości 2. Zakres usług obejmuje pełnienie dyżurów w okresie od 01.11.2010 do 31.03.2011 r. w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) oraz w pozostałe dni tygodnia w godz. od 15.00 do 7.00 dnia następnego w siedzibie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Parczewie. Maksymalny zakres zamówienia obejmuje 5500 godzin. Godziny pełnienia dyżurów będą ustalane przez Zamawiającego w zależności od występujących potrzeb. W dni robocze od godz. 7.00 do godz. 15.00 dyżury pełnić będą pracownicy Zarządu, Rejonów i Obwodów Drogowych. 3. Przeszkolenie osób, zatrudnionych do pełnienia dyżurów, w zakresie ich obowiązków i uprawnień powinno odbyć się najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem świadczenia usług przy współudziale Zamawiającego, po uprzednim przedłożeniu pełnego wykazu dyżurnych i powiadomieniu o terminie szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wiadomości i możliwości niedopuszczenia do pełnienia funkcji dyżurnych, w przypadku braku wymaganych wiadomości i umiejętności. 4. Obowiązki dyżurnych w Rejonach Dróg Wojewódzkich i Obwodach Drogowych: a. Osoby zatrudnione przy pełnieniu dyżurów winny znać: - Wytyczne zimowego utrzymania dróg z 2005 r., - aktualne standardy zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2010/2011, - podział sieci dróg w zależności od kolejności ich zimowego utrzymania, - plan operacyjny z.u.d. obsługiwanej jednostki terenowej, - organizację służby liniowej, - wykaz Wykonawców, świadczących usługi sprzętowe w zakresie zwalczania śliskości i odśnieżania dróg wraz z obowiązującymi cenami jednostkowymi, - formularze meldunków, obowiązujące w sezonie pełnienia dyżurów, - sposoby posługiwania się komputerem, telefaksem, radiotelefonem, - obsługę programu ZIMA i sposób posługiwania się pocztą elektroniczną, - specyfikę prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stopniu pozwalającym na samodzielne prowadzenie tych prac. b. Dyżury powinny być pełnione w dniach i godzinach, określonych w Harmonogramie dyżurów zatwierdzonym przez Zamawiającego. Zastrzega się obowiązek przekazywania zmian pomiędzy dyżurnymi. c. W sposób umiejętny i rzetelny dyżurni powinni redagować treść meldunków zimowych na podstawie zebranych informacji o sytuacji na drogach i odpowiednio je przekazywać, tj. dyżurni z Obwodów Drogowych dyżurnemu w siedzibie RDW, a dyżurny Rejonu do ZDW w Lublinie w godzinach określonych w aktualnym Planie Zimowego Utrzymania Dróg, a także wg potrzeb. d. Przekazywać (pomiędzy dyżurnymi w RDW i Obwodach Drogowych) na bieżąco decyzje upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i ZDW oraz wszelkie inne informacje (np. prognozy pogody, itp.) mające wpływ na przebieg akcji zimowej. e. Prowadzić rejestr pracy sprzętu, pracującego przy zimowym utrzymaniu dróg oraz zużycia materiałów do zwalczania śliskości. f. Prowadzić dzienne rozliczenie kosztów zimowego utrzymania dróg dla sprzętu p/gołoledziowego, odśnieżnego i zużycia materiałów. Informację o kosztach przekazywać w kolejności określonej w punkcie 4.C. 5. Obowiązki dyżurnych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Lublinie: a. Osoby zatrudnione przy pełnieniu dyżurów winny znać: - Wytyczne zimowego utrzymania dróg z 2005 r., - aktualne standardy zimowego utrzymania dróg w sezonie zimowym 2010/2011, - podział sieci dróg w zależności od kolejności ich zimowego utrzymania, - plan operacyjny z.u.d. Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, - organizację służby liniowej w jednostkach terenowych, - sposoby posługiwania się komputerem, telefaksem, radiotelefonem, - obsługę programu ZIMA i sposób posługiwania się pocztą elektroniczną - specyfikę prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stopniu pozwalającym na podejmowanie decyzji po uprzednim uzyskaniu akceptacji Dyrektora Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, - przyjmowanie od podległych jednostek terenowych meldunków dot. zimowego utrzymania dróg wojewódzkich; - przekazywanie meldunków za pośrednictwem poczty elektronicznej do Dyrekcji ZDW w Lublinie, dyżurnego Urzędu Marszałkowskiego oraz Centrum Zarządzania Kryzysowego przy Urzędzie Wojewódzkim w Lublinie; - udzielanie bieżących informacji o stanie dróg do środków masowego przekazu oraz osobom prywatnym; - natychmiastowe zawiadamianie kierownictwa Zamawiającego oraz środków masowego przekazu o sytuacjach krytycznych na drogach (np. zablokowana droga w wyniku wypadku, nie przejezdność drogi w wyniku śnieżycy, itp.) - współpraca z ościennymi Zarządami Dróg, Policją i innymi służbami, działającymi na rzecz akcji zimowej. b. Dyżury należy pełnić ściśle w dniach i godzinach określonych w Harmonogramie dyżurów, zatwierdzonym przez Zamawiającego, przy czym obowiązuje przekazywanie obowiązków dyżurnego między zmianami. c. W sposób umiejętny i rzetelny sprawdzać treść przychodzących informacji o sytuacji na drogach (meldunków). d. Przekazywać dyżurnym w RDW bieżące decyzje upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego oraz wszelkie inne informacje (np. prognozy pogody, komunikaty CZK, itp.) mające istotny wpływ na przebieg akcji zimowej. e. Prowadzić rejestr przekazywanych meldunków w bazie programu komputerowego ZIMA oraz dokonywać opisu przebiegu dyżuru w Dzienniku dyżurów. 