Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Zielona Góra: Budowa boisk wielofunkcyjnych przy III Liceum Ogólnokształcącym i Zespole Edukacyjnym nr 2 w Zielonej Górze w ramach zadań inwestycyjnych Przebudowa boiska w III LO ul. Strzelecka 9, Etap II (boisko wielofunkcyjne z oświetleniem) i Budowa boiska sportowego w Zespole Edukacyjnym nr 2, ul. Leopolda Staffa 10
Numer ogłoszenia: 30947 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boisk wielofunkcyjnych przy III Liceum Ogólnokształcącym i Zespole Edukacyjnym nr 2 w Zielonej Górze w ramach zadań inwestycyjnych Przebudowa boiska w III LO ul. Strzelecka 9, Etap II (boisko wielofunkcyjne z oświetleniem) i Budowa boiska sportowego w Zespole Edukacyjnym nr 2, ul. Leopolda Staffa 10.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lokalizacja boisk: III Liceum Ogólnokształcące, ul. Strzelecka 9, Zespół Edukacyjny nr 2, ul. Leopolda Staffa 10 w Zielonej Górze. 1.Zakres zamówienia: 1.1 Boisko wielofunkcyjne przy III Liceum Ogólnokształcącym: 1) roboty przygotowawcze - rozbiórka nawierzchni bitumicznej - 55m2; 2) roboty ziemne - 95,3 m3; 3) boisko do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie bitumicznej- 420m2 wraz z wyposażeniem, 4) zagospodarowanie terenu, w tym: - ogrodzenie boiska h=2,0m i l=65,0m, - opaska komunikacyjna i chodnik z polbruku - 261m2, - drenaż z elementów chłonnych l=21,5m; 5) roboty elektryczne związane z oświetleniem boiska przez 4 maszty stalowe h= 8m z 8 projektorami metalohalogenkowymi o mocy 250W każdy. 1.2 Boisko wielofunkcyjne przy Zespole Edukacyjnym nr 2: 1) roboty przygotowawcze i ziemne - 201 m3, 2) boisko do koszykówki i siatkówki o nawierzchni poliuretanowej na podbudowie tłuczniowej i podkładzie amortyzacyjnym - 510m2 wraz z wyposażeniem; 3) zagospodarowania terenu, w tym: - piłkochwyty o wys. h=4,0m i długości l=2 15,0m, - chodnik i plac komunikacyjny z polbruku - 150,5m2, - schody terenowe z poręczami stalowymi - 16m2 - drenaż - rowy odwadniające chłonne l= 38,7m; 4) roboty elektryczne związane z oświetleniem boiska przez 4 maszty stalowe h=10m z projektorami metalohalogenkowymi o mocy 1000W każdy. 1.3. Rodzaj nawierzchni: poliuretanowa, bezspoinowa, przepuszczalna dla wody, dwuwarstwowa nawierzchnia sportowa o łącznej grubości 13mm (11+2). Warstwa nośna nawierzchni( ~11mm) układana maszynowo, warstwa użytkowa ( ~2mm) wykonana metodą wysokociśnieniowego natrysku dwuskładnikowego systemu poliuretanowego uzupełnionego granulatem EPDM frakcji 0,5-1,5mm. Kolorystyka nawierzchni - czerwona i zielona, linie - białe i żółte, malowane specjalistyczną farba poliuretanową. 1.4 Wykonawca załączy do oferty opis - kartę technologiczną wraz z autoryzacją producenta zastosowanego systemu nawierzchni umożliwiający dokonanie oceny zgodności z wymaganiami stawianymi w SIWZ. 1.5 Główne parametry oferowanej nawierzchni bieżni nie gorsze niż: 1) wytrzymałość na rozciąganie - 0,7Mpa, 2) wytrzymałość na rozdzieranie -100N, 3) wydłużenie względne przy rozciąganiu 50%( + - 3), 4) ścieralność - 0,10mm, 5) twardość w skali Shore a A 65 st (+ - 5). 1.6 Dodatkowe informacje 1) wyszczególnienie elementów stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawierają Zbiorcze Tabele Elementów Rozliczeniowych stanowiące załącznik Nr 4 do SIWZ, sporządzone na podstawie wykonanych kosztorysów ofertowych dla każdego boiska w układzie - ilość przedmiarowa wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót (załącznik Nr 11 do SIWZ) cena jednostkowa = wartość z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, które są nierozłącznym elementem tabeli zbiorczych, 2) wypełniona i załączona do oferty Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową robót dla każdego boiska w przypadku podpisania umowy nie podlega żadnym rokowaniom i negocjacjom, 3) szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do SIWZ przedmiarach robót oraz dokumentacjach technicznych, 4) wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu powinien zaoferować taką cenę, która będzie zawierała w sobie nośniki kosztów dla okresu wykonania zamówienia ( nie dopuszcza się ofert częściowych i wariantowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej odbioru i wykonania robót stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. Wyłoniony Wykonawca winien dostarczyć przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót i terminów realizacji, który będzie załącznikiem do umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 80.