Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-14
Świdwin: Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i remont kapitalny budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie, ul. Kościuszki 28.
Numer ogłoszenia: 30981 - 2008; data zamieszczenia: 14.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, fax 094 3650330.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i remont kapitalny budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie, ul. Kościuszki 28..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa obsługa inwestorska przedsięwzięcia inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i remont kapitalny budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie, ul. Kościuszki 28. Obejmująca następujące zadania inwestycyjne: 1. Rozbudowa budynku szkoły o nowy budynek: - Powierzchnia zabudowy - 783 m2 - Powierzchnia użytkowa - 2656,11 m2 - Wysokość zabudowy - 14,50 m2 - Ilość kondygnacji - 3 - Ilość sal lekcyjnych - 14 2. Remont kapitalny budynku istniejącego szkoły: - Powierzchnia zabudowy - 718,72 m2 - Powierzchnia użytkowa - 1914,58 m2 - Wysokość zabudowy - 14,50 m2 - Ilość sal lekcyjnych - 14 3. Wykonanie zewnętrznych i wewnętrznych instalacji sanitarnych, c.o., wodociągowych, elektrycznych, przyłączy sieci cieplnej, węzłów cieplnych i wentylacji. 3. Opis zamówienia. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę następujących czynności: 1. Weryfikacja posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót - Projekty Budowlane i Projekty Wykonawcze pod kątem zgodności z wymogami: a) Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655.) b) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zm.) c) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133) d) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) 2. Udział w przygotowaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na roboty budowlane. 3. Udział przedstawicieli Wykonawcy w pracach Komisji Przetargowej: 4. W przypadku protestów i odwołań czynny udział w wyjaśnianiu spraw proceduralnych łącznie z reprezentowaniem Zamawiającego przed Urzędem Zamówień Publicznych. 5. Przygotowanie, zgodnie z wymogami Instytucji dofinansowujących projekt i Zamawiającego raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, których zażądają instytucje uczestniczące w realizacji projektu w terminie minimum 2 dni przed planowanym terminem przekazania dokumentów. Harmonogram składania raportów i wniosków o płatność oraz innych czynności związanych z realizacją inwestycji, których terminy są możliwe do ustalenia zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 6. Przygotowanie dokumentów do kontroli i udział w kontroli przeprowadzanej przez instytucje uczestniczące w realizacji projektu. 7. Przygotowanie umowy i udział przy zawieraniu umowy z wybranym Wykonawcą robót. 8. Udział w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót: 9. Obecność na placu budowy, nie rzadziej niż trzy razy w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego i organizowanie nie rzadziej niż raz w miesiącu (przed podpisaniem protokołu zaawansowania robót) spotkań koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót budowlanych i Inwestora. 10. Nadzór inwestorski nad realizacją robót zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i innych przepisów wykonawczych tj.: a) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) Dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego. c) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, d) Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, e) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad 11. Sprawdzanie kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych. 12. Wykonywanie obmiarów robót za pomocą dalmierza laserowego lub innego profesjonalnego urządzenia zaakceptowanego przez Zamawiającego i sporządzanie księgi obmiaru w formacie arkusza kalkulacyjnego. 13. Kontrola wymagań związanych z promocją projektu wg zasad zawartych w wytycznych instytucji dofinansowujących. 14. Wykonywanie comiesięcznej dokumentacji fotograficznej obiektów (zdjęcia opatrzone datą) ze wskazanych przez Zamawiającego ujęć, opisywanie zdjęć i przesyłanie Zamawiającemu. 15. Sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu. 16. Podejmowanie decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych 17. Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych. 18. W razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzić wspólnie z wykonawcą robót aktualny stan robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym. 19. Rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu. 20. Udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji. 21. Po zakończeniu robót oraz po wykonaniu przewidzianych w przepisach i umowie prób i sprawdzeń potwierdzenie w dzienniku budowy zapis kierownika budowy o gotowości obiektu lub robót do odbioru oraz należyte wykonanie urządzenia i uporządkowania terenu budowy. 22. Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru. 23. Rozpisanie odbioru, udział w dokonaniu czynności odbioru przedmiotu umowy i przekazaniu Zamawiającemu. 24. Współudział przy rozliczaniu pożyczek z instytucji udzielających pożyczek. 25. Udział w rocznych przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym. 26. Przygotowanie protokołu przejęcia środka trwałego na druku PT / OT. 27. Zamawiający wymaga, aby wszystkie dokumenty związane z realizacją umowy dostarczone były Zamawiającemu w formie plików doc., xls, pdf, a w przypadku, gdy dokumenty wymagają podpisu w formie skanu w formacie pdf oraz w formie papierowej. Każdy z dokumentów musi być opisany i oznaczony w schematu ustalonego przez Zamawiającego 28. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę w zakresie realizacji inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego, . 29. Zamawiający ustala, że obowiązującą i wiążącą obie strony jest korespondencja elektroniczna wysyłana z adresu inwestora i wykonawcy robót budowlanych i inspektora nadzoru oraz wymaga, aby Wykonawca reagował na każdą wiadomość wysłaną przez inwestora lub wykonawcę robót budowlanych nie później niż w ciągu 18 godzin od jej wysłania oraz niezwłocznie potwierdzał jej otrzymanie. Kopię korespondencji elektronicznej z wykonawcą robót budowlanych należy wysyłać Zamawiającemu. (z wyjątkiem przypadku, gdy termin upływa w dzień wolny od pracy, wtedy reakcja musi nastąpić nie później niż do godz. 12.00 następnego dnia roboczego - soboty traktuje się jako dni robocze)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.23.10.00 - Rozbudowa oprogramowania do celów wojskowych Kod CPV wg słownika 2008: 72.23.10.00 - Rozbudowa oprogramowania do celów wojskowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) wykonali, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, usługę polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad min. 3 inwestycjami, o wartości nie mniejszej niż 2.500.000 zł brutto każda, współfinansowanych w ramach programów: PHARE, SAPARD, ZPORR, PAOW, INTERREG, lub innych środków zewnętrznych. b) wykonali, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonują w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego min 2 usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie, rozbudowie lub remoncie budynków szkolnych o wartości min 1.000.000 zł każda. c) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania funkcji inspektora nadzoru w branży konstrukcyjnej - 2 osoby, sanitarnej - 2 osoby i elektrycznej - 2 osoby, posiadających min. 5 lat doświadczenia pracy w charakterze kierownika budowy/inspektora nadzoru. Każdy z inspektorów musi posiadać doświadczenie przy realizacji robót w budynkach szkolnych. d) posiadają polisę ubezpieczeniową na kwotę min. 500.000 zł. 2. Zamawiający będzie oceniał spełnianie warunków na podstawie załączonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia (w szczególności wskazać nazwę i adres obiektu szkolnego, datę wykonywania nadzoru), a także zakres wykonywanych przez nich czynności ( na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji - POTENCJAŁ KADROWY). Należy załączyć kopie decyzji stwierdzających uprawnienia budowlane wg specjalności i poświadczenia przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - kadry inspektorów nadzoru przewidzianych do realizacji zamówienia. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat (z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż 3 lat) usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (na formularzu lub według wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji - DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE). 8. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w Rozdziale IX pkt. 2, , składa dokument lub dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7a,, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku składania oferty wspólnej przez grupę przedsiębiorców należy załączyć odrębnie dokument wymagany w pkt. 2 przez każdego Wykonawcę wraz z Pełnomocnictwem do reprezentowania zgodnie z art. 23 Ustawy - Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78 - 300 Świdwin pokój nr 32.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Świdwinie ul. Mieszka I 16, 78 - 300 Świdwin sekretariat - pokój nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/06/2025 Remont budynku nr 2 w Jednostce Wojskowej w Trzebiatowie
- Przet. do postaci cyfrowej dok. stanowiących podstawę zm. danych ew. oraz utw. dziennika zgł. zmian zgromadzonych i przech. w pow. ośrodku dok. geod. i kart. SP w Świdwinie oraz arkuszy map formatu A1
- Budowa drogi ul. Szymborskiej w Świdwinie - I etap
więcej: przetargi w Świdwinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.