Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Pruszków: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej.
Numer ogłoszenia: 310260 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Mazurkiewicza , ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7391384, faks 022 7391384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa prania bielizny i odzieży szpitalnej. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Zdolny jest do realizacji przedmiotu zamówienia lub jego części zgodnie z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do s.i.w.z. w połączeniu ze specyfikacją rzeczowo - ilościową załącznik nr 1.1. do s.i.w.z. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Akceptuje wymagania określone w s.i.w.z. i wzór umowy o wykonanie zamówienia - załącznik nr 6. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza winno być dołączone do oferty. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podst. art. 24 ustawy Pzp.)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dostarczyć: 1. Ofertę na wykonanie zamówienia przedstawioną wg wzoru dołączonego do s.i.w.z. -załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione wg załącznika nr 3 do s.i.w.z. 4. Polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Zezwolenie na prowadzenie działalności objętej zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek jego posiadania. 5.1. Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego spełniającą wymogi Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006r.(Dz.U.Nr213poz.1568).stwierdzającą, że pralnia posiada barierę higieniczną oraz ma możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia lecznictwa otwartego i zamkniętego. 5.2. Opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dokumentującą fakt posiadania funkcjonującej komory dezynfekcyjnej w pralni Wykonawcy. 5.3. Protokół z ostatniej kontroli Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 5.4. Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego dotyczącą środków transportu, oraz oświadczenie, że użyte do realizacji zamówienia środki transportu posiadają barierę higieniczną. 5.5. Atesty i badania środków piorących i dezynfekujących , które będą używane w procesie prania i dezynfekcji bielizny pościelowej, odzieży szpitalnej i materaców, tj. Wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Biobójczych, atest PZH. 5.6. Wykaz środków piorących i dezynfekujących jakich wykonawca zamierza używać do wykonania zamówienia. 5.7. Atest PZH dopuszczający worki foliowe do transportu bielizny szpitalnej 6. Informację o spełnianiu wymagań określonych w rozdz. III ust. 1 pkt 1-6 , przedstawioną w formie oświadczeń wg wzorów zamieszczonych w załączniku nr 4 do s.i.w.z. 7. Informacja o posiadanych urządzeniach niezbędnych do wykonania zamówienia przedstawioną w formie oświadczeń wg wzorów zamieszczonych w załączniku nr 5 do s.i.w.z. 8. Dowody potwierdzające należyte wykonanie zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres) lat trzech największych wartościowo zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 9. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do s.i.w.z., podpisany przez Wykonawcę. 10.Specyfikację rzeczowo - ilościową/arkusz wyceny przedstawiony wg załącznika nr 1.1 do s.i.w.z. 11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz w/w dokumentów obowiązani są do składanej oferty dołączyć: 11.1 dokument o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 11.2. oświadczenie pełnomocnika Wykonawców o poniesieniu bezwarunkowej odpowiedzialności jak za swoje własne niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tworki.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Prof. dr Jana Mazurkiewicza
ul. Partyzantów 2/4; 05 - 802 Pruszków
budynek administracji, pok. Nr 20.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Prof. dr Jana Mazurkiewicza ul. Partyzantów 2/4; 05 - 802 Pruszków budynek administracji, pok. Nr 20.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego (3)
- Dostawa produktów przeznaczonych do utrzymania higieny
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku.
- "Zagospodarowanie odpadów o kodach 17 01 01, 17 01 02, 17 01 07"
- Przebudowa obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Hubala 4 w Pruszkowie
- Wymiana urządzeń dźwigowych w Żłobku Miejskim nr 1 w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Krakowie z filią w Zakopanem
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej wraz z najmem dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Maz.
- Usługa prania w 2025 roku - znak sprawy RLE -02/25.
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- KOMPLEKSOWE USŁUGI W ZAKRESIE PRANIA DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
- "Kompleksowa usługa prania i dzierżawy bielizny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.