eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPrzeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w ramach Projektu pn. Budowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. [OP-IV.272.140.2015.NSZ]

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-17

Lublin: Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w ramach Projektu pn. Budowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. [OP-IV.272.140.2015.NSZ]
Numer ogłoszenia: 309600 - 2015; data zamieszczenia: 17.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej w ramach Projektu pn. Budowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie. [OP-IV.272.140.2015.NSZ].

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii medialno - promocyjnej w ramach Projektu pn. Budowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie obejmującej: 1) Publikację materiałów prasowych 2) Druk folderu informacyjnego 3) Organizację konferencji wraz z kreacją materiałów promocyjnych Projektu pn. Budowa Centrum Spotkania Kultur w Lublinie współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszego wniosku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 kampanie promocyjno- informacyjne o wartości 50 000,00 zł każda których zakres obejmował: a) Wydrukowanie publikacji o charakterze albumu z reprodukcjami fotografii. b) Organizacja konferencji na min. 200 osób. c) Publikacja materiałów prasowanych w tygodniku lokalnym.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Wydrukowanie dodatkowych folderów informacyjnych - 10
  • 3 - Publikacja treści zawartych w wydaniu papierowym materiałów prasowych w specjalnej zakładce serwisu inter. tygodnika o charakterze opiniotwór - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy są możliwe tylko pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego, nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, a ponadto gdy zmiany te są uzasadnione i niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy i osiągnięcia zamierzonego przez Zamawiającego rezultatu, a bez ich wprowadzenia zrealizowanie pierwotnie zamierzonego celu nie byłoby możliwe. 3. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza w szczególności zmianę postanowień niniejszej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy lub podczas jej realizacji; b) siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 2) wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3. Niezależnie od podstaw odstąpienia przewidzianych w przepisach prawa Zamawiający może od niniejszej umowy odstąpić, w całości lub w części, w razie nienależytego jej wykonywania przez Wykonawcę, w szczególności w razie niezaakceptowania uwag Zamawiającego lub w razie uchybienia któremukolwiek z terminów przewidzianych w niniejszej umowie. Zamawiający może wykonać uprawnienie do odstąpienia w terminie 30 dni od dnia zaistnienia przyczyny stanowiącej podstawę odstąpienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (II piętro, pokój 206 w budynku przy w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: KRYTERIUM nr 1- Cena oferty - waga 80 % KRYTERIUM nr 2 - Wydrukowanie dodatkowych folderów informacyjnych - waga 10 %. a) Wykonawca otrzyma 5 pkt w przypadku wydrukowania dodatkowo 100 szt. folderu informacyjnego, o którym mowa w pkt 5 Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wykonawca otrzyma 10 pkt w przypadku wydrukowania dodatkowo 200 szt. folderu informacyjnego, o którym mowa w pkt 5 Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca powinien zaznaczyć odpowiednią opcje w formularzu ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ Wykonawca może wybrać tylko jedną z powyższych opcji. Max w powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać 10 pkt. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę znaku X w tym kryterium, w formularzu ofertowym lub zaznaczenia obu opcji w formularzu, w kryterium nr 2 - Zamawiający przyzna 0 pkt. KRYTERIUM nr 3 - Publikacja treści zawartych w wydaniu papierowym materiałów prasowych w specjalnej zakładce serwisu internetowego tygodnika o charakterze opiniotwórczym o zasięgu ogólnokrajowym - waga 10 %. Wykonawca otrzyma 10 pkt w przypadku zaoferowania dodatkowej publikacji treści zawartych w wydaniu papierowym materiałów prasowych w specjalnej zakładce serwisu internetowego tygodnika o charakterze opiniotwórczym o zasięgu ogólnokrajowym o której mowa w pkt 4.8 Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. Warunki dla publikacji w wydaniu internetowym jak w pkt 4.2.2 Opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca zaznaczy odpowiednią opcję znakiem X w formularzu ofertowy w kryterium nr 3 - załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku nie wpisania przez Wykonawcę znaku X, w tym kryterium, w formularzu ofertowym Zamawiający przyzna 0 pkt. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Maksymalnie 100 punktów. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza przedstawi szczegółową kalkulację ceny netto, brutto i podatku VAT. Wartość brutto za cały przedmiot zamówienia musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym złożonej oferty. Wykonawca powinien dostarczyć także kosztorys realizowanych usług, z podziałem na: a) Publikacja materiałów prasowych; b) Druk folderu informacyjnego; c) Organizacja konferencji; d) Kreacja materiałów promocyjnych na konferencję, w tym: - wykonanie toreb, - druk ulotek promocyjnych, - wykonanie ścianki promocyjnej, - wykonanie roll-up..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.