eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzemudŚwiadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Szemud: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017
Numer ogłoszenia: 309560 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szemud , ul. Kartuska 13, 84-217 Szemud, woj. pomorskie, tel. 58 6764428, faks 58 6764428.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia (dla części 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13): Dla celów zimowego utrzymania dróg teren gminy został podzielony na czternaście rejonów odśnieżania obejmującego drogi gminne, drogi osiedlowe i dojazdowe w sołectwach oraz chodniki i parkingi publiczne według zestawień długości, występujących w poniższych wykazach i w harmonogramie (zał. Nr 1) utrzymywane w V standardzie zimowego utrzymania. Część 1 - REJON nr 1 - obejmujący następujące drogi gminne i sołeckie, zaliczone do V standardu na podstawie Załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r.(zmiana 1997r.). a) Drogi gminne będące w zarządzie gminy Szemud o nawierzchni bitumicznej odśnieżane w standardzie nr V 1. Kamień - Kowalewo - 4,61 km-odc. Bitumiczny 4,61 km 2. Kielno - Kieleńska Huta, - 3,65 km-odc. bitumiczny 0,75 km 3. Kielno - Koleczkowo, - 3,10 km-odc. bitumiczny 3,10 km 4. Kielno - Bojano - 2,90 km-odc. bitumiczny 2,90 km 5. Kowalewo - Kłosówko - 1,20 km-odc. bitumiczny 1,20 km 6. Kielno - Warzno - Czeczewo - 4,40 km-odc. bitum. 4,40 km 7. Warzno - Karczemki - 3,40 km-odc. bitumiczny 2,15 km 8. Kielno ul. Szkolna oraz ul. J.Tredera (odc. od Ośrodka Zdrowia do ul. Oliwskiej) - 0,90 km-odc. bitumiczny 0,90 km 9. Kielno ul. Jeziorna -odcinek bitumiczny - 0,67 km o łącznej długości - 24,66 km w tym o długości bitumicznej - 20,68 km Wymagany rodzaj i minimalna ilość sprzętu w Rejonie nr 1 - piaskarka samochodowa z pługiem jednostronnym - szt. 1 - pługi ciężkie - szt.1 - ładowarka - 1 szt. - wywrotka - 2 szt. W chwili wystąpienia zawiei, zamieci lub śliskości operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania koordynatora przystępuje do odśnieżania lub posypywania dróg mieszanką. W przypadku występowania dużych opadów śniegu przewiduje się poszerzanie dróg oraz wywóz śniegu z centrów wsi. Do tego celu wykonawca musi zabezpieczyć własny lub podnajęty sprzęt tj. ładowarka o mocy od 80 - 100KM i 2 samochody wywrotki. Ładowarka może być wykorzystywana również do poszerzeń dróg na terenie gminy Część 2 - REJON nr 2 obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwo Koleczkowo, oraz droga gminna: Kielno - Marchowo - Koleczkowo - 3,55 km na odcinku od Ośrodka Zdrowia w Kielnie do Koleczkowa (skrzyżowanie z ul. Szkolną w Kielnie do skrzyżowania z ul. Kamieńską w Koleczkowie) - razem długość dróg około 36 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 2: - pług ciężki szt. 1 W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi. Część 7 - REJON nr 7 obejmujący następujące sołectwa i drogi gminne odśnieżane w standardzie V. Sołectwa Szemud, Głazica, Grabowiec i drogi gminne Głazica - Przetoczyno o długości - 2,6 km, droga gminna Szemud - Grabowiec wraz z ul. Myśliwską - 4 km oraz parkingi publiczne we wsi Szemud wraz z chodnikami we wsi Szemud w tym: chodniki od skrzyżowania do Urzędu Gminy, od sklepu GS do SKR, od ul. Ks. Tomaszewskiego do ul. Myśliwskiej o długości około - 2km Zwalczanie śliskości na odcinkach bitumicznych dróg: Szemud - Grabowiec - ul. Myśliwska - 2,5 km, ul. Szkolna - 0,5 km Razem długość dróg około - 40 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 7: - pług ciężki szt. 1, - pług lekki z piaskarką lekką do odśnieżania i posypywania żwirem chodników o masie całkowitej zestawu do 2,3 ton - szt. 1 W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw dróg gminnych a następnie dróg sołeckich w porozumieniu z sołtysami wsi. Chodniki odśnieżane i posypywane będą na wezwanie koordynatora gminnego. Odcinki bitumiczne dróg w rejonie będą posypywane na wezwanie koordynatora. Część 8 - REJON nr 8 obejmujący następujące sołectwa odśnieżane w standardzie V. Sołectwo Przetoczyno i Częstkowo oraz droga gminna Przetoczyno - Częstkowo - 4,6 km Razem długość dróg około - 35 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 8: pług ciężki szt. 1 W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania dróg sołeckich w porozumieniu z sołtysem wsi. Część 9 - REJON nr 9 obejmujący następujące sołectwa i drogi gminne odśnieżane w standardzie V Sołectwa Donimierz i Szemudzka Huta oraz droga gminna: Donimierz - Otalżyno o długości - 4,0 km. Razem długość dróg około - 40 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 9: pług ciężki szt. 1, W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich w porozumieniu z sołtysami wsi. Część 10 - REJON nr 10 obejmujący następujące sołectwa i drogi gminne odśnieżane w standardzie V Sołectwo Łebieńska Huta i Jeleńska Huta oraz droga gminna Łebieńska Huta - Jeleńska Huta o długości - 4,1 km. Razem długość dróg około - 50 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 10: pług ciężki szt. 1, W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich w porozumieniu z sołtysami wsi. Część 13 - REJON nr 13 obejmujący następujące sołectwo odśnieżane w standardzie V Sołectwo Łebno i droga gminna Łebno - Częstkowo - 4,2km Razem długość dróg około - 26 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 13: pług ciężki szt. 1 W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania w porozumieniu z sołtysami wsi. 2. