eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówDostawa i instalacja wyposażenia Centrum Inicjatyw Społecznych w Chorzowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Chorzów: Dostawa i instalacja wyposażenia Centrum Inicjatyw Społecznych w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 309829 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.bip.chorzow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja wyposażenia Centrum Inicjatyw Społecznych w Chorzowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja (montaż) wyposażenia Centrum Inicjatyw Społecznych w Chorzowie przy ul. 3 Maja 18, parter budynku, w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego. A. Miejsce zamówienia: Miasto Chorzów, ul. 3 Maja 18. B. Specyfikacja ilościowa mebli (liczba porządkowa, nazwa, cechy, ilość w sztukach lub kompletach): 1. Pomieszczenia kuchenne i magazynowe 1) Szafka kuchenna pod zlew wymiary: szerokość 800mm, głębokość 600mm, wysokość 900mm ilość: 2 szt. 2) Szafka kuchenna dolna zamykana wymiary: szerokość 800mm, głębokość 600mm, wysokość 900mm ilość: 3 szt. 3) Szafka kuchenna pięcio-szufladowa wymiary: szerokość 450mm, głębokość 600mm, wysokość 900mm ilość: 3 szt. 4) Szafka kuchenna dolna zamykana wymiary: szerokość 600mm, głębokość 600mm, wysokość 900mm ilość: 2 szt. 5) Regał na materiały sypkie, dolne półki zamknięte drzwiczkami wymiary: szerokość 950mm, głębokość 390mm, wysokość 2000mm ilość: 2 szt. 6) Regał na materiały sypkie, dolne półki zamknięte drzwiczkami wymiary: szerokość 900mm, głębokość 390mm, wysokość 1360mm ilość: 2 szt. 7) Regał na materiały sypkie, dolne półki zamknięte drzwiczkami wymiary: szerokość 800mm, głębokość 390mm, wysokość 1830mm ilość: 1szt. 8) Blat kuchenny wymiary: długość 2700 mm ilość: 1szt. 9) Blat kuchenny wymiary: długość 2600 mm ilość: 1szt. 2. Pomieszczenia biurowe, hall, korytarze, sale szkoleniowe 1) Biurko typu L z półką pod klawiaturę i podstawką pod komputer wymiary: szerokość 1600mm, głębokość 1200mm, wysokość 760mm, ilość: 3 szt. 2) Biurko typu L z półką pod klawiaturę i podstawką pod komputer wymiary: szerokość 1600mm, głębokość 1600mm, wysokość 760mm, ilość: 1 szt. 3) Kontener 5-cio szufladowy wymiary: szerokość 430mm, głębokość 600mm, wysokość 760mm, ilość: 4 szt. 4) Stolik okolicznościowy kwadrat wymiary: szerokość 700mm, głębokość 700mm, wysokość 760mm, ilość: 1 szt. 5) Stolik okolicznościowy wymiary: szerokość 1200mm, głębokość 700mm, wysokość 760mm, ilość: 1 szt. 6) Dostawka biurka zaokrąglona wymiary: szerokość 800mm, głębokość 400mm, wysokość 760mm, ilość: 1 szt. 7) Szafa aktowa zamykana wymiary: szerokość 800mm, głębokość 400mm, wysokość 1830mm, ilość: 4 szt. 8) Szafa ubraniowa wymiary: szerokość 600mm, głębokość 400mm, wysokość 1830mm, ilość: 3 szt. 9) Stół prosty na stelażu metalowym wymiary: szerokość 1800mm, głębokość 800mm, wysokość 750mm, ilość: 2 szt. 10) Wieszak stojący wymiary: szerokość 560mm, głębokość 560mm, wysokość 1720mm, ilość: 4 szt. 11) Krzesło obrotowe tapicerowane wymiary: szerokość 680mm, głębokość 650mm, wysokość 960-1030mm, ilość: 4 szt. 12) Krzesło stacjonarne wymiary: szerokość 570mm, głębokość 620mm, wysokość 830mm, ilość: 26 szt. 13) Stół prosty na stelażu metalowym; wymiary: szerokość 1800mm, głębokość 800mm, wysokość 750mm, ilość: 2 szt. 14) Dostawka stołu na nodze metalowej; wymiary: szerokość 800mm, głębokość 400mm, wysokość 750mm, ilość: 4 szt. 15) Siedziska na belce - poczwórne; wymiary: szerokość 2420mm, głębokość 550mm, wysokość 798mm, ilość: 1 szt. 16) Siedziska na belce - podwójne; wymiary: szerokość 1210mm, głębokość 550mm, wysokość 798mm, ilość: 2 szt. 17) Stół prosty na stelażu metalowym