eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZaklikówPrzebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-17

Zaklików: Przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików
Numer ogłoszenia: 309866 - 2014; data zamieszczenia: 17.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zaklików , ul. Zachodnia 15, 37-470 Zaklików, woj. podkarpackie, tel. 15 8738476, faks 15 8738324.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.biuletyn.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dwóch zadań dotyczących przebudowy następujących odcinków dróg 1.1. Część 1 Przebudowa dróg masą mineralno - asfaltową. A) Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 101406R Zaklików - Antoniówka na dz. nr ew. 988/3 w miejscowości Zaklików. W zakres robót wchodzi: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową w ilości średnio 50 kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni na odcinku: 200 mb x 5,0 mb - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku o powierzchni : 200,0 X 5,0 m = 1000,0 m2 - Uzupełnienie poboczy pospółką lub niesortem wraz z : wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy do wymaganych spadków na odcinku: 2 X 0,75 m X 200,00 X 0,05 m = 15 m3 B) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi w miejscowości Stare Baraki numer ewidencyjny działki 446. W zakres robót wchodzi: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa wraz z usunięciem roślinności z krawędzi istniejącej nawierzchni na odcinku: 170,0*3,2+ 2*7,8m2 (łuki R6m)=559,6m2 - Wyrównanie podbudowy klińcem kamiennym, grub. warstwy po zagęszczeniu 10cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku o powierzchni: 170,0*3,0+2*7,8m2(łuki R6m)=525,6m2 - Uzupełnienie poboczy pospółką lub kruszywem łamanym niesortowanym grubości po zagęszczeniu 10cm i szerokości1,0m wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża C) Zadanie nr 3: Przebudowa drogi w miejscowości Łążek Zaklikowski numer ewidencyjny działki 380/1. W zakres robót wchodzi: - Wyrównanie podbudowy klińcem kamiennym, grub. warstwy po zagęszczeniu 5cm na odcinku 30,0m*4,2m*0,05m=6,3m3 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa. - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku o powierzchni 30,0m*4,0m =120,0m2 - Uzupełnienie poboczy niesortem wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy do wymaganych spadków (grubość średnio 6cm) D) Zadanie nr 4: Przebudowa drogi gminnej Łysaków - Stawki numer ewidencyjny działki 36/1. W zakres robót wchodzi: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa wraz z usunięciem roślinności z krawędzi istniejącej nawierzchni na odcinku o powierzchni 150,0*3,2=480,0m2 - Wyrównanie podbudowy klińcem kamiennym, grub. warstwy po zagęszczeniu 10cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku o powierzchni 150,0*3,0=450,0m2 - Uzupełnienie poboczy pospółką lub kruszywem łamanym niesortowanym grubości po zagęszczeniu 10cm i szerokości 0,75m wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża 1.2 Część 2 Przebudowa dróg metodą stabilizacji gruntu. A) Zadanie nr 1 : Przebudowa drogi w miejscowości Józefów numer ewidencyjny działki 166 i 137. Zakres robót obejmuje: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (usunięcie roślinności z istniejącej jezdni na odkład do wykorzystania na uzupełnienie i plantowanie poboczy i skarp) na odcinku o powierzchni: 410,0m*3,0m=1230,0m2 - Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, mieszarką bezpośrednio w korycie drogi wraz z pielęgnacją przez posypanie piaskiem i polewanie wodą grub. warstwy po zagęszczeniu 30cm o wytrzymałości Rm=5,0MPa (stabilizacja istniejącej nawierzchni gruntowej lokalnie utwardzonej po uprzednim rozdrobnieniu) na odcinku o powierzchni 410,0m*3,0=1230,0m2 - Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz skarp i korony nasypów w gruncie kat. I-III (obrobienie na czysto - pobocza oraz skarpy szer. po 0,5m) B) Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Kościelnej w miejscowości Lipa. Zakres robót obejmuje: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (usunięcie roślinności z istniejącej jezdni na odkład do wykorzystania na uzupełnienie i plantowanie poboczy i skarp) na odcinku o powierzchni: 530,0m*3,0m=1590,0m2 - Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, mieszarką bezpośrednio w korycie drogi wraz z pielęgnacją przez posypanie piaskiem i polewanie wodą grub. warstwy po zagęszczeniu 30cm o wytrzymałości Rm=5,0MPa (stabilizacja istniejącej nawierzchni gruntowej lokalnie utwardzonej po uprzednim rozdrobnieniu) na odcinku o powierzchni: 530,0m*3,0m=1590,0m2 - Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz skarp i korony nasypów w gruncie kat. I-III (obrobienie na czysto - pobocza oraz skarpy szer. po 0,5m) C) Zadanie 3 : Przebudowa ul. Krzywej w miejscowości