eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzabelinZakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego, montaż i uruchomienie akcesorii sieciowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-28

Izabelin: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego, montaż i uruchomienie akcesorii sieciowych.
Numer ogłoszenia: 310094 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kampinoski Park Narodowy , ul. Tetmajera 38, 05-080 Izabelin, woj. mazowieckie, tel. 022 7226001, faks 022 7226560.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://bip.kampinoski-pn.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania do siedziby Kampinoskiego Parku Narodowego, montaż i uruchomienie akcesorii sieciowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komputery stacjonarne z oprogramowaniem - 15 sztuk 2. Laptopy wraz z oprogramowaniem - 16 sztuk 3. Drukarki laserowe - 20 sztuk 4. Skaner wielkoformatowy - 1 sztuka 5. Odbiorniki GPS - 25 sztuk 6. Dalmierze laserowe - 5 sztuk 7. Oprogramowanie GIS - 34 licencje 8. Urządzenia sieciowe w technologii WiFi, wraz z montażem i uruchomieniem - zgodnie ze specyfikacją techniczną.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 38.11.21.00-4, 38.41.00.00-2, 38.22.10.00-0, 30.23.72.00-1, 72.72.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Wykonawca winien wykazać się w okresie trzech ostatnich lat tj. 2007-2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawami odpowiadającym swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w ramach danej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kampinoski-pn.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2010 godzina 12:00, miejsce: Kampinoski Park Narodowy ul. Tetmajera 38 05-080 Izabelin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja przedmiotu Umowy dofinansowana jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach projektu Budowa Baz danych i warstw cyfrowych systemu GIS dla Planu Ochrony, monitoringu przyrody i zarządzania zasobami przyrodniczymi w Kampinoskim Parku Narodowym NF/DM/sb/22482/2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: (Zakup i dostawa) - Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem - Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem - Dostawa drukarek laserowych A4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem - sztuk - 15 - Dostawa komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem - sztuk - 16 - Dostawa drukarek laserowych A4 - sztuk 20.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: (Zakup i dostawa) - Dostawa urządzeń GPS - Dostawa dalmierzy laserowych - Dostawa licencji na oprogramowanie GIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Dostawa urządzeń GPS - sztuk 25 - Dostawa dalmierzy laserowych - sztuk 5 - Dostawa licencji na oprogramowanie GIS - licencji 34.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.11.21.00-4, 38.41.00.00-2, 38.22.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: (Zakup i dostawa) - Dostawa skanera wielkoformatowego A0.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa skanera wielkoformatowego A0 - sztuk 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: (Zakup, dostawa i usługa) - Dostawa akcesorii sieciowych w technologii WiFi, wraz z montażem i uruchomieniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesorii sieciowych w technologii WiFi, wraz z montażem i uruchomieniem - zgodnie ze specyfikacją techniczną.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.00-1, 72.72.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.