eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpolePrzetarg nieograniczony na usługę ochrony obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawyOPZ-381-11/10).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-03

Opole: Przetarg nieograniczony na usługę ochrony obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-11/10).
Numer ogłoszenia: 310277 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266817 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4423524, 4423520, faks 077 4423517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę ochrony obiektów Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: OPZ-381-11/10)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1).Przedmiotem zamówienia jest całodobowa zewnętrzna i wewnętrzna ochrona obiektów i mienia Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej oraz osób znajdujących się na tych obiektach, przez prowadzenie dozoru fizycznego w postaci ochroniarzy z zastosowaniem grupy interwencyjnej. 2).Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a).obsługę portierni w budynku ośmiokondygnacyjnym przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - 24 godziny na dobę; b).obsługę szatni w budynku rektoratu przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - od godziny 7:30 do godziny 19:45, w każdy dzień tygodnia za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. W okresie lipiec - wrzesień obsługa szatni od 7:30 do 15:30; c).obsługę szatni w Sali audytoryjnej przez jednego ochroniarza (licencja dla ochroniarza nie jest wymagana) - od godziny 7:30 do godziny 19:30, w każdy dzień tygodnia za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. W okresie lipiec - wrzesień obsługa szatni od 7:30 do 15:30; d).dyżur grupy interwencyjnej 24 godziny na dobę; e).całodobowe monitorowanie systemu alarmowego (antywłamaniowego; p-poż;). zainstalowanych w obiekcie Zamawiającego, przeszkolenie ochrony w obsłudze tych systemów dokonuje Wykonawca na swój koszt; f).całodobowa obsługa centrali telefonicznej; g).ochronę obiektów przed wszelkiego rodzaju czynami zabronionymi i przyczynami pożarów; h).w razie zagrożenia niezwłoczne reagowanie poprzez: - wysłanie grupy interwencyjnej, w składzie minimum 2 osób wyposażonej w niezbędne środki techniczne, która zobowiązana jest do dotarcia do obiektu chronionego w czasie nie przekraczającym dziesięciu minut od otrzymania sygnału, celem rozpoczęcia działań zabezpieczających obiekt, - niezwłoczne powiadamianie o zagrożeniu Zamawiającego, a także w przypadkach wymagających interwencji, specjalistycznych służb miejskich (Straż Pożarna, Policja, Pogotowie Ratunkowe, Straż Miejska), - zabezpieczanie obiektu do czasu przybycia służb, o których mowa wyżej, bądź osób reprezentujących Zamawiającego, i). codzienne dokonywanie kontrolnych obchodów obiektów Zamawiającego na zewnątrz i wewnątrz w celu sprawdzenia: - zabezpieczenia obiektów i terenu Zamawiającego przed dostępem osób postronnych ( w tym zamknięcia bram, garaży); - stanu ogrodzenia terenu, tablic informacyjnych, masztów wraz z flagami; 2.1). Zakres szczegółowych obowiązków ochroniarza na portierni: a). pełnienie bezpośredniego dozoru nad powierzonym do ochrony mieniem Zamawiającego i w tym zakresie, po przyjęciu dyżuru od poprzednika, zapoznanie się z wpisami do książki dyżurów o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie ochrony mienia oraz wpisywanie własnych zastrzeżeń; b). sprawowanie pieczy nad kluczami znajdującymi się w pomieszczeniach portierni, w tym ich wydawanie i prowadzenie rejestru z wpisaniem godziny pobrania i zdania klucza; c). zakończenie dyżuru po uprzednim zdaniu stanowiska zmiennikowi; d). wydawanie i odbieranie sprzętu multimedialnego, który jest przechowywany w szafie metalowej przy portierni prowadzącej rejestr wydanego sprzętu; e). wykonywanie w zakresie ochrony poleceń osoby upoważnionej przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcą, f). kontrola ruchu osób wchodzących i wychodzących z budynku Zamawiającego, w tym: - wpisywanie do rejestru osób wchodzących do obiektu (spisanie danych z dowodu osobistego, daty i godziny przyjścia i wyjścia); - powiadamianie pracowników Uczelni o przyjściu do nich osób z zewnątrz; g). kontrolowanie funkcjonowania elektronicznego systemu zabezpieczenia p-poż oraz antywłamaniowego; h). zatrzymanie osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji; i). zapalanie i wygaszanie oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego (nocnego). j). kontrola na zewnątrz obiektów w obrębie terenu Zamawiającego, w szczególności w postaci obchodów tego terenu w godzinach od 16:00 do 7:00; 2.2). Zakres szczegółowych obowiązków ochroniarza w szatni: a). obsługa szatni; b). włączanie klimatyzacji na salę audytoryjną; c). wymiana baterii akumulatorków w mikrofonie; d). obchód wewnątrz dozorowanego obiektu zamawiającego w sytuacji wolnego dnia od zajęć dydaktycznych; e). wspomaganie ochroniarza na portierni w sytuacji zagrożenia życia lub zdrowia osób przebywających w obiekcie uczelni. 2.3). Zakres szczegółowych obowiązków grupy interwencyjnej : - interwencja na każde wezwanie ochroniarzy określonych w pkt.2 lit.a - c [niniejszego pola]; - w trakcie interwencji należy postępować zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. 3). Informacje dodatkowe: a). w obiekcie zamawiającego jest instalacja ochrony alarmu p-poż, centrala telefoniczna, lokalny system alarmowy. Ochroną objęty jest cały obiekt Zamawiającego. Urządzenia przekazujące sygnały alarmowe p-poż i ochrony, centrala telefoniczna znajdują się przy portierni; b). personel wykonawcy musi być przeszkolony z obsługi urządzeń będących na portierni przez Wykonawcę na swój koszt; c). zamawiający nie jest wpisany do rejestru wojewody jako obiekt podlegający obowiązkowej ochronie, zgodnie z art. 5 ustawy z dn. 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 póz. 740 z późn. zm.). d). pracownicy ochrony muszą wykonywać swoje obowiązki zgodnie: - z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. 1997 Nr 114 póz. 740 z późn. zm.), oraz - z regulaminem zamawiającego dotyczącym pracy portierni - z regulaminem zamawiającego dotyczącym Domu Studenta mieszczącego się w ochranianym obiekcie. e). Zamawiający będzie podawał aktualne grafiki zajęć dydaktycznych do wiadomości personelu Wykonawcy wykonującego usługi z zakresu przedmiotu zamówienia. Dotychczas administracja zamawiającego pracuje od godziny 7:30 do 15:30 w dni ustawowo robocze oraz w dodatkowe dni ustalone przez Rektora uczelni. Zajęcia dydaktyczne odbywają się od godziny 8:00 do 19:45; f). Przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu umowy Zamawiający zapozna przedstawiciela Wykonawcy (o którym mowa w §4 ust.3 załącznika nr 3 do SIWZ) z obsługą systemów alarmowych (p-poż, antywłamaniowych); 4). Ogólne warunki płatności: a). płatność z dołu za każdy miesiąc wykonanej usługi; b). przelewem na konto Wykonawcy; c). termin płatności: 21 dni od daty przedstawieniu faktury zamawiającemu, wystawionej najwcześniej w pierwszy kalendarzowy dzień roboczy miesiąca za poprzedni miesiąc realizacji usługi...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Detektywistyczna Konwoju i Ochrony AGAR Edward J. Pietrzak, ul. Ozimska 40, 45-058 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 458308,8 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 463988,52

  • Oferta z najniższą ceną: 340047,72 / Oferta z najwyższą ceną: 633106,8

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.