Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Toszek: 21/PN/DEG/SG/AM/2009 - Modernizacja bazy materialnej i merytorycznej Sądowego Oddziału Rehabilitacji Odwykowej - roboty remontowe na oddziale VII SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku.
Numer ogłoszenia: 309800 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SP ZOZ Szpital Psychiatryczny w Toszku , ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2334112 w. 212, faks 032 2334325, 2335244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltoszek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 21/PN/DEG/SG/AM/2009 - Modernizacja bazy materialnej i merytorycznej Sądowego Oddziału Rehabilitacji Odwykowej - roboty remontowe na oddziale VII SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację bazy materialnej i merytorycznej Sądowego Oddziału Rehabilitacji Odwykowej - roboty remontowe na oddziale VII SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku. Szczegółowy opis wymogów stawianych przez Zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacja inwentaryzacyjna, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawców z zakresie przedmiotu zamówienia: - kosztorys ofertowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nr 21/PN/DEG/SG/AM/2009, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W zakresie powyższego warunku Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z Ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (tekst jednolity Dz. U. 2007 nr 155, poz. 1095 z późn. zm.). 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W zakresie powyższego warunku Zamawiający wymaga posiadania przez kierownika robót uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U. 2006 Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Jednocześnie wymaga się, aby kierownik budowy wpisany był na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i tym samym był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wynikać w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U.2001 nr5, poz. 42 z późn. zm.). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą : spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 1) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiący przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 2) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenie: a) uprawnienia budowlane kierownika robót do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane; b) aktualne zaświadczenie o wpisie kierownika robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z Ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; c) oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 3) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp). W celu wykazania spełniania warunku określonego w pkt 4) każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenie: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ww. ustawy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltoszek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pokój nr 10 w budynku administracji SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego ul. Gliwicka 5, 44-180 Toszek, za opłatą 40,00 zł lub
- za zaliczeniem pocztowym za opłatą 40,00 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego w budynku administracji szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa budynku pełniącego funkcje warsztatu przeznaczonego do prowadzenia prac stolarskich i zajęć edukacyjnych
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - Wymiana windy
- Modernizacja posadzki, kanału i podjazdu dla budynku OSP Wilcza
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.