Zaklików. Zakres robót obejmuje: - Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na odległość do 1,0km grubość warstwy 10cm na odcinku o powierzchni: 50,0m*5,2m+4*5,4m2 (łuki R5m) +100,0m*5,2m =801,6m2*0,10=80,2m3 - Karczowanie i wycinka krzaków i podszycia na pow. 0,01ha z wywiezieniem i spaleniem pozostałości po karczowaniu - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (profilowanie w celu uzyskania profilu podłużnego i spadków poprzecznych) - Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, mieszarką bezpośrednio w korycie drogi wraz z pielęgnacją przez posypanie piaskiem i polewanie wodą grub. warstwy po zagęszczeniu 30cm o wytrzymałości Rm=5,0MPa (stabilizacja istniejącej nawierzchni gruntowej lokalnie utwardzonej po uprzednim rozdrobnieniu) - Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej szt.4 oraz zaworów wodociągowych lub gazowych 3szt. - Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz skarp i korony nasypów w gruncie kat. I-III (obrobienie na czysto - pobocza oraz skarpy szer. po 1,0m) 1.3 Część 3 Przebudowa dróg kruszywem drogowym A) Zadanie nr 1 : Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zdziechowice Drugie - Selina - na dz. nr. ew. 1044 W zakres robót wchodzi: - Usunięcie warstwy urodzajnej (humusu) - grubość do 10 cm z krawędzi nawierzchni na odcinku o powierzchni 34,5 m3, - Wykonanie podbudowy z kruszywa hutniczego o uziarnieniu 0/100 mm grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm na odcinku o powierzchni 713,0 m2 tj. 3,1 m X 230,0 m - Plantowanie (poboczy) skarp i dna w gruncie kat. I - III na odcinku o powierzchni 230,0 m2, tj. 2 X 230,0 m X 0,50 m 2. Szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - przedmiar robót.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, polegających na rozszerzeniu określonego zakresu robót o wartość nieprzekraczającą 30 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-9, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.1 Dla części 1: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) 1.2 Dla części 2: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100) 1.3 Dla części 3: 600,00 PLN (słownie złotych: sześćset 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Zaklikowie konto BSZK w Kraśniku o/Zaklików 07 8717 1093 2012 1200 0101 0006, z zaznaczeniem, że wadium dotyczy przetargu nieograniczonego na: Przebudowa dróg na terenie Gminy Zaklików z dopisaniem części, której wadium dotyczy (np. Część 1 Przebudowa dróg masą mineralno - asfaltową) 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (zgodnie z art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do składanej oferty. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że wykonali roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w tym okresie: a) dla części 1 minimum jedno zadanie polegające wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto. b) dla części 2 minimum jedno zadanie polegające wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi metodą stabilizacji gruntu o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto c) dla części 3 minimum jedno zadanie polegające wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi kruszywem drogowym o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawcy udokumentują, że dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: 1) kierownika robót posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej legitymującym się minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym (3 lata od daty otrzymania uprawnień o wymaganej specjalności) 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia Wymieniona osoba powinna przynależeć do właściwej izby inżynierów budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do izby inżynierów budownictwa wynika z odrębnych przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Weryfikacja tego warunku dokonywana będzie w oparciu o przedstawioną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 20 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali:a) dla części 1 minimum jedno zadanie polegające wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi o nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto. b) dla części 2 minimum jedno zadanie polegające wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi metodą stabilizacji gruntu o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto c) dla części 3 minimum jedno zadanie polegające wykonaniu budowy, przebudowy lub remontu drogi kruszywem drogowym o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 złotych brutto;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w SIWZ: 1 Formularz oferta 2 Kosztorys ofertowy 3 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 4 Informacja dotycząca części zamówienia, której wykonanie powierza się podwykonawcom 5 Projekt umowy 6. