Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Bystrzyca Kłodzka: Usługa ochronna w formie fizycznego dozoru obiektów
i mienia
Numer ogłoszenia: 309739 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Leśnych , ul. Nadbrzeźna 11, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, woj. dolnośląskie, tel. 074 8110415, faks 074 8111561.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zulbystrzyca
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Lasów Państwowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochronna w formie fizycznego dozoru obiektów i mienia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykaz obiektów na terenie Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Nadbrzeżnej 11: - budynek warsztatowy z magazynem; - pomieszczenie sklepowe wydzielone z magazynu; - budynek stacji paliw; - budynek biurowo-socjalny; - kotłownia; - dyspozytornia; - kuźnia; - spawalnia - magazyn tlenu; - stołówka; - warsztaty pomocnicze; - magazyn smarów; - portiernia; - hydrofornia; - wiata. Całkowita powierzchnia wyżej wymienionych budynków i pomieszczeń wraz z placem wynosi 1199,82 m2. 2. Wykaz mienia: - pojazdy i sprzęt stanowiące własność Zakładu Usług Leśnych w Bystrzycy Kłodzkiej znajdujące się na placu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tzn: 6.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 6.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz: 6.1.5. w ciągu ostatnich 3 lat zrealizowali co najmniej 2 zamówienia polegające na usłudze ochrony w formie fizycznego dozoru obiektu i mienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 6.2 siwz wg formuły ( spełnia -nie spełnia) na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. 6.2. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty i oświadczenia: 6.2.1. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, odbiorców oraz daty i miejsca wykonania (wzór wykazu stanowi załącznik 2 do siwz) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie(referencje). 6.2.4. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy (wzór stanowi załącznik 3 do siwz). 6.2.5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia oraz załączonym wzorem umowy i że akceptuje je bez zastrzeżeń (zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik 1 do siwz). 6.2.6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.2.7. Koncesje, zezwolenia lub licencje jeżeli nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 6.2.8. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia. 6.2.9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.2.10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/zulbystrzyca.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Leśnych
ul. Nadbrzeżna 11
57-500 Bystrzyca Kłodzka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Leśnych ul. Nadbrzeżna 11 57-500 Bystrzyca Kłodzka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta i gminy Bystrzyca Kłodzka w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r.
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Zakup i dostawa elementów sortów mundurowych
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.