Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-11-12
Katowice: Zakup i dostawa licencji komputerowych oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy z oprogramowaniem i rejestratorem wraz z wdrożeniem
Numer ogłoszenia: 310019 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach , ul. Pośpiecha 14, 40-852 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2598263, faks 032 2599503.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa licencji komputerowych oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy z oprogramowaniem i rejestratorem wraz z wdrożeniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1. Zakup i dostawa Systemu Rejestracji Czasu Pracy z oprogramowaniem i rejestratorem wraz z wdrożeniem. CPV 31711300-6 - 1 szt. Część 2. Zakup i dostawa oprogramowania systemów operacyjnych - 10 sztuk. CPV 48620000-0.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.13.00 - Elektroniczne systemy rejestrowania czasu 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu nastąpi przez podpisanie załączników i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1, 2. specyfikację techniczną dot. cz. 1 - załącznik nr 2, 3. oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 3, 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. w przypadku Wykonawców działających wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
ul. Pośpiecha 14
40-852 Katowice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2008 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach BIURO PODAWCZE ul. Pośpiecha 14 40-852 Katowice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa Systemu Rejestracji Czasu Pracy z oprogramowaniem i rejestratorem wraz z wdrożeniem. - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Informacje o systemie Rejestracji Czasu Pracy Zamawiający posiada wdrożony system kontroli dostępu firmy ASEC S.A. Warunkiem wdrożenia nowego systemu RPC jest integracja obecnych kart z oferowanym czytnikiem. Nazwa Ilość Dostosowanie istniejących kart do systemu Rejestracji Czasu Pracy 1 Czytnik zbliżeniowy wraz z kontrolerem 1 Oprogramowanie RCP, (licencja do 500 użytkowników) - licencja na jedno stanowisko 1 Zasilacz wraz z akumulatorem 1 Funkcja generowania danych (Dział 3. Czas pracy) do sprawozdania Z06 Sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy 1 Oprogramowanie RCP - dodatkowe 2 stanowiska 1 Montaż urządzeń 1 Instalacja oprogramowania, uruchomienie oraz szkolenie administratorów z obsługi systemu 1 Oferowany system Rejestracji Czasu Pracy musi spełnić wszystkie parametry wymienione w informacjach o systemie Rejestracji Czasu Pracy. SPECYFIKACJA TECHNICZNA OPROGRAMOWANIA Baza danych o pracowniku - przyjęcie-zwolnienie pracownika - modyfikacja danych osobowych - definiowanie działów przedsiębiorstwa i przypisanie ich poszczególnym pracownikom - przydzielanie kart pracownikom Definiowanie planów pracy - tworzenie dowolnych planów pracy dla każdego pracownika - określenie planu dnia jako wolny, pracujący lub nieobecność - określenie początku i końca czasu pracy (okres dokładny, przedział oraz norma) - dowolna modyfikacja zaplanowanego dnia (zmiana godzin pracy, podanie nieobecności, dzień wolny) - zdefiniowanie warunków zaliczania nadgodzin - zdefiniowanie dowolnego dnia jako dzień świąteczny - podsumowanie dla każdego pracownika o ilości dni wolnych oraz pracujących dla danego miesiąca - podsumowanie dla każdego pracownika o ilości godzin pracujących dla danego miesiąca - podsumowanie o ilości pracujących pracowników z danej grupy dla każdego dnia miesiąca Rozliczenie czasu pracy ma realizować następujące procedury - sprawdzanie obecności w określonym dniu i czasie - generowanie list pracowników obecnych , nieobecnych, spóźnionych itd. - określenie okresu rozliczeniowego - statystyki poszczególnych dni ww. okresu: typ i powód nieobecności; wejścia, wyjścia i ich statusy (służbowe, prywatne, normalne); czas pracy i czas obecności - statystyki zbiorczej pracownika dla danego okresu: czas pracy, czas obecności, bilans czasu pracy, ilość dni kalendarzowych, roboczych, wolnych i świątecznych, nieobecności, spóźnienia, niezgodności, nadgodziny typu I, nadgodziny typu II - korekta rejestracji - karta czasu pracy - roczna karta absencji (zwolnienia