Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-02
Zembrzyce: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Zembrzyce do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Juszczynie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Makowie Podhalańskim
Numer ogłoszenia: 310318 - 2013; data zamieszczenia: 02.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach , Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce, woj. małopolskie, tel. 33 874 67 32, faks 33 874 60 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zembrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów niepełnosprawnych z Gminy Zembrzyce do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Juszczynie oraz Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Makowie Podhalańskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 9 uczniów niepełnosprawnych z Gminy Zembrzyce na trasie liczącej około 200 km dziennie w dwóch turach - za turę uważa się zawiezienie na zajęcia i odebranie po zakończonych zajęciach i zapewnienie opieki w czasie przewozu tj. a) I tura - odbiór dzieci z miejsca zamieszkania lub z wyznaczonego miejsca i dowiezienie najkrótszą trasą do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczego (OREW) w Juszczynie na godz. 7.30 (trzech uczniów) oraz uczniów niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Makowie Podhalańskim na godz. 7.45 ( czterech uczniów) oraz odwozu po zajęciach zgodnie z wymogami dotyczącymi sposobu realizacji zamówienia. b) II tura -odbiór dzieci niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania lub z wyznaczonego miejsca i dowiezienie najkrótszą trasą do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno -Wychowawczego (OREW) w Juszczynie na godz.11.00 (dwóch uczniów) oraz odwozu po zajęciach zgodnie z wymogami dotyczącymi sposobu realizacji zamówienia. 2. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia : a) dzieci dowożone będą codziennie od poniedziałku do piątku począwszy od 2 września 2013 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych zgodnie z harmonogramem przewozów sporządzonym według planu zajęć szkolnych do : - 27.06.2014 r. Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Makowie Podhalańskim, - 31.07.2014 r. Ośrodek Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczy (OREW) w Juszczynie b) rano dzieci zabierane będą z miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu pomiędzy godz.; I tura około 6.45; II tura około 10.15. c) po południu dzieci zabierane będą: I tura o godz.14.00 z OREW w Juszczynie ( 3 uczniów) z uwzględnieniem odebrania po drodze dzieci z Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Makowie Podhalańskim ( 4 uczniów) około godz.14.30 i rozwożone do miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu II tura o godz. 17.00 z OREW w Juszczynie ( 2 uczniów) rozwożone do miejsca zamieszkania lub w jego pobliżu. d) dokładne godziny dowozu i przywozu dzieci uzależnione są od ich rozkładu zajęć i mogą ulec zmianie. e) zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany: -przebiegu trasy, co uzależnione jest od obecności przewożonego ucznia , a tym samym dostosowanie trasy do jak najkrótszej. - ilości uczniów niepełnosprawnych objętych przewozem , w wyniku sytuacji nieprzewidzianych w momencie podpisania umowy. 3. Wykaz miejsc , z których będą obierane dzieci stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wśród dzieci nie ma osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim wobec tego zamawiający dopuszcza realizacje usługi samochodem osobowym spełniające warunki przewozu osób w tym dzieci. 4. Wykonawca w czasie przewozu dzieci musi zapewnić im opiekę osoby pełnoletniej, która przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów. Kierowca nie może być jednocześnie opiekunem .Do zadań opiekuna należy: a) Zapewnienie bezpieczeństwa przy wsiadaniu i wysiadaniu uczniów niepełnosprawnych z pojazdu oraz w pojeździe, b) Doprowadzanie uczniów niepełnosprawnych z pojazdu do ośrodka , przekazanie opieki nad nim wychowawcy, c) Odbieranie ucznia niepełnosprawnego spod opieki wychowawców i doprowadzenie go do pojazdu, d) Przekazanie uczniów ze szkoły rodzicom..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, które polegać by miały na zwiększeniu ilości dowożonych dzieci na tych samych trasach i w tych samych porach.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.34.00 - 60.11.34.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2088)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza : 1. aktualizacja danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez : zmianę nazwy firmy, zmianę siedziby, zmianę formy prawnej itp., 2. zmianę terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem, że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania, 3. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zembrzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach, Zembrzyce 540, 34-210 Zembrzyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Gminnym Zespole Obsługi Finansowej Szkół w Zembrzycach, 34-210 Zembrzyce 540, pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ZEMBRZYCE
więcej: przetargi ZEMBRZYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.