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9.300,00 zł /słownie: dziewięć tysięcy trzysta złotych/..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1. Wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie wykonania boiska z nawierzchnią poliuretanową o powierzchni powyżej 500 m2, udokumentowanej że została wykonana należycie; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: - kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, - kierownik robót elektrycznych posiadający uprawnienia budowlane w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, 3 Dysponują specjalistycznym sprzętem do układania nawierzchni poliuretanowej: - rozkładarką mas poliuretanowych - 1 szt, - mieszarką - 1 szt, - natryskarką - 1 szt ; 4 Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (dodatkowo wyłoniony Wykonawca winien przed podpisaniem umowy przedłożyć aktualną polisę OC w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji zamówienia). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie zgodnie z art. 297 § 1 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 - z późn. zm.) o odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych oświadczeń w celu uzyskania niniejszego zamówienia publicznego wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 3 do SIWZ; ; 4) dokładnie wypełnione Zbiorcze Tabele Elementów Rozliczeniowych wraz z ceną końcową netto przedmiotu zamówienia (w polskich złotych/ do dwóch miejsc po przecinku), na formularzu wg załącznika Nr 4 do SIWZ 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 5 do SIWZ; 6) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 6 do SIWZ; 7) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 7 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 9) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 8 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2 SIWZ; 10) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionych w punkcie 5.1.2., SIWZ branżach oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2 SIWZ; 11) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca wg załącznika Nr 9 do SIWZ- na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3 SIWZ; 12) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.4. SIWZ; 13) opis - kartę technologiczną wraz z autoryzacją producenta zastosowanego systemu nawierzchni- zgodnie z punktem 3.5 SIWZ; 14) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 10 do SIWZ; 15) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy. Dotyczy wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (stosownie do treści § 2 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 604, z późn. zm.)): §2. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w § 1 ust. 1 wyżej cytowanego rozporządzenia: 1) pkt 2,3 i 5 - składa dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pok. 408..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Remont drogi wojewódzkiej nr 158: Zadanie nr 1 - m. Gralewo na odcinku od km 8+897 do km 9+732; Zadanie nr 2 - m. Goszczanowo na odcinku od km 28+526 do km 29+119.
- Remont przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 305 w miejscowości Łęgoń
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1193F w m. Podmokłe Małe w kierunku m. Laski
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja boiska sportowego o nawierzchni z trawy syntetycznej w kompleksie boisk sportowych "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy Zespole Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Czechach
- Budowa boiska sportowego wraz z zapleczem w Borowiu - etap I.
- Budowa Regionalnego Centrum Szkoleniowego OSP w Gminie Choszczno w systemie zaprojektuj i wybuduj - III postępowanie
- Wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na boisku piłkarskim wybudowanym w ramach programu "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy ul. Terenowej 34-38 we Wrocławiu.
- Modernizacja infrastruktury sportowej w gminie Borów.
- Modernizacja boiska sportowego wraz z budową budynku zaplecza sportowo-kulturalnego.
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.