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik nr 1, 2 i 3 do SIWZ. 3. Każdy z wykonawców może złożyć po jednej ofercie na max cztery części (rejony). 4. Sprecyzowany opis przedmiotu zamówienia oraz definicje i ilość sprzętu odśnieżającego zawarte są w harmonogramie zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Szemud - zał. nr 4 do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium - niewymagalne

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna: a) złożenie oświadczenia o posiadanym sprzęcie mechanicznym na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 5 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13), b) złożenie oświadczenia o miejscu składowania mieszanki i ładowność skrzyni zasypowej piaskarki na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 6do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 7), c) złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku - znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający oceni na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę: - złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13) Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Odpowiednio wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ przedstawiony w poszczególnych pakietach 1, 2, 7, 8, 9, 10, 13). 3. Dokument stwierdzający, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Oświadczenie Wykonawcy, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom - jeśli dotyczy (brak złożenia oświadczenia będzie traktowane jako realizacja zadania własnymi siłami). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI: - ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Wysokość kary umownej - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy: 1. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian, o których mowa w pkt 2. 2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć: a) wysokości wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT b) wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. c) wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. d) czasu realizacji zamówienia - w przypadku przedłużających się trudnych warunków atmosferycznych uzasadniających dalsze utrzymywanie akcji w zakresie zimowego utrzymania dróg, lub korzystnych warunków atmosferycznych nie wymagających realizacji usług objętych niniejszą umową e) zakresu ilościowego robót - w zależności od warunków atmosferycznych uzasadniających użycie sprzętu do utrzymania dróg; f) zmiany konta bankowego 3. Zmiana wynagrodzenia i zasad, o których mowa w ust. 2 pkt b) i c), może nastąpić w przypadku, gdy spowodują wzrost kosztów Wykonawcy. Po stronie Wykonawcy leży udowodnienie realnego wpływu wzrostu tych kosztów na realizację umowy. W tym celu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu odpowiednie dokumenty np. wysokość płac za poprzednie miesiące realizacji umowy. 4. Warunki dokonywania zmian, o których mowa w ust. 1 - 2 - w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.: a) zmiany adresowe. b) zmiany Koordynatora 6. Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach, o których mowa w ust 5.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szemud.pl/zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komplet dokumentów przetargowych można odebrać bezpłatnie w pok. Nr 8 U.G. Szemud.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 09:30, miejsce: Gmina Szemud ul. Kartuska 13; 84 - 217 Szemud; Biuro Obsługi pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017 część 1 -rejon nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - REJON nr 1 - obejmujący następujące drogi gminne i sołeckie, zaliczone do V standardu na podstawie Załącznika nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994r.(zmiana 1997r.). a) Drogi gminne będące w zarządzie gminy Szemud o nawierzchni bitumicznej odśnieżane w standardzie nr V 1. Kamień - Kowalewo - 4,61 km-odc. Bitumiczny 4,61 km 2. Kielno - Kieleńska Huta, - 3,65 km-odc. bitumiczny 0,75 km 3. Kielno - Koleczkowo, - 3,10 km-odc. bitumiczny 3,10 km 4. Kielno - Bojano - 2,90 km-odc. bitumiczny 2,90 km 5. Kowalewo - Kłosówko - 1,20 km-odc. bitumiczny 1,20 km 6. Kielno - Warzno - Czeczewo - 4,40 km-odc. bitum. 