eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NowogardDostawa pieczywa do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 oraz filii DPS w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Nowogard: Dostawa pieczywa do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 oraz filii DPS w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9
Numer ogłoszenia: 309873 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 z filią w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 , Smużyny 2, 72-200 Nowogard, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 39 20 825, faks 0-91 39 20 825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa do Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 oraz filii DPS w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć artykuły w asortymencie, ilościach i cenach określonych w złożonej ofercie stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. do siedziby Zamawiającego w Nowogardzie, Smużyny 2 lub do filii w Nowogardzie przy ul. Piłsudskiego 9 w zależności od potrzeb Zamawiającego. 2. Dostawca będzie dostarczał przedmiot umowy partiami po otrzymaniu zamówienia szczegółowego od Zamawiającego. Każda partia dostaw zostanie zrealizowana w terminie3 dni od daty doręczenia zamówienia szczegółowego ( pisemnie lub faxem). Dostawca zobowiązuje się do bezzwłocznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia szczegółowego, a w przypadku niemożności realizacji dostawy w w/w terminie do bezzwłocznego potwierdzenia faxem o takim stanie rzeczy. Dostawy będą realizowane codziennie oprócz niedziel i świąt do godz. 7 00 3. Dostawca zabezpiecza i zapewnia transport artykułów do siedziby Zamawiającego na swój koszt i ryzyko. 4. Dokumentem potwierdzającym dostawę przedmiotu umowy jest dowód dostawy potwierdzony przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 5. Z chwilą wydania przedmiotu Umowy Zamawiającemu przechodzi na niego ryzyko przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia. 6. Dostawca gwarantuje, iż dostarczony przedmiot umowy będzie nadawał się do spożycia przez okres 3 dni od daty dostawy i nie będzie pozbawiony walorów smakowych zapachowych. 7. W wyniku przedmiotowego postępowania zostanie zawarta umowa na okres jednego roku.Strony przewidują, że umowa może ulec przedłużeniu o czas niezbędny ( nie dłuższy jednak niż 2 miesiące ) do czasu zakończenia postępowania przetargowego wszczętego przez Zamawiającego w IV kwartale 2009 r., a dotyczącego przedmiotu umowy 8. Zamawiający informuje , że ilości w poszczególnych pozycjach asortymentu mogą się wahać w granicach +/- 10 %.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.00.00.0 - 10.00.00.0 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3)posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Dostawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku zał. nr 1), 2.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy, 3.oświadczenia że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz opłat i składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że uzyskał zgodę na wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego 4aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Dostawcy. 5Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty (Listy Referencyjne) potwierdzające dokonania dostaw oraz to, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane z należytą starannością.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowogard.domypomocy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Nowogardzie, Smużyny 2 ,27-200 Nowogard.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Domu Pomocy Społecznej w Nowogardzie Smużyny 2 pokój nr 128 ( I- piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.