Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Kielce: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych w ramach programu pn. Program ograniczania skutków niepełnosprawności, którego realizacja jest dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 309691 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach , ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3683092, faks 041 3683092 w. 13.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcum-kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych w ramach programu pn. Program ograniczania skutków niepełnosprawności, którego realizacja jest dofinansowana ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego fabrycznie nowego sprzętu medycznego: Część A: 1.Aparat do wykonywania zabiegów elektroterapii Multitronic MT 7P, lub równoważny z wyposażeniem - szt. 1 2.Urządzenie do krioterapii Kriopol R 26, lub równoważny - szt.1 3.Aparat do masażu ciała Fleximatic G5, lub równoważny - szt. 2 4.Inhalator dyszowy TRAVELneb plus, lub równoważny z wyposażeniem i głowicami rozpylającymi - szt. 8 Część B: 1.Zestaw rozszerzający wyposażenie urządzenia kinezyterapeutycznego Terapimaster - kpl.1 2.Stół rehabilitacyjno-zabiegowy typ Merivaara 409, lub równoważny - szt.3 3.Piłki rehabilitacyjne o średnicy 85 cm - szt. 10 4.Piłki rehabilitacyjne o średnicy 65 cm - szt. 10 5.Balkoniki - szt. 25 6.Rower rehabilitacyjny JMC - 4200, lub równoważny - szt. 30 7.Tablice do ćwiczeń manualnych ręki z oporem - szt.15 8.Rotor do ćwiczeń kończyny dolnej - szt. 5 9.Rotor do ćwiczeń kończyny dolnej i górnej - szt. 20 10.Materace rehabilitacyjne - szt. 12 11.Materac przeciwodleżynowy z pianki poliuretanowej - szt. 17 12.Leżanki rehabilitacyjne - szt. 28 13.Stół rehabilitacyjny z ręczną regulacją wysokości - szt. 2 14.Kozetka drewniana do zabiegów fizykoterapii - szt. 4 15.Kula łokciowa - szt.16 16.Kula pachowa - szt. 6 17.Przybory do ćwiczeń mięsni dłoni i przedramienia - kpl. 4 18.Lustro korekcyjne - szt. 3 19.Drabinka sznurkowa łóżkowa - szt. 5 20.Wiszący drążek - szt. 8 21.Taśma rehabilitacyjna - kpl. 5 22.Trener równowagi - szt. 4 23.Wózek inwalidzki spacerowo-pokojowy szer. siedziska 39 cm - szt. 5 24.Wózek inwalidzki spacerowo-pokojowy szer. siedziska 46 - szt. 15 25.Stepper rehabilitacyjny mini Kettler, lub równoważny - szt. 10 26.Stepper Montana Kettler, lub równoważny - szt. 5 27.Bieżnia rehabilitacyjna magnetyczna składana GBT 2710, lub równoważna - szt. 15 28.Parawan - szt. 34 29.Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego krzyżak typ PS-4, lub równoważny - szt. 5 30.Przyrząd do ćwiczeń stawu skokowego wycinek kuli typ PS - K, lub równoważny - szt. 5 31.Kompaktowa lampa Biotron Compact III, lub równoważna ze statywem do wykonywania zabiegów światłem spolaryzowanym o średnicy filtra 4 cm - szt. 10 Część C: 1.Kula zręcznościowa - szt. 3 2.Tunel zyg zag - szt. 3 3.Gra twister - kpl. 3 4.Ścieżka z fakturami - kpl. 3 5.Platforma z labiryntem - kpl. 3 6.Dotykowa loteryjka - kpl. 3 7.Mini rytmy, maxi korale - kpl. 3 8.Gra w kolory - kpl.3 9.Stonoga Agata - kpl. 3 10.Farandola - kpl. 3 11.Labirynt pajączek - kpl. 3 12.Miękkie tęczowe wyspy - kpl. 3 13.Gra jenga - kpl. 3 14.Geometryczne kształty drewniane - kpl. 3 15.Karty zadań - kpl. 3 Część D: 1.Elektroniczny stymulator logopedyczny - szt. 1 2.Program Praksja - ćwiczenia usprawniające mowę - porażenie nerwu twarzowego 180 ćwiczeń - szt.4 3.Program Praksja - ćwiczenia usprawniające mowę - emisja głosu 180 ćwiczeń - szt.4 4.Magnetyczny labirynt logopedyczny - dmuchnij piłkę - szt. 4 5.Magnetyczny kwartet logopedyczny Sammy - szt. 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.14.17.10 - Kule 33.14.17.20 - Pomoce do chodzenia 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.19.30.00 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia 33.19.23.10 - Wyciągi lub podwieszenia do łóżek medycznych 33.19.62.00 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków : 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wziąć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń metodą: spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodny z załącznikami nr 2A, 2B, 2C, 2D do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Podpisane oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Dokumenty o których mowa w pkt. 2 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę - osoby upoważnioną do reprezentowania firmy Wykonawcy. 5.Referencje minimum od trzech odbiorców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcum-kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Usług Medycznych, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce - Dział Administracji IV piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie zamawiającego: Powiatowe Centrum Usług Medycznych w Kielcach, ul. Żelazna 35, 25-014 Kielce, IV piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzetu rehabilitacyjnego i urządzeń pomocniczych jest realizowana w ramach programu pn. Program ograniczania skutków niepełnosprawności, którego realizacja jest dofinansowana ze środków PFRON..
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa cateringowa wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Modernizacja oświetlenia na hali sportowej dot. Modernizacji "Hali Legionów" przy ul. L. Drogosza 2 w Kielcach
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE KONFERENCJI Z ZAKRESU PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ
- "Dostawa odczynników laboratoryjnych i testów diagnostycznych- 2 postępowanie"
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA DWÓCH PIĘCIODNIOWYCH ZAGRANICZNYCH WIZYT STUDYJNYCH
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Ciekockiej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETY.
- Dostawa sprzętu dla jednostek Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- Organizacja ergonomicznych stanowisk pracy poprzez doposażenie/wyposażenie stanowisk pracy - Część nr 1 i 4. Ilość zadań: 14
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia rehabilitacji do nowego obiektu Centrum Medycznego Nadarzyn znajdującego się przy ul. Granicznej 4a, 05-830 Nadarzyn
- "Dostawa aparatury medycznej do fizykoterapii dla Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej w podziale na pakiety"
- SUKCESYWNE DOSTAWY WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO RÓŻNEGO RODZAJU NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.