Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-01
Szczecin: Dostawy części zamiennych do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 31004 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy części zamiennych do sprzętu transportowego KWP w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia a) Dostarczane części muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. W przypadku uszkodzeń części powstałych w wyniku transportu do magazynu zamawiającego lub wad ukrytych, które powstały w trakcie produkcji, a ich ujawnienie przed wymianą było niemożliwe, wykonawca zapewni bezzwłoczną wymianę uszkodzonego egzemplarza na fabrycznie nowy. b) Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone przez siebie części zamienne, licząc od dnia jego dostawy do siedziby zamawiającego. c) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert zawierających części zamienne o innych numerach katalogowych innych producentów niż wyszczególnione w Załączniku do siwz nr 3, przy czym: 1. części zamienne mają charakteryzować się najwyższą jakością i trwałością 2. wykonawca dostarczy części zamienne spełniające wszelkie wymagania techniczne zgodne z polskimi normami i przepisami UE..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - załącznik do siwz nr 1. 2) Wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej - załącznik do siwz nr 3. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w sytuacjach określonych w rozdziale X siwz. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2012 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- zakup sprzętu informatycznego - Projekt UMO-2023/51/B/ST9/00943 - powtórka
- Dozór obiektów Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Szczecinie oraz w Terenowym Oddziale w Kołobrzegu.
- Kompleksowa usługa ochrony pustostanu przy ul. Kolumba 86-89 w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 4 obszarów tematycznych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa części zamiennych (w trybie awaryjnym) do pojazdów marek: OPEL, FORD, VOLKSWAGEN, SKODA, FIAT
- "Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do pojazdów Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Spółka z o. o. w Lubinie"
- RDW w Puławach Wykonanie obsługi technicznej oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Puławach
- "Dostawa filtrów i części zamiennych do sprzętu inżynieryjnego oraz do wojskowych pojazdów mechanicznych na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" Nr 4/25/P
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.