eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecDostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Grójec: Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu
Numer ogłoszenia: 309934 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu , ul. Strażacka 11, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, tel. 0-48 664 23 88, faks 0-48 664 25 56.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://binp.info.kppspgrojec

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość zamówienia - poniżej 133 000 EURO. Dostawa lekkiego samochodu rozpoznawczo - ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.40.00 - Pojazdy specjalne 34.11.30.00 - Pojazdy z napędem na 4 koła .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1). Oferenci spełniający art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). 2). Oferenci nie mogą podlegać wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). 3). Oferent zg z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm. Ocena spełnienia powyższych warunków polegać będzie na zebraniu odpowiednich oświadczeń od Oferentów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 22 ust. 1 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm). Jeżeli dostawca-wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast wymienionego dokumentu, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b) nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeśli w kraju, w którym dostawca - wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wymienionego powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dostawca lub wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Inne dokumenty-upoważnienia uprawniające osobę-osoby podpisujące ofertę do jej podpisania, o ile nie wynika to z dokumentu, o którym mowa w pkt. 1. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób/osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm). 3. Kserokopię umowy dostawców-wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. z 2007r. Dz. U. Nr 223 poz. 1165 z późn. zm). 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania dostawców-wykonawców występujących wspólnie w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższe pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie z uwagi na fakt, że Zamawiający nie zna autentycznych podpisów osób-osoby uprawnionej do reprezentowania Oferenta - spełnienie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społecznego, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - spełnienie art. 24 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. 7. Wypełniony druk - Opis przedmiotu zamówienia - wymagania techniczne dla lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego z funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Wypełniony druk - Akceptacja projektu umowy - stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9. Wypełniony druk - Streszczenie oferty - stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 10. Wypełniony druk - Oświadczenia - zg z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wypełniony druk - Oświadczenie - zg z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych stanowiący załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Wypełniony druk - Oświadczenia o udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. Druk - potwierdzenie wymagań - wymagania techniczne dla lekkiego wymagania techniczne dla lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego funkcją do rozpoznawania skażeń chemiczno-ekologicznych (wyposażonego w sprzęt ochronny i pomiarowy) z napędem 4 x 4, na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://binp.info/kppspgrojec.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu ul. Strażacka 11; 05-600 Grójec I piętro pok 201 - Sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Grójcu ul. Strażacka 11; 05-600 Grójec I piętro pok 201 - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.