eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IzdebnikRoboty budowlano - instalacyjne w zakresie wykonania1. wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Dworek wraz z przyłączeniem budynku do przyłącza, 2. I etapu przyłącza do sieci wodociągowej z instalacjami hydrantowymi na obiekcie Domu Pomocy Społecznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-12

Izdebnik: Roboty budowlano - instalacyjne w zakresie wykonania: 1. wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Dworek wraz z przyłączeniem budynku do przyłącza, 2. I etapu przyłącza do sieci wodociągowej z instalacjami hydrantowymi na obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku.
Numer ogłoszenia: 310201 - 2008; data zamieszczenia: 12.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku , 34-144 Izdebnik, woj. małopolskie, tel. 033 8763222, faks 033 8763229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpsizdebnik.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlano - instalacyjne w zakresie wykonania: 1. wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Dworek wraz z przyłączeniem budynku do przyłącza, 2. I etapu przyłącza do sieci wodociągowej z instalacjami hydrantowymi na obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2 Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który wykona roboty budowlano - instalacyjne w zakresie wykonania: 2.1. wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Dworek wraz z przyłączeniem budynku do przyłącza, 2.2. I etapu przyłącza do sieci wodociągowej z instalacjami hydrantowymi na obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Izdebniku oraz wszelkie prace towarzyszące niezbędne do wykonania robót podstawowych oraz robót tymczasowych. W zakresie wewnętrznej instalacji hydrantowej należy wykonać przekucia w zewnętrznych ścianach, przebicia i bruzdy, montaż szafek hydrantowych wraz z wyposażeniem, wykonać wewnętrzną instalację wodną, próby ciśnienia i wydajności, zamurować bruzdy i przebicia, pomalować tynki po robotach budowlanych oraz podłączenie budynku do przyłącza. W zakresie przyłącza należy wykonać odcinek przyłącza na trasie wg oznaczenia na planie sytuacyjno - wysokościowym projektu budowlanego cały zakres sieci od budynku Zamek do punku D oraz 4 m odcinek w kierunku punktu C wraz z uzbrojeniem oraz zabezpieczeniem rurociągu oraz jego oznaczeniem. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, Polskimi Normami i obowiązującymi przepisami prawa oraz do oddania przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w uzgodnionym terminie. Przywołane w przedmiarach podstawy wyceny mają charakter informacyjny i stanowią zakres czynności niezbędny do wykonania. Budynek Dworek zlokalizowany na terenie założenia parkowego, powstały w połowie XIX wieku o charakterze pałacyku w stylu neoklasycznym, jest wpisany do rejestru zabytków i figuruje w ewidencji konserwatorskiej. Budynek jest podpiwniczony, posiada dwie kondygnacje naziemne i przykryty jest czterospadowym dachem pokrytym blachą falistą w kolorze czerwonym. Ceglane konstrukcje ściany podłużnie usztywnione poprzecznie. Więźba dachowa drewniana w układzie stolcowym wsparta na murach poprzecznych.W chwili obecnej na obiekcie wykonywane są roboty budowlane mające na celu umożliwienie wprowadzenia nowych pomieszczeń mieszkalnych w przestrzeń strychową oraz poprawę zabezpieczenia budynku przed wpływem wód opadowych. Budynek Dworek jest budynkiem użytkowanym, prace będą realizowane w obiekcie czynnym, w trakcie wykonywania robót budowlanych związanych z przebudową poddasza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.22 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków społecznych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,0 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią niżej określone warunki ogólne i szczegółowe. 1.Warunki ogólne: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zadania 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 1.5. Zobowiązują się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuką budowlaną, pod nadzorem, z zapewnieniem bezpieczeństwa użytkownikom dróg wewnętrznych oraz zachowaniem bhp pracy. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej lub konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy winni upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Warunki opisane wyżej, w pkt 1.1 oraz 1.4, musi spełniać każdy z wykonawców działających wspólnie. Jeżeli za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta wykonawcy ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oryginału umowy do wglądu oraz do pozostawienia kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem właściwej umowy np. konsorcjum, która określi zakres, formę działalności i sposób rozliczania się uczestników. 2.Warunki szczegółowe: 2.1.Posiadana wiedza i doświadczenie - w formie załączonego do oferty oświadczenia-wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania robót), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane wykończeniowe o wartościach nie mniejszych niż 80.000,00 zł każda. 2.2.Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Wykonawca winien wykazać, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia w szczególności: -kierownik budowy (koordynacja) - osoba ta musi posiadać uprawienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; -kierownicy robót poszczególnych branż - osoby te muszą posiadać odpowiednie uprawnienia niezbędne do wykonania prac, wynikających z dokumentacji technicznych i przepisów Prawa budowlanego. Do oferty należy dołączyć oświadczenie - informację o osobach przewidywanych na powyższe stanowiska wraz z aktualnymi kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem uprawnień właściwych dla funkcji, które mają pełnić oraz aktualnych zaświadczeń o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.3 Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Wykonawca winien wykazać, że znajduje się w sytuacji zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez posiadanie ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (tj. