eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¯urominRemont drogi gminnej w Cierpigorzu

To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie



Og³oszenie z dnia 2013-08-01

¯uromin: Remont drogi gminnej w Cierpigorzu
Numer og³oszenia: 309842 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 260820 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto ¯uromin, Pl. Pi³sudskiego 3, 09-300 ¯uromin, woj. mazowieckie, tel. 23 6572637, faks 23 6572540.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont drogi gminnej w Cierpigorzu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej w Cierpigorzu o ³±cznej d³ugo¶ci 483 m Wspólny S³ownik Zamówieñ KOD CPV 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje miêdzy innymi wykonanie nastêpuj±cych robót: - roboty ziemne (wykonanie koryta, profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a, wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszyw ³amanych gr. 20 cm, wykonanie studni rewizyjnej) - krawê¿niki i obrze¿a - chodniki i zjazdy - nawierzchnia (wyrównanie istniej±cej nawierzchni mieszank± mineralno - asfaltow± , wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej) - pobocza Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi± za³±czniki: Za³±cznik Nr 1 do SIWZ Przedmiar robót Za³±cznik Nr 2 do SIWZ Dokumentacje Techniczne Za³±cznik Nr 3 do SIWZ Specyfikacje Techniczne UWAGA! Koszt wykonania projektu organizacji ruchu obci±¿a Wykonawcê. 3.2 Roboty bêd±ce przedmiotem umowy nale¿y wykonaæ z nale¿yt± staranno¶ci±, zgodnie z przedmiarem robót, obowi±zuj±cymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. 3.3 Wykonawca zobowi±zany jest do poinformowania u¿ytkowników drogi o d³ugo¶ci odcinka, na którym prowadzone bêd± roboty oraz konieczno¶ci przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno byæ zgodne z opracowanym projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót inwestycyjnych. Za bezpieczeñstwo ruchu w obrêbie odcinka, na którym wykonywane s± roboty od chwili rozpoczêcia robót a¿ do oddania nawierzchni do ruchu bez ograniczeñ odpowiedzialny bêdzie Wykonawca. 3.4 Materia³y stosowane przez Wykonawcê podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny byæ fabrycznie nowe i odpowiadaæ co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustaw± Prawo Budowlane. 3.5 W przypadku konieczno¶ci wykonania inwentaryzacji powykonawczej robót Wykonawca zobowi±zany jest do jej wykonania. 3.6 Zaleca siê, aby wykonawca dokona³ wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a tak¿e zdoby³ na w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie wykonawca. 3.7 W przypadku, gdy w dokumentacji opisano materia³y lub urz±dzenia za pomoc± podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materia³ów lub urz±dzeñ Zamawiaj±cy dopuszcza ujêcie w ofercie, a nastêpnie zastosowanie innych równowa¿nych materia³ów lub urz±dzeñ pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych ni¿ materia³y lub urz±dzenia, które one zastêpuj±. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia.

II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiêbiorstwo Robót Drogowo - In¿ynieryjnych PRDI S.A., ul. Stefana Roweckiego Grota 8, 06-500 M³awa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 155941,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡

  • Cena wybranej oferty: 147715,13

  • Oferta z najni¿sz± cen±: 147715,13 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 193351,99

  • Waluta: PLN.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.