Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: przebudowa drogi krajowej nr 43 - odcinek Dalachów - Rudniki od km 16+769 do km 20+766 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, do kontaktów: - w sprawach merytorycznych : Ryszard Osiński ; - w sprawach proceduralnych : Stanisław Bukowy, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468, e-mail: przetargi@opole.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.opole.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi krajowej nr 43 - odcinek Dalachów - Rudniki od km 16+769 do km 20+766. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: województwo opolskie , droga krajowa nr 43 , odcinek : Dalachów - Rudniki , od km 16+769 do km 20+766. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: zamówienie obejmuje : - usunięcie humusu , - zbiórkę elementów dróg ,w tym nawierzchni , - roboty ziemne , - wykonanie kanalizacji deszczowej , - wykonanie koryta , podbudowy stabilizowanej cementem , podbudowy z kruszywa łamanego i mas mineralno-bitumicznych oraz wyrównanie , - frezowanie nawierzchni , zabezpieczenie nawierzchni geosiatką przeciwspękaniową ,wykonanie nawierzchni z mieszanki SMA , - wykonanie poboczy , - wykonanie przepustów pod zjazdami oraz oczyszczenie rowów , - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego , - ułożenie krawężnika , obrzeży betonowych , ścieku z kostki kamiennej , - wykonanie trawników 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przebudowa drogi krajowej na odcinku o długości 4 km 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 160.000 złotych ( słownie sto sześćdziesiąt tysięcy złotych ) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - 1.Spełniają waunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp ; - 2.1.1 posiadają średni przychód za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 10,0 mln zł ; - 2.1.2 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2,0 mln zł ; - 2.1.3 posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość co najmniej 2,0 mln zł ; - 2.2 dysponować osobami na stanowiska : - kierownika budowy - posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i conajmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót , - kierowników robót drogowych i robót kanalizacyjnych posiadających stosowne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi i robotami kanalizacajnymi , a także conajmniej 2 letnie doświadczenie na stanowiskach kierownika robót lub kierownika budowy ; - 2.3 dysponować niżej wymienionym sprzętem : - wytwórnia mas bitumicznych o wyd. min. 100 Mg/h - 1 szt.( lub posiadać możliwość zakupu mieszanki bitumicznej z takiej wytwórni ) , - układarka mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem - 1 szt. , - frezarka o szer. min. 1,0 m - 1 szt. , - walce ogumione - 2 szt., - samojezdna skrapiarka do bitumu - 1 szt. , - koparka o poj. łyżki min. 0,25 m3 - 2 szt. - piła do betonu - 2 szt., - płyta wibracyjna - 2 szt.; - 2.4 posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania conajmniej 3 zadań o podobnym charakterze i złożoności ( tj. polegających na wykonaniu min. 10.000 m2 nawierzchni bitumicznej typu SMA w ramach jednego zadania ) ; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców - na zasadzie spełnia / nie spełnia . Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ; 1.3 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp ; 1.4 aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp ; 1.5 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych ( lub KRUS ) ; 2.1 bilans i rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty za okres jak wyżej ; 2.2 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej ; 2.3 polisa lub inny dokument dokument potwierdzający ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności ; 2.4 informaja o osobach na stanowiska : kierownika budowy , kierownika robót drogowych i robót kanalizacyjnych i ich doświadczeniach wraz z uprawnieniami ; 2.5 wykaz posiadanego sprzętu ; 2.6 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat zadań o podobnym charakterze i złożoności ;
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 125 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto zamawiającego - nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2006 godzina 09:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.07.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego , pok. nr 15 - sala konferencyjna , parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Roboty bitumiczne objęte zamówieniem należy wykonać w terminie do dnia 31.10.2006r. Numer sprawy nadany przez zamawiającego: GDDKiA-O/Op-8-418/23/06 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2006.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
- [D/41/2025] Zakup i dostawa mebli medycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu UO
- U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- PSP Nr 5 z OI - przebudowa dachu krytej pływalni.
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 420 w m. Pilszcz od km 11+100 do km 13+100
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Czarnowąż nr geod. dział. 280 gm. Kotuń
- Przebudowa drogi gminnej w m. Gąsewo - etap I
- Przebudowa skrzyżowań na drogach miejskich
- Przebudowa drogi 105503N, Kamionek Wielki - Próchnik w miejscowości Kamionek Wielki
- Remont drogi gminnej Nawojowa- Popardowa Niżna w gminie Nawojowa
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Przedszkola Publicznego nr 1 przy ul. Spacerowej 12 w Kamiennej Górze
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.