Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Grudziądz: DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503- Sprawa nr 55/2013
Numer ogłoszenia: 310296 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA AKUMULATORÓW I BATERII DO JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4503- Sprawa nr 55/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa akumulatorów oraz baterii, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 2 do SIWZ i ilościach określonych według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa akumulatorów Przedmiot zamówienia: AKUMULATOR 12V 145Ah Wymiary maksymalne: długość 513 mm, szerokość 189 mm, wysokość 223 mm; Prąd rozruchu: minimalnie 1050A; Mocowanie: B0; Polaryzacja: 3; Bieguny: 1; Warunki eksploatacji: Całoroczna możliwość eksploatacji; Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące; Ilość: 2 szt.; Zastosowanie: Podnośnik widłowy spalinowy do kontenerów KALMAR DCD 200-12LB; Miejsce dostawy: Magazyn służby transportu i ruchu wojsk Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, przy ul. Bema 2 ZADANIE NR 2: Dostawa baterii Przedmiot zamówienia: BATERIA R-20 ALKALICZNA Wymiary: wysokość 61,5 mm, średnica 34,2 mm; Napięcie: 1,5V; Rozmiar: D; Ilość: 100 szt.; Miejsce dostawy: Jednostka Wojskowa 4503 w Grudziądzu, przy ul. Czwartaków 1. Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w zakresie Zadania Nr 1 (podstawa: art. 30 ust. 4 Ustawy). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego winien złożyć oświadczenie, że oferuje produkty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz wykazać w ofercie, że oferowana przez niego dostawa przedmiotu zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku Nr 1 do SIWZ (art. 30 ust. 5 Ustawy) i w niniejszym Rozdziale np. przez załączenie opisu technicznego oferowanego produktu, zdjęcia. Dostarczany sprzęt musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinien być wyprodukowany w 2013 roku, nieużywany, nieregenerowany. Ponadto winien być w pierwszym gatunku oraz gwarantować bezpieczeństwo,funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wykonawca zobligowany jest w zakresie Zadania Nr 1 do bezpłatnego odbioru, własnym transportem, zużytych akumulatorów (kat. V) od odbiorcy w ilościach nie większych niż 2 szt. Wykonawca zobowiązuje się zagospodarować odebrane od Zamawiającego zużyte akumulatory z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21). Odbiór nastąpi najpóźniej do dnia 31.12.2013 r. O terminie odbioru zużytych akumulatorów Wykonawca zostanie powiadomiony najpóźniej na 14 dni przed wyznaczonym terminem, w formie pisemnej. Dostarczany towar w zakresie Zadania Nr 2 musi być fabrycznie opakowany..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6, 31.41.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 PZP. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie treści przedstawionych dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących załączników do SIWZ: załącznik nr 1- Formularz ofertowy; załącznik nr 3- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; załącznik nr 4- Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; załącznik nr 5- Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy;załącznik nr 6- Informacja o Wykonawcy; załącznik nr 7- Oświadczenie o przynależności / bądź nie przynależności do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmiany do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie. Zmiana jak powyżej wymaga zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz:7zł, na wniosek Wykonawcy -wysyłka: 14,15 zł lub bezpłatnie z www.13wog.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2013 godzina 10:00, miejsce: kancelaria JW 4503 ul.Czwartaków 1 86-300 Grudziądz(pom.7 bud. 1)-osobiście lub przesyłka, wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dostarczenie oferty bezpośrednio do kancelarii.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: DOSTAWA AKUMULATORÓW SŁUŻBY TRANSPORTU I RUCHU WOJSK sprawa nr 55/2013 nie otwierać do dnia 13.08.2013 r. do godziny 10.30 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z opisem (np. potraktowanie oferty jako zwykłej korespondencji i niedostarczenie jej na miejsce składania ofert w terminie jak w SIWZ) ponosi Wykonawca.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akumulatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: AKUMULATOR 12V 145Ah Wymiary maksymalne: długość 513 mm, szerokość 189 mm, wysokość 223 mm; Prąd rozruchu: minimalnie 1050A; Mocowanie: B0; Polaryzacja: 3; Bieguny: 1; Warunki eksploatacji: Całoroczna możliwość eksploatacji; Wymagany okres gwarancji: 24 miesiące; Ilość: 2 szt.; Zastosowanie: Podnośnik widłowy spalinowy do kontenerów KALMAR DCD 200-12LB; Miejsce dostawy: Magazyn służby transportu i ruchu wojsk Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu, przy ul. Bema 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa baterii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BATERIA R-20 ALKALICZNA Wymiary: wysokość 61,5 mm, średnica 34,2 mm; Napięcie: 1,5V; Rozmiar: D; Ilość: 100 szt.; Miejsce dostawy: Jednostka Wojskowa 4503 w Grudziądzu, przy ul. Czwartaków 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.41.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Budowa i przebudowa chodników na terenie miasta
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn.: "Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pułaskiego 13 w Grudziądzu (...)"
- Dokumentacja projektowa przebudowy drogi powiatowej nr 1416C Zielnowo-Fijewo w km 0+000 do 1+897 wraz z budową drogi dla pieszych i rowerów w km 0+000 do 2+935
- Budowa tj. utwardzenie części działki - miejsca postojowe, dojazdy, dojścia na terenie Ogniska Pracy Pozaszkolnej przy ul. Chełmińskiej 104 w Grudziądzu
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Zakup samochodu służbowego dla Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnych materiałów elektronicznych na potrzeby UKW w Bydgoszczy, w ramach realizacji projektu "Nowoczesny Inżynier dla branż kluczowych"
- Zakup i sukcesywna dostawa akumulatorów na podstawie zamówień do SpW będącego na zaopatrzeniu 15 WOG
- Sukcesywne dostawy baterii, małego AGD, krzeseł i innych artykułów gospodarczych
więcej: Baterie alkaliczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.