To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-16
Ogłoszenie nr 309804 - 2016 z dnia 2016-09-16 r.
Stargard: Etap I i II- ul. B. Chrobrego 12, 14, 16 w Stargardzie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300669-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, krajowy numer identyfikacyjny
81119296000000, ul.
ul. Andrzeja Struga
29,
73110
Stargard, państwo
, woj.
zachodniopomorskie, tel.
915 784 750, faks
91 577 15 35, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.tbs.stargard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy Miasta Staragd
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Etap I i II- ul. B. Chrobrego 12, 14, 16 w Stargardzie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TT.6011-9/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr: 1 Nazwa: Etap I- przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do: Likwidacji kanału kanalizacji sanitarnej DN250 (działki nr 131/1, 131/7, 131/9) kolidującego z projektowaną zabudową, poprzez jego obustronne zaślepienie, wraz z budową odcinka kanalizacji sanitarnej PCV250 na działkach nr 131/9, 130/4, 131/5. Część nr: 2 Nazwa: Etap II- przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie prace i czynności niezbędne do: 1) Rozbiórki kamienicy nr 16 przy ul. B. Chrobrego (kubatura - 2620,0 m3) do poziomu posadzki w piwnicy z wyłączeniem ściany szczytowej od strony kamienicy nr 14, w systemie ręcznym z użyciem sprzętu mechanicznego, wraz z wywozem i utylizacją gruzu i innych odpadów, przy czym zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania rozbiórki przez wykonawcę, 2) Rozbiórki metodą tradycyjną parterowej dobudowy do kamienicy nr 14 przy ul. B. Chrobrego wraz z fundamentami (kubatura 170 m3), z zasypaniem wykopów po zakończeniu nadzoru i badań archeologicznych, oraz wywozem i utylizacją gruzu i innych odpadów, 3) Rozbiórki parterowego budynku gospodarczego (przyległego do budynku garażowego) wraz z fundamentami (kubatura 185,4 m3), w systemie ręcznym z użyciem sprzętu mechanicznego, wraz z zasypaniem wykopów po zakończeniu nadzoru i badań archeologicznych, oraz wywozem i utylizacją gruzu i innych odpadów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45232440-8
Dodatkowe kody CPV:
45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Etap I |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT38374.15 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 38978,70 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Etp II |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art.93 ust.1 pkt1 Pzp- nie złożono żadnej oferty | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT160916.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI STARGARD
- Dostawa wyposażenia do Laboratorium Mikrobiologicznego w SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 4 pakiety
- Remont, przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku gospodarczego na budynek obsługi klienta oraz ochrony mienia.
- Obsługa eksploatacyjno-remontowa oraz modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Stargard w 2025 roku.
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Spokojnej 35A, 35B w Stargardzie
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z SPWZOZ w Stargardzie
więcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.