wymiary: szerokość 1300mm, głębokość 700mm, wysokość 760mm, ilość: 8 szt. 18) Łącznik stołów ? koła wymiary: szerokość 700mm, głębokość 700mm, wysokość 760mm, ilość: 2 szt. 19) Biurko proste na stelażu metalowym wymiary: szerokość 1200mm, głębokość 700mm, wysokość 760mm, ilość: 1 szt. 20) Szafa na sprzęt multimedialny wymiary: szerokość 800mm, głębokość 600mm, wysokość 1260mm, ilość: 1 szt. 21) Krzesło stacjonarne wymiary: szerokość 570mm, głębokość 620mm, wysokość 830mm, ilość: 20 szt. 22) Wieszak stojący wymiary: szerokość 560mm, głębokość 560mm, wysokość 1720mm, ilość: 2 szt. 23) Krzesło obrotowe tapicerowane wymiary: szerokość 680mm, głębokość 650mm, wysokość 960-1030mm, ilość: 2 szt. 24) Biurko komputerowe na stelażu metalowym - z szuflada i nadstawka wymiary: szerokość 1200mm, głębokość 600mm, wysokość 950mm, ilość: 11 szt. 25) Szafa na sprzęt komputerowy, dwie dolne półki zamknięte wymiary: szerokość 800mm, głębokość 400mm, wysokość 1260mm, ilość: 1 szt. 26) Krzesło obrotowe wymiary: szerokość 680mm, głębokość 650mm, wysokość 960-1030mm, ilość: 10 szt. 3. Pomieszczenie świetlicowe: 1) Stół zaokrąglony na stelażu metalowym wymiary: szerokość 2200mm, głębokość 1200mm, wysokość 560mm, ilość: 1 szt. 2) Stół zaokrąglony na stelażu metalowym wymiary: szerokość 950mm, głębokość 950mm, wysokość 760mm, ilość: 2 szt. 3) Sofa 3-osobowa wymiary: szerokość 2000mm, głębokość 550mm, wysokość 770mm, ilość: 2 szt. 4) Fotel klubowy 1-osobowy wymiary: szerokość 710mm, głębokość 500mm, wysokość 770mm, ilość: 8 szt. 5) Szafa - witryna wymiary: szerokość 1604mm, głębokość 430mm, wysokość 1499mm, ilość: 1 szt. 6) Szafa zamknięta wymiary: szerokość 800mm, głębokość 430mm, wysokość 1499mm, ilość: 2 szt. C. Opis wyposażenia Centrum Inicjatyw Społecznych w Chorzowie przy ul. 3 Maja 18 zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. D. Ryzyko dostawy i instalacji (montażu) wyposażenia CIS ponosi Wykonawca. E. Koszty transportu ponosi Wykonawca. F. Termin realizacji zamówienia: 21 dni od daty zawarcia umowy. G. Termin płatności wynosi 14 dni od dnia złożenia faktury, po dokonaniu odbioru całości przedmiotu zamówienia. H. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy i instalacji całości przedmiotu zamówienia, tj. każdego w elementów wymienionych w niniejszej SIWZ i załączniku nr 1. I. Wykonawca da gwarancję na meble tapicerowane na okres 36 (trzydziestu sześciu) miesięcy a na pozostałe meble - 48 (czterdziestu ośmiu) miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w postaci doposażenia dwóch pomieszczeń w budynku Centrum Inicjatyw Społecznych w Chorzowie przy ul. 3 Maja 18 w stoły oraz krzesła stacjonarne.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej , a także wykonawcy ci występujący wspólnie (spółka cywilna i konsorcjum ), spełniający warunki określone w ustawie oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania okresu gwarancyjnego. Wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W odniesieniu do wymogów dotyczących wiarygodności oferentów przewidziane specyfikacją dokumenty winni złożyć wszyscy Wykonawcy występujący wspólnie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o zapoznaniu się przez Wykonawcę z warunkami zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). 2.Oświadczenie o związaniu Wykonawcy ofertą (załącznik nr 5 do SIWZ). 3. Podpisany przez Wykonawcę na projekt umowy (załącznik nr 6 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops.bip.chorzow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, pokój nr 56, I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, pokój nr 58 (Sekretariat OPS), I pietro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.