4,40 km 7. Warzno - Karczemki - 3,40 km-odc. bitumiczny 2,15 km 8. Kielno ul. Szkolna oraz ul. J.Tredera (odc. od Ośrodka Zdrowia do ul. Oliwskiej) -0,90 km-odc. bitumiczny 0,90 km 9. Kielno ul. Jeziorna - odcinek bitumiczny - 0,67 km o łącznej długości - 24,66 km w tym o długości bitumicznej - 20,68 km Wymagany rodzaj i minimalna ilość sprzętu w Rejonie nr 1 - piaskarka samochodowa z pługiem jednostronnym - szt. 1 - pługi ciężkie - szt.1 - ładowarka - 1 szt. - wywrotka - 2 szt. W chwili wystąpienia zawiei, zamieci lub śliskości operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania koordynatora przystępuje do odśnieżania lub posypywania dróg mieszanką. W przypadku występowania dużych opadów śniegu przewiduje się poszerzanie dróg oraz wywóz śniegu z centrów wsi. Do tego celu wykonawca musi zabezpieczyć własny lub podnajęty sprzęt tj. ładowarka o mocy od 80 - 100KM i 2 samochody wywrotki. Ładowarka może być wykorzystywana również do poszerzeń dróg na terenie gminy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017 część 2 - rejon nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - REJON nr 2 obejmujący następujące sołectwo i drogi gminne odśnieżane w standardzie V: Sołectwo Koleczkowo, oraz droga gminna: Kielno - Marchowo - Koleczkowo - 3,55 km na odcinku od Ośrodka Zdrowia w Kielnie do Koleczkowa (skrzyżowanie z ul. Szkolną w Kielnie do skrzyżowania z ul. Kamieńską w Koleczkowie) - razem długość dróg około 36 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 2: - pług ciężki szt. 1 W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu rano o godz.4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich i dalej działa w porozumieniu z sołtysem wsi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017 część 7 - rejon nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 - REJON nr 7 obejmujący następujące sołectwa i drogi gminne odśnieżane w standardzie V. Sołectwa Szemud, Głazica, Grabowiec i drogi gminne Głazica - Przetoczyno o długości - 2,6 km, droga gminna Szemud - Grabowiec wraz z ul. Myśliwską - 4 km oraz parkingi publiczne we wsi Szemud wraz z chodnikami we wsi Szemud w tym: chodniki od skrzyżowania do Urzędu Gminy, od sklepu GS do SKR, od ul. Ks. Tomaszewskiego do ul. Myśliwskiej o długości około - 2km Zwalczanie śliskości na odcinkach bitumicznych dróg: Szemud - Grabowiec - ul. Myśliwska - 2,5 km, ul. Szkolna - 0,5 km Razem długość dróg około - 40 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 7: - pług ciężki szt. 1, - pług lekki z piaskarką lekką do odśnieżania i posypywania żwirem chodników o masie całkowitej zestawu do 2,3 ton - szt. 1 W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw dróg gminnych a następnie dróg sołeckich w porozumieniu z sołtysami wsi. Chodniki odśnieżane i posypywane będą na wezwanie koordynatora gminnego. Odcinki bitumiczne dróg w rejonie będą posypywane na wezwanie koordynatora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wysokość kary umownej - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017 część 8 - rejon nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 - REJON nr 8 obejmujący następujące sołectwa odśnieżane w standardzie V. Sołectwo Przetoczyno i Częstkowo oraz droga gminna Przetoczyno - Częstkowo - 4,6 km Razem długość dróg około - 35 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 8: pług ciężki szt. 1 W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania dróg sołeckich w porozumieniu z sołtysem wsi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017 część 9 - rejon nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 - REJON nr 9 obejmujący następujące sołectwa i drogi gminne odśnieżane w standardzie V Sołectwa Donimierz i Szemudzka Huta oraz droga gminna: Donimierz - Otalżyno o długości - 4,0 km. Razem długość dróg około - 40 km. Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 9: pług ciężki szt. 1, W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich w porozumieniu z sołtysami wsi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wysokość kary umownej - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017 część 10 - rejon nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 10 - REJON nr 10 obejmujący następujące sołectwa i drogi gminne odśnieżane w standardzie V Sołectwo Łebieńska Huta i Jeleńska Huta oraz droga gminna Łebieńska Huta - Jeleńska Huta o długości - 4,1 km. Razem długość dróg około - 50 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 10: pług ciężki szt. 1, W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania najpierw drogi gminnej a następnie dróg sołeckich w porozumieniu z sołtysami wsi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Wysokość kary umownej - 5

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie gminy Szemud w sezonie zimowym 2015/2017 część 13 - rejon nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 13 - REJON nr 13 obejmujący następujące sołectwo odśnieżane w standardzie V Sołectwo Łebno i droga gminna Łebno - Częstkowo - 4,2km Razem długość dróg około - 26 km Wymagany sprzęt odśnieżający w rejonie 13: pług ciężki szt. 1 W chwili wystąpienia zasp śnieżnych operator sprzętu o godz. 4.30 bez wezwania przystępuje do odśnieżania w porozumieniu z sołtysami wsi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.