6. Usługi powinny być realizowane wg następujących zasad: - termin realizacji usługi oraz ilość roboczogodzin (godzin dyżuru) będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb, wynikających z sytuacji na drogach, - Zamawiający zastrzega sobie prawo przerywanego czasu pracy (dyżuru), - Wykonawca bezzwłocznie po otrzymaniu zapotrzebowania od upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego w formie pisemnej, ustnej, elektronicznej bądź telefonicznej, powinien przystąpić do pełnienia dyżurów, - Wykonawca będzie mógł nieodpłatnie korzystać z lokali, środków łączności i wyposażenia biurowego Zamawiającego w miejscu pełnienia dyżurów pod warunkiem wykorzystywania ich wyłącznie do wykonywania zleconych przez Zamawiającego usług, - Wykonawca odpowiada prawnie i materialnie za skutki ewentualnych nieprawidłowych decyzji podjętych przez zatrudnionych przez niego dyżurnych, - Wykonawca odpowiada materialnie za ewentualne zawinione przez dyżurnych uszkodzenia wyposażenia biurowego i środków łączności, będących własnością Zamawiającego, - Wykonawca wyznaczy osoby, które pełnić będą role koordynatorów usług w poszczególnych jednostkach terenowych i w siedzibie Zamawiającego (sprawowanie nadzoru nad osobami dyżurującymi, przygotowywanie i zatwierdzanie miesięcznych harmonogramów dyżurów z.u.d., bieżąca kontrola ilości przepracowanych godzin, sporządzanie miesięcznych wykazów, itp.) - Zakończenie przedmiotu umowy nastąpi z chwilą z zakończenia prowadzenia akcji zimowej w sezonie zimowym 2010/2011.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.70.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZOFIA KOZAK WALOR J.M. PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE LUBLIN
jakie przetargi wygrała firma
ZOFIA KOZAK WALOR J.M. PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE LUBLIN
- Pani Zofia Kozak, WALOR J.M., Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe, ul. Majdan Tatarski 23/26, 20-316 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83655,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 88275,00
Oferta z najniższą ceną: 88275,00 / Oferta z najwyższą ceną: 89100,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie aktualizacji projektów stałej organizacji ruchu drogowego
- Dostawa środków czystości oraz papierowych środków toaletowych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2025 r.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie oraz 1 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ w Lublinie Filia w Ełku
- Dostawa oprogramowania antywirusowego dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Wykonanie systemu kontroli dostępu oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu w budynku WBiA oraz WICA przy ul. Nadbystrzyckiej 40 w Lublinie
- dostawa leków i wyrobów medycznych - 4 zadania
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami dla miejscowości Dębna i Liszna w Gminie Sanok
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Utworzenie 48 nowych miejsc opieki dla dzieci w wieku do lat 3 w Żłobku Miejskim w Oławie przy ul. B. Chrobrego 106A"
- " Przebudowa i modernizacja dróg wewnętrznych oraz terenów utwardzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie WSP w Andrychowie." - formuła zaprojektuj i wybuduj.
- Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych pn. Przebudowa mostu nad Kanałem Elbląskim w ciągu drogi powiatowej Nr 1219N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo w km 22+438 (k/m. Liwa)
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego dla zadania "BUDOWA STRAŻNICY OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KOSIECZYNIE"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dot. przebudowy komunikacji wraz z sąsiadującymi pomieszczeniami Coll.Maius przy ul. Fredry 10 w Poznaniu oraz w ramach prawa opcji sprawowanie nadzoru autorskiego
więcej: Usługi nadzoru i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.