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej 7 Wzór zabezpieczenia należytego wykonania umowy - należy uwzględnić w ofercie w przypadku zamiaru wniesienia zabezpieczenia w formie określonej w art. 148 ust. 1 pkt 3 lub 4 ustawy stanowiące załączniki do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót: 1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęski żywiołowe - warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie robót i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego; ze względu na czynniki, których Zamawiający nie mógł przewidzieć, 3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych zgodnie z przepisami odrębnymi, 4) w przypadku kradzieży, zniszczenia, wandalizmu obiektów i urządzeń przez osoby trzecie w trakcie realizacji umowy, a Wykonawca dołożył należytej staranności w zabezpieczeniu mienia i to wykaże. 5) w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych wyżej, termin przewidziany na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2. Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami: 1) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ np. osób z uprawnieniami; 2) zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę); 3) siła wyższa uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 4) zmiana obowiązującej stawki VAT; 5) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; 6) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami (w takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji); 7) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357(1) § 1 Kodeksu Cywilnego (tzw. rażąca strata); 8) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych wyżej, możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiana lokalizacji budowanych urządzeń. W przypadku określonym w ustęp 6.2 punkt 4), zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny kontraktowej, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku określonym w ustęp 6.2 punkt 5) zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie robót, z których Zamawiający rezygnuje. 3. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy jest możliwa w przypadkach wskazanych wyżej, na zasadach określonych w warunkach umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiany danych teleadresowych, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 6. Strona, która występuje z propozycją zmiany, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy, zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. 7. Wszystkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zaklikow.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zaklikowie, ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików pokój nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zaklikowie, ul. Zachodnia 15, 37 - 470 Zaklików Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg masą mineralno - asfaltową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Część 1 Przebudowa dróg masą mineralno - asfaltową. A) Zadanie nr 1: Przebudowa drogi gminnej nr 101406R Zaklików - Antoniówka na dz. nr ew. 988/3 w miejscowości Zaklików. W zakres robót wchodzi: - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową w ilości średnio 50 kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni na odcinku: 200 mb x 5,0 mb - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno - asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku o powierzchni : 200,0 X 5,0 m = 1000,0 m2 - Uzupełnienie poboczy pospółką lub niesortem wraz z : wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy do wymaganych spadków na odcinku: 2 X 0,75 m X 200,00 X 0,05 m = 15 m3 B) Zadanie nr 2: Przebudowa drogi w miejscowości Stare Baraki numer ewidencyjny działki 446. W zakres robót wchodzi: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa wraz z usunięciem roślinności z krawędzi istniejącej nawierzchni na odcinku: 170,0*3,2+ 2*7,8m2 (łuki R6m)=559,6m2 - Wyrównanie podbudowy klińcem kamiennym, grub. warstwy po zagęszczeniu 10cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku o powierzchni: 170,0*3,0+2*7,8m2(łuki R6m)=525,6m2 - Uzupełnienie poboczy pospółką lub kruszywem łamanym niesortowanym grubości po zagęszczeniu 10cm i szerokości1,0m wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża C) Zadanie nr 3: Przebudowa drogi w miejscowości Łążek Zaklikowski numer ewidencyjny działki 380/1. W zakres robót wchodzi: - Wyrównanie podbudowy klińcem kamiennym, grub. warstwy po zagęszczeniu 5cm na odcinku 30,0m*4,2m*0,05m=6,3m3 - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową podbudowy z kruszywa. - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku o powierzchni 30,0m*4,0m =120,0m2 - Uzupełnienie poboczy niesortem wraz z wyprofilowaniem istniejącego gruntu, zagęszczeniem i wyprofilowaniem poboczy do wymaganych spadków (grubość średnio 