Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-09-19
Ogłoszenie nr 309975 - 2016 z dnia 2016-09-19 r.
Warszawa: Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia komputerowego, biurowego i oprogramowania dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Fundusz Spójności Projekt POPT.01.02.00-00-0053/15 Wsparcie stanowiska pracy pracowników Instytucji Audytowej w latach 2015-2017
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
012108640, ul.
Cybernetyki
19b,
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
, tel.
+48(22)2079510, e-mail
grzegorz.karczmarz@mz.mofnet.gov.pl, faks
+48(22)2079590.
Adres strony internetowej (URL): www.warszawa.kskarbowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.warszawa.kskarbowa.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca (kuriera)
Adres:
Warszawa, ul. Cybernetyki 19 B, 02-677 Warszawa
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu i wyposażenia komputerowego, biurowego i oprogramowania dla Urzędu Kontroli Skarbowej w Warszawie
Numer referencyjny: UKS14DO1.261.17.2016.2
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Części I - Niszczarki, urządzenia drukujące i materiały eksploatacyjne, Część II - Wyposażenie komputerowe, Część III - Wyposażenie urządzeń sieciowych, Część IV - Oprogramowanie biurowe Część V - Oprogramowanie do zarządzania siecią komputerową, Część VI - Oprogramowanie do tworzenia kopii bezpieczeństwa, Część VII - Oprogramowanie do analizy kryminalistycznej, Część VIII - Urządzenia drukujące i wyposażenie indywidualne - środki unijne, Część IX - System do centralnego zarządzania infrastrukturą IT.
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00 - Komputery przenośne
Dodatkowe kody CPV:48317000-0, 30237200-1, 30234600-4, 30231300-0, 30121430-6, 30232110-8, 30191400-8, 30125110-5, 32422000-7, 30234100-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 818032.52
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 21/11/2016
data zakończenia: 21/12/2016
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania zdolności technicznych lub zawodowych za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się odpowiednim doświadczeniem w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia tego samego rodzaju, co przedmiot zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia ofert - dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz wskazujących brak podstaw do wykluczenia, tj. : 1) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust .5 pkt 1 ustawy Pzp; 4) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, tj.: a) wykonawcy będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo: - o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.5) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176); - o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. - Kodeks karny, - skarbowe, - o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769); b) wykonawcy, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 13; c) wykonawcy będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie standardowego jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór dokumentu stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca
a)nie podlega wykluczeniu, w myśl art. 24 ustawy Pzp
b)spełnia warunki udziału w postępowaniu, które dotyczą posiadania zdolności technicznej lub zawodowej odnośnie odpowiedniego doświadczenia w realizacji przedmiotu zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Wymagane w Załącznikach Nr 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 i 14 do SIWZ dokumenty określone przez Zamawiającego w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia. Wymagane certyfikaty / deklaracje wykazane w Części Nr II i VIII Zamówienia (dotyczy notebook - ów) należy przedłożyć w języku polskim lub angielskim
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca składający ofertę obowiązany jest wnieść wadium dla:
Części I Zamówienia w wysokości 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych),
Części II Zamówienia w wysokości 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych),
Części III Zamówienia w wysokości 2 400,00 zł. (słownie: dwa tysiące czterysta złotych),
Części IV Zamówienia w wysokości 4 800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych),
Części V Zamówienia w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych),
Części VI Zamówienia w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych),
Części VII Zamówienia w wysokości) 200,00 zł (słownie: dwieście złotych),
Części VIII Zamówienia w wysokości) 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych),
Części IX Zamówienia w wysokości 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych).