lekarskie, urlopy, nieobecności służbowe i inne) - eksport bilansów do Excela - raporty (podgląd na monitorze i drukowanie) - możliwość wygenerowania danych do sprawozdania Z06 - Sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach i czasie pracy (Dział 3. Czas pracy) na podstawie sprawozdania obowiązującego na 2008 rok Funkcje narzędziowe - funkcje ogólnodostępne: porządkowanie bazy danych, kopiowanie danych, archiwizacja - funkcje administratora: ustawianie praw dostępu do poszczególnych funkcji programu RCP, zmiana roku, przypisanie numerów systemowych kart - funkcje serwisowe Oferowane oprogramowanie musi spełnić wszystkie parametry określone w specyfikacji technicznej. Wykonawca może zaproponować oprogramowanie o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy Opis minimalnych wymagań należy odczytywać jako parametry minimalne. . Specyfikacja techniczna rejestratora czasu pracy (czytnika). Wymagania Opis minimalnych wymagań Pamięć zdarzeń 50 000 Pamięć kart i kodów 30 000 Czas identyfikacji <=20ms Zasięg czytnika 10 - 15 cm System operacyjny Linux Komunikacja Wyświetlacz TCP/IP, RS232, RS485 2 kolory LCD, 128X64 Zasilanie 12Vdc Pobór prądu max 400mA Temperatura pracy O°C - 70°C Wilgotność otoczenia 20% - 80% Wymiary (mm) 95 x 143 x 36 Standardowe funkcje 4 przyciski funkcyjne (przejścia zwykłe i służbowe) komunikaty głosowe 2 sposoby identyfikacji (karta, kod) płyta montażowa wbudowany kontroler przejścia Dodatkowe opcje Zasilacz buforowany Gwarancja 12 miesięcy Oferowany sprzęt musi spełnić wszystkie parametry określone w niniejszym załączniku, być fabrycznie nowym oraz musi być oznakowany symbolem CE. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż określone w niniejszym załączniku. O ile inaczej nie zaznaczono, wszelkie zapisy Opis minimalnych wymagań należy odczytywać jako parametry minimalne. Wykonawca winien przedstawić w ofercie nazwę producenta, typ i model oraz parametry techniczne oferowanego sprzętu w poszczególnych jego rodzajach..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.13.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowania systemów operacyjnych - 10 sztuk.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencje wraz z roczną asystą techniczną producenta systemu (standard maitenence) dla 10 użytkowników na system Novell Open Enterprise Server 2 1-User License + 1-Year Standard Maintenance. Wykonawca musi zrealizować zamówienie w części 2 zgodnie z Umową CLA nr 7138756 zawartą między Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej a firmą NOVELL Polska..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.62.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Wykonanie dokumentacji na "Przebudowa węzła cieplnego c.o, c.w.u, wewn. inst. c.o, c.w.u, gazu i instalacji elektr., klatki schodowej wraz z rob. tow. w budynku przy ul. Skłodowskiej 42 w Katowicach"
- Wykonanie przeglądów okresowych i prac konserwacyjnych: urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych w budynkach Głównego Instytutu Górnictwa Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa aparatury neurochirurgicznej - L
- MODERNIZCJA ELEMENTÓW TUNELU - PRZYWRÓCENIE PEŁNEJ SPRAWNOŚCI 3 WENTYLATORÓW STRUMIENIOWYCH FLAKTWOODS JTS063-3-9 ZAMONTOWANYCH W TUNELU KATOWICKIM
- Dostawa kompletnych stanowisk do nauczania w zawodzie technik robotyk w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologią - nowoczesne kształcenie zawodowe odpowiedzią na przyszłe potrzeby"
- "Usługi sportowo-rekreacyjne dla pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach i osób im towarzyszącym".
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego, oprogramowania oraz akcesoriów wiązanych z komputerami (z podziałem na 9 części)
- Dostawa serwerów, systemów operacyjnych, systemu zapewniającego tworzenie kopii zapasowych i replikację wraz ze szkoleniem i wsparciem technicznym w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd.
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Powiatu Monieckiego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa do Urzędu Miejskiego w Namysłowie urządzeń sieciowych, licencji oraz dysków.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla Gminy Cybinka w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.