eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgrówWykonanie remontu dwunastu odcinków dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-01

Węgrów: Wykonanie remontu dwunastu odcinków dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej
Numer ogłoszenia: 309934 - 2013; data zamieszczenia: 01.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Węgrowie , ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów, woj. mazowieckie, tel. 25 7922617, faks 25 7922617 w. 145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwegrowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dwunastu odcinków dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwunastu odcinków dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej. Zakres rzeczowy: a) Remont drogi powiatowej nr 4235W Miedzna- Orzeszówka w km 2+500- km 3+030 dł. 0,53 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (530x5,00)- 2650,00 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (530,0x5,00x0,05)- 132,50 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (530x5,0)- 2650,00 m2, wykonanie ścinki poboczy do 10 cm z odwiezieniem do 1 km- 1060,00 m2 b) Remont drogi powiatowej nr 4203W Sadowne- Wilczogęby w km 1+825- km 3+175 dł. 1,35 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 5804,43 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2- 290,26 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (1350x4,30)- 5805,00 m2, wykonanie ścinki poboczy z wyrównaniem i wywozem na odległość do 1 km- 4050,00 m2 c) Remont drogi powiatowej nr 2247W Roguszyn- Kałuszyn w km 11+000- km 11+193 dł. 0,193 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (193x5,0)- 965,00 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (193x4,0x0,09)- 86,85 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (193x5,0)- 965,00 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (193x1,0x2)- 386,00 m2, d) Remont drogi powiatowej nr 4245W Wierzbno- Walentów w km 6+413- km 6+648 dł. 0,235 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (235x5,0)- 1175,00 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (235x5,0x0,05)- 58,75 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (235x5,0)- 1175,00 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (235x1,0x2)- 470,00 m2 e) Remont drogi powiatowej nr 4224W Węgrów- Popielów w km 5+135- km 5+240, km 5+305- 5+587 dł. 0,387 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (387x5,50)- 2128,50 m2 -wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (387x5,50x0,05)- 106,43 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (387x5,5)- 2128,50 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (400x1,25x2)- 774,00 m2 f) Remont drogi powiatowej nr 4225W Popielów- Zawady w km 0+000 - km 0+085 dł. 0,085 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (85x5,50)- 467,50 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (85x5,50x0,05)- 23,40 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (85x5,5)- 467,50 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (85x1,25x2)- 170,00 m2, g) Remont drogi powiatowej nr 4226W Liw- Korytnica w km 6+900- km 7+001 dł. 0,101 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (101x5,5)- 555,50 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg PN w ilości 50 kg/m2 (101x5,50x0,05)- 27,80 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (101x5,5)- 555,50 m2 , wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (101x1,00x2)- 202,00 m2 h) Remont drogi powiatowej nr 4202W ul. Polna w Łochowie w km 0+000- km 0+434 dł. 0,434 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (434x6,00)- 2604,00 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (434x6,00x0,05)- 130,20 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (434x6,00)- 2604,00 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (434x1,00x2)- 868,00 m2 i) Remont drogi powiatowej nr 4223W Węgrów- Poszewka w km 2+262- km 2+662 dł. 0,4 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (400x5,50)- 2200,00 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (400x5,50x0,05)- 110,00 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (400x5,5)- 2200,00 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (400x1,25x2)- 1000,00 m2 j) Remont drogi powiatowej nr 4222W Wrotnów- Starawieś w km 6+617- km 6+915 dł. 0,298 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (298x5,50)- 1639,00 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg PN w ilości 50 kg/m2 (298x5,50x0,05)- 81,95 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (298x5,50)- 1639,00 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (298x1,00x2)- 596,00 m2 k) Remont drogi powiatowej nr 4238W Paplin- Korytnica w km 6+000- km 6+515 dł. 0,515 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (315x6,50+200x8,2)- 3687,50 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (315x6,50+200x8,2)x0,05- 184,40 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (315x6,50+200x8,2)- 3687,50 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (200x1,0x2)- 