Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Kłodzko: Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w obrębie ulic Rakowej i Wiśniowej w Kłodzku
Numer ogłoszenia: 309806 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w obrębie ulic Rakowej i Wiśniowej w Kłodzku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w obrębie ulic Rakowej i Wiśniowej na osiedlu Owcza Góra w Kłodzku. Zakres opracowania obejmuje sieci w pasach drogowych wraz z odejściami do budynków do granicy działek budowlanych. Projektowana sieć wodociągowa została włączona zgodnie z warunkami technicznymi do istniejących wodociągów w ulicy Cisowej, Rakowej, Wiśniowej i Śliwkowej. Dzięki temu powstał powstał układ pierścieniowy spinający cały obszar osiedla Owcza Góra od ulicy Cisowej (Warty) do ul. Wiśniowej. Trasa wodociągu O 110 PE biegnie od ulicy Cisowej pasem drogowym ulicy skręca w pas drogowy ul. Wiśniowej, jednocześnie odbija w bok do ul. Śliwkowej. na przedłużeniu Morelowej. Oddzielny wodociąg (przedłużenie)PE 90 zaprojektowano na przedłużeniu Morelowej dla obsługi działek 161/1 i 161/2.Na sieci zaprojektowano 11 zasuw dzięki, którym użytkownik będzie mógł dowolnie regulować kierunki przepływów. Dodatkowo na projektowanej sieci wodociągowej przewidziano 7 hydrantów d=80 nadziemnych ze względów p.poż jak i do odpowietrzenia i odwodnienia wodociągu. Odejścia do poszczególnych budynków zaprojektowano rurami O 32 PE. Wykonanie sieci wodociągowej zaprojektowano z rur polietylenowych (PE100; SDR 17; 10,0 bar). Z uwagi na duży wybór rur na rynku krajowym, a także innych elementów projektowanych wodociągów, pozostawia się inwestorowi dowolność ich wyboru pod warunkiem, iż zostaną zachowane te same parametry techniczne. Wymagane ciśnienie nominalne dla rur, kształtek i armatury wynosi 1 Mpa (10 bar). Projekt przewiduje zastosowanie rur z PE100 o średnicy 110 mm i grubości ścianki 6,6 mm, PE100 o średnicy 90 mm i grubości ścianki 5,4, PE100 o średnicy 40 mm i grubości ścianki 2,4 mm, oraz rur z PE100 o średnicy 32 mm i grubości ścianki 2,0 mm. Projektowana sieć kanalizacji została włączona zgodnie z warunkami technicznymi podłączenia do istniejących końcówek kanałów d=0,20 w ulicy Cisowej, Rakowej i Śliwkowej. Główne nitki kanalizacji zaprojektowano w ulicach Cisowej, Wiśniowej i połączeniu między Wiśniową a Śliwkową. Dodatkowo dla odbioru ścieków z rejonu działek 161/1 i 162/2 zaprojektowano kanał d=160 włączony do ul. Śliwkowej na przedłużeniu Morelowej. W tym rejonie konieczne będzie wykonanie niewielkiego nasypu na długości 45 m ze względu na konfigurację terenu. Same budynki będą podłączone poprzez przyłącze z rur PVC o 0,160. Dopuszcza się zastosowanie materiałów innych producentów (w porozumieniu z inwestorem ) pod warunkiem, że nie będą odbiegały jakością i wytrzymałością od materiałów proponowanych. Przyjęto wykonanie odcinków grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SDR 34 o 0,200 o grubości ścianki 5,9 mm i PVC-U SDR 31 o 0,160 o grubości ścianki 4,0 mm. Użyte kształtki (kolana, trójniki, złączki i nasuwki) powinny być także odpowiedniej klasy. Wszystkie poza jedną studzienki rewizyjne na sieci zaprojektowano w pasie drogowym Zostały zaprojektowane jako studzienki systemowe betonowe d=1000 wyposażone we włazy kanałowe żeliwne Dn 600 40 T. W terenach zielonych działka 161/2 studzienkę zaprojektowano jako PE 425 zakończoną teleskopem z włazem żeliwnym. W związku z tym, że pasy drogowe stanowią w chwili obecnej łąkę należy się liczyć z koniecznością niwelacji studni i urządzeń po wykonaniu nawierzchni drogowych. Na czas wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany opracować, uzyskać zatwierdzenie i wprowadzić projekt czasowej organizacji ruchu drogowego. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z przekazaniem jednego egzemplarza mapy z pieczęciami świadczącymi o przyjęciu do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia z Zamawiającym zakresu robót (harmonogram rzeczowo - finansowy) do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Szczegółowy zakresy wykonania i odbioru robót określają: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 4.000,00 zł/ brutto (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100 groszy); 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45, ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek Zamawiającego PBS w Strzelinie /o Kłodzko - 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050, z adnotacją Wadium - Budowa kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w obrębie ulic Rakowej i Wiśniowej w Kłodzku. Potwierdzenie wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wniesione w innych przewidzianych ustawą formach zamawiający składa wraz z ofertą. Termin wniesienia wadium w innych formach niż w pieniądzu upływa wraz z terminem składania ofert. 4. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art. 46 ustawy PZP.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp, ponadto: 2. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia /roboty związane z budową kanalizacji sanitarnych i wodociągowych/ - min 1 robota na kwotę min. 200 000 PLN/brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie referencje bądź protokoły odbioru. 3. Dysponują osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci sanitarnych będącymi przedmiotem zamówienia. Kserokopie uprawnień i przynależności do izby należy dołączyć do oferty. 4. Oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 Pzp oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2 ust. 2 pkt. 1, 5 i 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605 ze zm.). Komisja przetargowa, powołana przez Zamawiającego, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych w ofercie, potwierdzających spełnienie wymaganych warunków wg zasady spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty, formularz cenowy (załącznik nr 1). 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 3. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 1, 5, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniu ofert, b) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia /min 1 robota o wartości min. 200 000 PLN/brutto/, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje bądź protokoły odbioru robót, wydane przez Zamawiającego ( załącznik nr 4), c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3), d) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 4. Zaakceptowany projekt umowy. 5. Do oferty należy dołączyć jako załącznik kosztorys ofertowy. Kosztorys ten nie będzie podlegał ocenie na etapie wyboru Wykonawcy, ma on wyłącznie charakter poglądowy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ) oraz zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 188, poz.1155)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.klodzko.pl/ gospodarka/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko pok. 217.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego1, 57-300 Kłodzko pok. 101 Biuro Obsługi Ludności.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Kłodzko
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta Kłodzka w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r. "
- Prowadzenie administrowania i utrzymywania we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko
- Przetarg krajowy na dostawę produktów mleczarskich i mięsnych dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym".
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
- Budowa kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. Wiejskiej i sosnowej w Iskrzyczynie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.