Wadium może być wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać w terminie do dnia 27.10.2016 r. do godziny 10:00. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego znajdującego się w - Narodowym Banku Polskim O/O Warszawa - nr rachunku 33 1010 1010 0100 7013 9120 0000. Wadium musi być wpłacone dla każdej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/10/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Zakup niszczarek, urządzeń drukujących i materiałów eksploatacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Niszczarki-5 szt,
Urządzenie wielofunkcyjne monochromatyczne format A3 -1 szt,
Materiały eksploatacyjne do urządzenia wielofunkcyjnego -2 szt,
Drukarka kolorowa laserowa A3 - 1 szt,
Materiały eksploatacyjne do drukarki - 2 szt,
Materiały eksploatacyjne do urządzenia wielofunkcyjnego - 25 szt,
Materiały eksploatacyjne do drukarki - 35 szt,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121430-6, 30191400-8,
30232110-8,
30125110-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
77235.77
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
przedłużenie okresu gwarancji | 10 |
parametry funkcjonalności sprzętu | 20 |
serwis gwarancyjny | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Zakup wyposażenia komputerowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Notebook 15,6 z matrycą antyodblaskową i podświetlanymi klawiszami, procesor i5-1 szt,
Notebook 15,6 -30 szt,
Monitor LED -IPS 27 - 2 szt,
Monitor LED -IPS 25 - 3 szt,
Dysk twardy 2,5" wewnętrzny SSD 2 TB - 10 szt,
Dysk twardy 3,5" wewnętrzny HDD 8 TB - 8 szt,
Dysk twardy 3,5" wewnętrzny HDD 10 TB - 4 szt,
Zewnętrzny napęd optyczny CD/DVD RW z interfejsem USB -15 szt,
Przełącznik niezarządzalny biurkowy 8 portów Gbit - 6 szt,
Pamięć flash typu Pendrive 32 GB USB 3.0 - 30 szt,
Moduł pamięci RAM 4GB - 6 szt,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30231300-0,
30234100-9,
30237200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
143682.93
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
przedłużenie okresu gwarancji | 10 |
parametry funkcjonalności sprzętu | 20 |
serwis gwarancyjny | 10 |
Część nr: 3
Nazwa: Zakup wyposażenia urządzeń sieciowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Moduł karty ISCSI to SAS Bridge do biblioteki taśmowej - 1 szt,
Dysk twardy 2,5 wewnętrzny 600 GB do serwera - 12 szt,
Dysk twardy 3,5 wewnętrzny 10 TB do macierzy dyskowych - 8 szt,
Karta sieciowa do serwera - 2 szt,
10G SFP+ LC SR Transceiver - 14 szt,
Wyposażenie dodatkowe do Switcha sieciowego do warstwy corowej:
- moduł zarządzający - 1 szt,
- moduł rozszerzający 10Gb 8-portowy -1 szt,
Klucz licencyjny uruchamiający warstwę wysokiej wydajności z pamięcią podręczną SSD do macierzy dyskowej - 1 szt,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32422000-7, 30234100-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
97560.97
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadanie certyfikatu potwierdzającego partnerstwo Wykonawcy, udzielonego przez producenta oferowanego asortymentu | 30 |
warunki serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego | 10 |
Część nr: 4
Nazwa: Zakup oprogramowania biurowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet oprogramowania biurowego z licencją zbiorczą - 160 licencji
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48317000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
195121.95
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadanie certyfikatu potwierdzającego partnerstwo Wykonawcy, udzielonego przez producenta oferowanego asortymentu | 30 |
przeprowadzenie szkolenia dla trzech pracowników Zamawiającego | 10 |
Część nr: 5
Nazwa: Zakup oprogramowania do zarządzania siecią komputerową
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie do zarządzania siecią z wyposażeniem oraz z instalacją, uruchomieniem i przeszkoleniem - 1 licencja
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48317000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
79268.29
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadanie certyfikatu potwierdzającego partnerstwo Wykonawcy | 20 |
przeprowadzenie szkolenia dla czterech pracowników Zamawiającego | 20 |
Część nr: 6
Nazwa: Zakup oprogramowania do tworzenia kopii bezpieczeństwa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:System backup'u i archiwizacji - 1 program.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48317000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
37967.48
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadanie certyfikatu potwierdzającego partnerstwo Wykonawcy, udzielonego przez producenta oferowanego asortymentu | 30 |
przeprowadzenie szkolenia dla trzech pracowników Zamawiającego | 10 |
Część nr: 7
Nazwa: Zakup oprogramowania do analizy kryminalistycznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie do analizy kryminalistycznej - 1 szt
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48317000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
7886.18
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadanie certyfikatu potwierdzającego partnerstwo Wykonawcy, udzielonego przez producenta oferowanego asortymentu | 30 |
przeprowadzenie szkolenia dla trzech pracowników Zamawiającego | 10 |
Część nr: 8
Nazwa: Zakup urządzeń drukujących i wyposażenia indywidualnego - środki unijne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie wielofunkcyjne format druku: A3 - 1 szt,
Drukarka sieciowa monochromatyczna A4 - 1 szt,
Notebook 15,6 procesor i5, zintegrowany modem 3G/LTE, dysk HDD 1TB + mysz bezprzewodowa -15 szt,
Dysk zewnętrzny 2,5 1 TB USB 3.0 - 18 szt,
Hub USB 3.0 z zasilaczem - 37 szt,
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6, 30121430-6,
30232110-8,
30234100-9,
30237200-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
123252.03
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
przedłużenie okresu gwarancji | 10 |
parametry funkcjonalności sprzętu | 20 |
serwis gwarancyjny | 10 |
Część nr: 9
Nazwa: Zakup - Systemu do centralnego zarządzania infrastrukturą IT
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Oprogramowanie do centralnego zarządzania infrastrukturą informatyczną i wspierania usług informatycznych - 550 licencji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48117000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
55894.31
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 21/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
posiadanie certyfikatu potwierdzającego partnerstwo Wykonawcy, udzielonego przez producenta oferowanego oprogramowania | 30 |
szkolenie z instalacji, konfigurowania i administrowania oprogramowaniem dla trzech pracowników Zamawiającego | 10 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Podniesienie poziomu kompetencji cyfrowych społeczeństwa na terenie Gminy Łabowa
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz licencji oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Łukasiewicz-PORT
- Dostawa komputerów przenośnych oraz monitorów do Centrali KOWR
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.