Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Brzesko: Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku.
Numer ogłoszenia: 310109 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku , ul. Bartosza Głowackiego 57, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 14 68-63-290, faks 14 68-63-290.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedynka.ebrzesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum Nr 1 w Brzesku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Gimnazjum nr 1 w Brzesku w roku 2012. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w załącznikach nr 1 - 9 SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W miarę posiadanych środków zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (na podst. art.67 ust.1 pkt 5 Pzp)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia - załącznik Nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia - załącznik Nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia - załącznik Nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia - załącznik Nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest złożenie wypełnionego i podpisanego oświadczenia - załącznik Nr 11 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz cenowy (wykonawca wypełnia tą część, na którą składa ofertę) - załącznik nr 1-9 SIWZ. 2) Formularz ofertowy wg wzoru - załącznik Nr 10 SIWZ. 3) Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 11 SIWZ. 4) Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 12 SIWZ. 5) Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 13 SIWZ. 6) Wzór umowy (zaparafowany przez wykonawcę) - załącznik Nr 14 SIWZ. 7) Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 15 SIWZ. 8) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik nr 16 SIWZ . 9) Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 17 SIWZ jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
16.1 Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 SIWZ. 16.2. Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany; 16.2.1. Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części dostaw, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie dostaw, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego. 16.2.2. Obniżenie wartości umowy w przypadku dostaw zamiennych, wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu cenowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie dostaw zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartości zawartej umowy W obu powyższych przypadkach opisanych w ust. 16.2.1 oraz 16.2.2 obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu faktury częściowej (uwzględniającej uzgodnione obniżenia). 16.2.3.Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT: Warunkami takiej zmiany są: - zmiany w podatku VAT wprowadzone włąściwymi aktami prawnymi. 16.2.4. Wykonanie dostaw zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych w formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wkazanie dostaw zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obustron umowy, - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartości zawartej umowy. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w umowie, o których mowa w ust. 16.2, zmiany te muszą być wprowadzone po uzgodnieniu stron umowy, w formie pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedynka.ebrzesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku
ul. Głowckiego 57
32-800 Brzesko
sekretariat
tel. fax 14/ 68-63-290
w dniach pracy szkoły od 8:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2011 godzina 08:00, miejsce: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Brzesku ul. Głowckiego 57 32-800 Brzesko sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz: załącznik nr 1 SIWZ dostępny na stronie www.jedynka.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.87.10.00-4, 15.87.12.73-8, 15.85.11.00-9, 15.84.24.00-6, 15.84.20.00-2, 15.83.00.00-5, 15.62.00.00-0, 15.61.10.00-4, 15.40.00.00-2, 15.43.11.00-9, 15.33.22.30-5, 15.33.22.40-8, 15.33.22.90-3, 15.33.14.00-1, 15.33.21.00-4, 15.33.14.25-2, 15.32.10.00-4, 14.43.00.00-4, 03.14.25.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mięsa wieprzowe oraz ich wyroby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz: załącznik nr 2 SIWZ dostępny na stronie:www.jedynka.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mrożonki owocowo-warzywne i ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz: załącznik nr 3 SIWZ dostępny na stronie: www.jedynka.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pieczywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz: załącznik nr 4 SIWZ dostępny na stronie:www.jedynka.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6, 15.61.25.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Mięsa drobiowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz: załącznik nr 5 SIWZ dostępny na stronie: www.jedynka.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.21.00-7, 15.11.23.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Owoce i warzywa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz: załącznik nr 6 SIWZ dostępny na stronie: www.jedyna.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.33.24.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mleko i jego przetwory..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz: załacznik nr 7 SIWZ dostępny na stronie: www.jedynka.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mąka i przetwory zbożowe..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz:załącznik nr 8 SIWZ dostępny na stronie: www.jedynka.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.00.00-7, 15.61.21.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Produkty mączne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Patrz: załącznik nr 9 SIWZ dostępny na stronie: www.jedynka.ebrzesko.pl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- SCHRONIENIE 2025
- Utrzymanie składu drewna, budowa placu pod miejsce odpoczynku i budowa zjazdu z drogi powiatowej na terenie Nadleśnictwa Brzesko
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych" dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku,
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 w Oleśnicy w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 77 w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jedlance. ZADANIE PODZIELONE NA 9 CZĘŚCI
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Książu Wielkim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Woli w 2025 roku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.