Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Zabrze: Materiały eksploatacyjne na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
Numer ogłoszenia: 309573 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały eksploatacyjne na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek według poniższej tabeli: 1. Toner do drukarki laserowej HP LaserJet 1320 o podwójnej wydajności 12 szt. 2. Toner do drukarki laserowej HP LaserJet 1300 o podwójnej wydajności 17 szt. 3. Toner do drukarki laserowej HP LaserJet 1100 6 szt. 4. Toner do drukarki laserowej HP LaserJet P2015 15 szt. 5. Toner do drukarki laserowej Samsung ML-2250 4 szt. 6. Toner do drukarki laserowej HP LaserJet 1200 6 szt. 7. Toner do drukarki Konica-Minolta Page Pro 1300 4 szt. 8. Toner do kserokopiarki Ricoh Aficio 1015 (T-1220 D) 3 szt. 9. Toner do ksero Toshiba 2060 (T 2060E) 2 szt. 10. Toner do ksero Nashuatec1505 Aficio 5 szt. 11. Toner do ksero Rex Rotary 8715 3 szt. 12. Toner do ksero Nashuatec DSm 622 Aficio 6 szt. Materiały stanowiące przedmiot zamówienia wybrany wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć własnym środkiem transportu do siedziby zamawiającego. Ww materiały muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nie poddane wcześniej procesowi regeneracji, oryginalnie zapakowane - opakowania tonerów do drukarek HP muszą być zabezpieczone stosownymi plombami producenta. Zamawiający akceptuje fabrycznie nowe, nie poddane wcześniej procesowi regeneracji, tonery będące zamiennikami, które nie spowodują utraty gwarancji drukarki lub kserokopiarki, dla której są przeznaczone. Materiały do drukarek HP muszą spełniać wymagania producenta drukarek w szczególności tonery do drukarek z poz. 1, 2 i 4 winny zapewnić prawidłowe działanie sterownika drukarek w systemie Windows XP informującego o stopniu zużycia tonera. Tonery do kserokopiarek muszą spełniać wymagania producentów sprzętu, tak aby zapewniać prawidłowe działanie sprzętu oraz muszą być w kolorze czarnym. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt systemowy pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 12727.27 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki projekt systemowy pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.11.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COMA - SYSTEMY CYFROWE JANINA ŁAKOMY, ANDRZEJ ŁAKOMY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
COMA - SYSTEMY CYFROWE JANINA ŁAKOMY, ANDRZEJ ŁAKOMY SPÓŁKA JAWNA
- COMA - Systemy Cyfrowe J. Łakomy Spółka Jawna, ul. Staffa 32, 40-576 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 12727.27
- Oferta z najniższą ceną: 12727.27 oferta z najwyższą ceną: 15866.55
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- DOSTAWA PANELI ALERGOLOGICZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ SPRZĘTU
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO TYPU LIS/PIS DLA ZAKŁADU PATOMORFOLOGII W SAMODZIELNYM PUBLICZNYM SZPITALU KLINICZNYM NR 1 IM. PROF. STANISŁAWA SZYSZKO SUM W KATOWICACH
- Utrzymanie czystości i porządku nieruchomości będących w zarządzie Jednostki Gospodarki Nieruchomościami w Zabrzu (część 4 utrzymanie czystości parkingu Centrum Przesiadkowego 1 (CP1), ul. Goethego...
- "ZBO 2024 - X Edycja - Wniosek P0001 Zabrze dla dzieci - budowa linarium oraz zestawów wspinaczkowych dla dzieci i młodzieży w Parku im. Powstańców Śląskich przy ul. Czołgistów."
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem antywirusowym, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, Access Point, licencji CAL, serwera i przełącznika sieciowego, nr sprawy DZP/22TP/2024.
- Budowa ogólnodostępnego boiska do koszykówki i siatkówki w ZCKOiZ w ramach Budżetu Obywatelskiego 2024 r.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych, kserokopiarek, drukarek oraz faksów
- AD/ZP/71/24"Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów dla Politechniki Poznańskiej, z podziałem na części
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla drukarek, kopiarek i faksów.
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek w okresie 12 miesięcy
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kserujących dla Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wys. Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
- DOSTAWA I ODBIÓR TONERÓW I INNYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.