400,00 m2 l) Remont drogi powiatowej nr 4238W Paplin- Korytnica w km 1+500- km 1+530 dł. 0,030 km: skropienie istniejącej nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 (30x5,2)- 156,00 m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną drobnoziarnistą 0-12,8 mm wg. PN w ilości 50 kg/m2 (30x5,2x0,05)- 7,80 Mg, wykonanie nawierzchni bitumicznej warstwa ścieralna z masy średnioziarnistej 0-16 wg. PN gr. 4 cm (30x5,2)- 156,00 m2, wykonanie ścinki poboczy oraz uzupełnienie żwirem grubości 4 cm (30x1,0x2)- 60,00 m2 Szczegółowy zakres rzeczowy zawierają kosztorysy ślepe, stanowiące załącznik do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu sortymentu robót, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udowodni, że zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzy roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi, każda o wartości zamówienia minimum 500 000,00 złotych brutto. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu robót budowlanych oraz na podstawie załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami są: poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót budowlanych zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania ww. dowodów. Wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa w §1 ust 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumentu mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującym, niezbędnym sprzętem: walec ogumiony - 1 szt., walec stalowy - 1 szt., skrapiarka lepiszcza - 1 szt., układarka do mas bitumicznych elektronicznie sterowana o wydajności skorelowanej z wydajnością wytwórni - 1 szt., będzie posiadał lub miał dostęp do wytwórni mas bitumicznych o wydajności min. 100 Mg/h z elektronicznym dozowaniem składników z możliwością wydruku dziennej produkcji betonu asfaltowego, zlokalizowaną w odległości zapewniającej załadunek i rozładunek masy z jednoczesnym spełnieniem warunku temperatury wbudowania - 1 kpl., samochody samowyładowcze o ładowności co najmniej 10t - minimum 3 szt., laboratorium drogowe zapewniające kompleksową obsługę w zakresie badań laboratorium drogowego - wyposażenie zgodne z wymaganiami SST - 1 kpl. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że do realizacji zamówienia będzie dysponował następującymi osobami: a) kierownikiem budowy posiadającym dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia bez ograniczeń w specjalności drogowej lub równoważne (na drogi w rozumieniu przepisów o drogach publicznych) do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym zamówieniem w zakresie drogowym oraz należącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa lub równoważne. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobą z ww. uprawnieniami, Zamawiający uzna warunek również za spełniony, jeżeli ww. osoba nabyła prawo do wykonywania ww. zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394). Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty, b) kosztorys ofertowy dla każdego remontowanego odcinka sporządzony na podstawie kosztorysów ślepych, c) pełnomocnictwo (o ile umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia następujących okoliczności: a) nastąpiła ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, b) z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej również tych polegających na niezgodności dokumentacji projektowej z przepisami prawa, c) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, d) z powodu wystąpienia robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, powodujących w konsekwencji potrzebę rozszerzenia zakresu przedmiotowego zamówienia, e) wystąpienie robót zamiennych, których wykonanie skutkuje zmianą zakresu robót i/lub przedłużeniem terminu realizacji zamówienia, f) zmiany technologii wykonania robót lub rozwiązań nie przewidzianych w umowie, jeżeli zmiany te są konieczne ze względów technicznych. Dopuszcza się je tylko w przypadku gdy proponowane rozwiązania są równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej będącej podstawą zamówienia, g) wystąpienie okoliczności siły wyższej np. niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z ich technologią i warunkami technicznymi zapewniającymi właściwą jakość wykonania, albo innych zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych od Wykonawcy (np. protesty mieszkańców, niewybuchy, wykopaliska) oraz działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, h) wystąpienie kolizji nieprzewidzianej w projekcie i uniemożliwiającej kontynuację robót, i) dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia umownego w wypadku wystąpienia robót zamiennych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutej sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatwegrowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, Wydział Inwestycji i Rozwoju, ul. Piłsudskiego 23,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Węgrowie, ul. Przemysłowa 5, 07-100 Węgrów (Sekretariat, pokój nr 28).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.