6cm) D) Zadanie nr 4: Przebudowa drogi gminnej Łysaków - Stawki numer ewidencyjny działki 36/1. W zakres robót wchodzi: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - profilowanie istniejącej nawierzchni z kruszywa wraz z usunięciem roślinności z krawędzi istniejącej nawierzchni na odcinku o powierzchni 150,0*3,2=480,0m2 - Wyrównanie podbudowy klińcem kamiennym, grub. warstwy po zagęszczeniu 10cm - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową grysową w ilości średnio 75kg/m2 wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni bitumicznej - Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej grysowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 3cm wraz z uprzednim skropieniem emulsją asfaltową warstwy wiążącej na odcinku o powierzchni 150,0*3,0=450,0m2 - Uzupełnienie poboczy pospółką lub kruszywem łamanym niesortowanym grubości po zagęszczeniu 10cm i szerokości 0,75m wraz z uprzednim przygotowaniem podłoża.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg metodą stabilizacji gruntu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2 Część 2 Przebudowa dróg metodą stabilizacji gruntu. A) Zadanie nr 1 : Przebudowa drogi w miejscowości Józefów numer ewidencyjny działki 166 i 137. Zakres robót obejmuje: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (usunięcie roślinności z istniejącej jezdni na odkład do wykorzystania na uzupełnienie i plantowanie poboczy i skarp) na odcinku o powierzchni: 410,0m*3,0m=1230,0m2 - Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, mieszarką bezpośrednio w korycie drogi wraz z pielęgnacją przez posypanie piaskiem i polewanie wodą grub. warstwy po zagęszczeniu 30cm o wytrzymałości Rm=5,0MPa (stabilizacja istniejącej nawierzchni gruntowej lokalnie utwardzonej po uprzednim rozdrobnieniu) na odcinku o powierzchni 410,0m*3,0=1230,0m2 - Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz skarp i korony nasypów w gruncie kat. I-III (obrobienie na czysto - pobocza oraz skarpy szer. po 0,5m) B) Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Kościelnej w miejscowości Lipa. Zakres robót obejmuje: - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (usunięcie roślinności z istniejącej jezdni na odkład do wykorzystania na uzupełnienie i plantowanie poboczy i skarp) na odcinku o powierzchni: 530,0m*3,0m=1590,0m2 - Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, mieszarką bezpośrednio w korycie drogi wraz z pielęgnacją przez posypanie piaskiem i polewanie wodą grub. warstwy po zagęszczeniu 30cm o wytrzymałości Rm=5,0MPa (stabilizacja istniejącej nawierzchni gruntowej lokalnie utwardzonej po uprzednim rozdrobnieniu) na odcinku o powierzchni: 530,0m*3,0m=1590,0m2 - Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz skarp i korony nasypów w gruncie kat. I-III (obrobienie na czysto - pobocza oraz skarpy szer. po 0,5m) C) Zadanie 3 : Przebudowa ul. Krzywej w miejscowości Zaklików. Zakres robót obejmuje: - Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu) na odległość do 1,0km grubość warstwy 10cm na odcinku o powierzchni: 50,0m*5,2m+4*5,4m2 (łuki R5m) +100,0m*5,2m =801,6m2*0,10=80,2m3 - Karczowanie i wycinka krzaków i podszycia na pow. 0,01ha z wywiezieniem i spaleniem pozostałości po karczowaniu - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonane mechanicznie w gruncie kat. II - IV (profilowanie w celu uzyskania profilu podłużnego i spadków poprzecznych) - Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, mieszarką bezpośrednio w korycie drogi wraz z pielęgnacją przez posypanie piaskiem i polewanie wodą grub. warstwy po zagęszczeniu 30cm o wytrzymałości Rm=5,0MPa (stabilizacja istniejącej nawierzchni gruntowej lokalnie utwardzonej po uprzednim rozdrobnieniu) - Regulacja pionowa studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej szt.4 oraz zaworów wodociągowych lub gazowych 3szt. - Ręczne plantowanie skarp i dna wykopów oraz skarp i korony nasypów w gruncie kat. I-III (obrobienie na czysto - pobocza oraz skarpy szer. po 1,0m).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa dróg kruszywem drogowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3 Część 3 Przebudowa dróg kruszywem drogowym A) Zadanie nr 1 : Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Zdziechowice Drugie - Selina - na dz. nr. ew. 1044 W zakres robót wchodzi: - Usunięcie warstwy urodzajnej (humusu) - grubość do 10 cm z krawędzi nawierzchni na odcinku o powierzchni 34,5 m3, - Wykonanie podbudowy z kruszywa hutniczego o uziarnieniu 0/100 mm grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm na odcinku o powierzchni 713,0 m2 tj. 3,1 m X 230,0 m - Plantowanie (poboczy) skarp i dna w gruncie kat. I - III na odcinku o powierzchni 230,0 m2, tj. 2 X 230,0 m X 0,50 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-9, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.