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument). 2.4.Gwarancja - Wykonawca musi zaoferować minimum 5 letni okres gwarancji na przedmiot zamówienia. 2.5.Materiały i urządzenia powinny odpowiadać wymogom zawartym w przekazanych Wykonawcom dokumentacjach projektowych i Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 2.6.Podwykonawstwo - Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca winien wskazać w ofercie przewidywany do powierzenia podwykonawcom zakres i wartość prac wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku nie załączenia przez Wykonawcę w/w załącznika Zamawiający uzna, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać w całości przedmiot zamówienia siłami własnymi. Ponadto Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest najpóźniej na 14 dni przed skierowaniem podwykonawców do wykonywania robót zgłosić ten fakt i uzyskać akceptację Zamawiającego (niedopuszczalne jest podzlecanie prac przez podwykonawców kolejnym podwykonawcom). Warunki udziału podwykonawców w realizacji zamówienia opisane zostały we wzorze umowy - załącznik nr 7 do SIWZ. 2.7.Wykonawca musi przedstawić cenę przedmiotu zamówienia wyliczoną wg indywidualnej kalkulacji w formie kosztorysu ofertowego w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, który pełni rolę pomocniczą w wycenie przedmiotu zamówienia oraz wymagania niniejszej SIWZ i ewentualne oględziny terenu budowy. Wyliczona cena będzie ceną ryczałtową za przedmiot zamówienia. 2.8.Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt. IV niniejszej SIWZ terminie. 2.9.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w niniejszej SIWZ oraz jej załącznikach. 2.10.Wykonawca winien wypełnić oraz podpisać wszystkie formularze i załączniki stanowiące treść oferty lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, podpisać wzór umowy oraz dołączyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wynikające z niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dotyczy to każdego z uczestników. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo winno zostać złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5.Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 6.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp- załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ 7.Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 8.Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oświadczenie - informację o osobach przewidzianych do realizacji zamówienia wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. Do oferty należy dołączyć kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty uprawnień dla kierownika budowy oraz kierowników robót poszczególnych branż wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 10.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających warunkom postawionym w pkt V.2.1 niniejszej SIWZ wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11.W przypadku gdy Wykonawca zapowiada udział podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz robót i wartości tych robót planowanych do powierzenia podwykonawcy, wg załącznika nr 5 do niniejszej SIWZ. 12.Oświadczenie - Warunki gwarancji wg załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ. 13.Dowód wniesienia wadium 14.Kosztorys ofertowy - opracowany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu, na podstawie, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru, przedmiaru robót, wymagań niniejszej SIWZ oraz ewentualnych oględzin terenu budowy (wskazane w przedmiarach pozycje katalogowe nie są wiążące dla Wykonawcy przy sporządzeniu kosztorysu ofertowego, a wszelkie nazwy własne firm, urządzeń, systemów i innych znaków towarowych mają wyłącznie charakter informacyjny i należy w odniesieniu do nich stosować wyrażenie lub równoważne). W przypadku nie ujęcia w wycenie ofertowej wszystkich kosztów wynikających z dokumentów wymienionych wyżej, to ten koszt nie ujęcia, a konieczny do wykonania przedmiotu zamówienia obciąży Wykonawcę. 15.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VI.1; VI.2; składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument o którym mowa w pkt a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument wymieniony w pkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16.Dokumenty, o których mowa w pkt. 16 muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski (w przypadku innej formy niż oryginał poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). 17.Dokumenty sporządzone w języku obcym inne niż określone w pkt. 16 winny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 18.Dostarczane dokumenty (za wyjątkiem pełnomocnictw oraz wynikających z załączników 1-7 do niniejszej SIWZ) mogą zostać złożone w formie kopii pod warunkiem poświadczenia ich za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginałów w przypadku gdy kopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwość co do ich prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsizdebnik.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku 34-144 Izdebnik 3 woj. małopolskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Izdebniku 34-144 Izdebnik 3 woj. małopolskie ;sekretariat pokój nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.