Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-01
Sztum: Wykonanie otworu eksploatacyjnego nr 4b oraz likwidacja studni
nr 4a na terenie miejskiego ujęcia wód podziemnych z utworów
czwartorzędowych w SZTUMIE
Numer ogłoszenia: 309478 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Sztumie , ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 0-55 2772214, faks 0-55 2772214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik-sztum.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie otworu eksploatacyjnego nr 4b oraz likwidacja studni nr 4a na terenie miejskiego ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych w SZTUMIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zastępczego otworu eksploatacyjnego nr 4b oraz likwidacja wyłączonej z eksploatacji studni nr 4a na terenie miejskiego ujęcia wód podziemnych w Sztumie, zgodnie z dokumentacją projektową - Projekt Robót Geologicznych , dla przedmiotowego zadania , dostępną na stronie internetowej Zamawiającego , www.pwik-sztum.pl - załącznik do SIWZ. Uwzględniając zespołową eksploatację studzien, zaleca się odwiercić projektowany otwór nr 4b w odległości przynajmniej 10 m na zachód od przewidzianej do likwidacji studni nr 4a. Zaleca się wykonanie otworu nr 4b o głębokości 75 m i końcowej średnicy 457 mm, ujmującego plejstoceńską, międzymorenową warstwę wodonośną. Wydajność eksploatacyjną studni szacuje się na 88 m3/h. Terenem wiercenia jest działka nr 283, będąca w zarządzie trwałym Inwestora Do likwidacji studni nr 4a należy przystąpić po wykonaniu otworu zastępczego nr 4b i zakończeniu próbnego pompowania. Likwidację studni należy przeprowadzić dążąc do odtworzenia pierwotnego stanu budowy geologicznej oraz zachowania izolacji użytkowej warstwy wodonośnej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20 - Wiercenie studni wodnych 71.35.19.10 - Usługi geologiczne 71.90.00.00 - Usługi laboratoryjne 76.41.00.00 - Usługi kładzenia rur okładzinowych oraz przewodów rurowych do odwiertów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 3.000,00 złotych, słownie złotych : Trzy tysiące.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zakres działalności Wykonawcy obejmuje m.in. wykonywanie robót w zakresie odwiertów studni wodnych, ocena na podstawie złożonego dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowani należycie co najmniej 2 zamówienia w zakresie wykonania (odwiertu) studni dla ujęcia wody , o głębokości co najmniej 75mb każda, ocena na podstawie złożonego wykazu wykonanych zadań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę , że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem do realizacji zamówienia, w tym , co najmniej 1 wiertnicą do wierceń udarowych do głębokości co najmniej 100m; ocena na podstawie złożonego wykazu urządzeń, maszyn i narzędzi , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,w tym, co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie kierowania robotami hydrogeologicznymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym . ocena na podstawie złożonego wykazu osób jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00zł , ocena na podstawie złożonego dokumentu - polisa lub inny dokument , jak określono w siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwik-sztum.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.z o.o. ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie lub na adres Zamawiającego - Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp.z o.o. ul. Kochanowskiego 28, 82-400 Sztum,.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZTUMU
- Usługa koszenia traw z poboczy dróg powiatowych na terenie Powiatu Sztumskiego w 2025 roku
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa osiedla mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą w Sztumie.
więcej: przetargi w Sztumie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury wodno-ściekowej na obszarze wiejskim Miasta i Gminy Kikół - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Konotopie
- "Rozbudowa ul. Jeziornej w Piotrkowie Trybunalskim"
- Usługa przygotowania bibliotek eksomowych (WES) oraz sekwencjonowania NGS
- "Pełnienie funkcji Inżyniera Kontaktu w zakresie doradztwa, nadzoru i dozoru nad wykonaniem otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Radoszyce GT-1 w miejscowości Radoszyce"
- Wykonanie badań laboratoryjnych w związku z realizacją zadania inwestycyjnego.
- Rozbudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Wierzchowo
więcej: Wiercenie studni wodnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.