To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-03
Łódź: Wymiana stolarki okiennej w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 310411 - 2010; data zamieszczenia: 03.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 276857 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w administrowanych nieruchomościach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej - drewnianej (typu: skrzynkowego i zespolonego) na stolarkę z PCV o podziale pionowym i poziomym zgodnym ze stanem istniejącym wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi; 1.1. w nieruchomościach gminnych administrowanych przez Zamawiającego i w lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego o powierzchni: a) wymiana okien po skrzynkowych - 64,2109 m2, b) wymiana okien pozostałych - 327,688 m2, c) wymiana parapetów wew. - 63,06 mb, d) wymiana parapetów zew. - 133,06 mb, e) zabudowa rolety zewnętrznej przy wymianie stolarki (poz.4 w wykazie) - 1,92 m2, 1.2. w nieruchomości prywatnej administrowanej przez Zamawiającego o powierzchni: a) wymiana okna po skrzynkowych - 2,448 m2, b) wymiana parapetu wew. - 1,54 mb, c) wymiana parapetu zew. - 1,54 mb, 1.3. zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załączniki do Specyfikacji: a) wykazem stolarki okiennej do wymiany (nieruchomości gminne) - zał. nr 1, b) wykazem stolarki okiennej do wymiany (nieruchomość prywatna) - zał. nr 1a, c) szkicami (rysunkami) nowej stolarki - zał. Nr 2, d) przedmiarem robót dot. zabudowy rolety - zał. Nr 3, e) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót związanych z wymianą stolarki okiennej - zał. Nr 4, 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną w następującym zakresie: a) dokonania własnych pomiarów kontrolnych istniejącej stolarki okiennej w celu ich uściślenia, przed zleceniem produkcji okien; b) przygotowania stanowiska pracy; c) wykucia - demontażu istniejącej stolarki okiennej drewnianej; d/ wykucia - demontażu istniejących parapetów wewnętrznych drewnianych oraz zewnętrznych blaszanych; e) wywozu na wysypisko materiałów z rozbiórki; f) dostawy wykonanej stolarki wraz z parapetami do miejsca montażu; g) montażu stolarki okiennej z PCV oszklonej - zgodnie z uzyskanymi pomiarami z zachowaniem podziału okien zgodnym ze stanem istniejącym oraz określonymi rysunkami stolarki; wymagania dotyczące montowanej stolarki: okna - typ jednoramowy; - profil pięciokomorowy z PCV, o grubości profilu 70 mm, z pełnego surowca w kolorze białym (ramiaki, ościeżnice), grubości ścianek w klasie B (2,5 mm zewn. 1,5 mm wewn). W przypadku ościeżnic montowanych w otworach, których górna krawędź znajduje się w linii sufitu, wskazane jest zastosowanie ościeżnicy z poszerzonym górnym pasem); - wzmocnienie ram (ościeżnic i skrzydeł) na całej szerokości i wysokości - ze stali ocynkowanej w kształcie litery U; - okucia obwiedniowe z systemem mikrowentylacji; - funkcja skrzydła: rozwieralno-uchylne i uchylne - zgodnie z rysunkami; - uszczelki czarne lub szare; - szyby zespolone, termoizolacyjne, o współczynnku przenikalności cieplnej K~1,0 W/m2*K; - przenikalność cieplna całego okna =1.2-1.5 W/m2*K; - przenikalność akustyczna 31-33 dB; - skrzydła okienne winny spełniać warunki zachowania szczelności na przenikalność wody oraz prawidłowej infiltracji powietrza; - każde okno i drzwi balkonowe w pomieszczeniu winno być wyposażone w nawiewnik ( powyższa zasada obowiązuje także w przypadku gdy w jednym pomieszczeniu montowanych jest więcej niż jedno okno jak rówież drzwi balkonowe); - ościeżnica każdego okna winna być wyposażona w profil lub listwę do montażu parapetów zewnętrznych i wewnętrznych; - nie dopuszcza sie profili PCV z recyklingu; - w celu zapewnienia jednolitego wygladu stolarki, okna powinny posiadać krawędzie i listwy zaokrąglone; h/ montażu parapetów wewnętrznych wykonanych z PCV, komorowych w kolorze białym (ewentualnie w kolorze marmurku) o grubości min. 20 mm z wykończeniami bocznymi - zgodnie z uzyskanymi własnymi pomiarami; i/ montażu parapetów zewnętrznych wykonanych z blachy ocynkowanej o grubości min. 0,6 mm z odpowiednim wyprofilowaniem (wraz z kapinosem) i wykończeniami bocznymi - zgodnie z uzyskanymi własnymi pomiarami; j/ obróbki ościeży okiennych, naprawy powstałych uszkodzeń: tynku oraz muru w obrębie otworów, w przypadku otworów okiennych gdzie występują ościeża z węgarkami - należy wyrównać ościeża przez doklejenie cienkiej warstwy styropianu i wykończyć płytą kartonowo - gipsową; k) wykonania zabudowy rolety zewnętrznej w nieruchomości- poz. Nr 4 w wykazie; l) likwidacji stanowiska pracy; 3. W ramach zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a/ okresu gwarancyjnego na wykonane roboty min. 60 miesięcy; b/ wykonywania robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. (Dz.U. z 2003 r. nr 47 poz. 401) oraz obowiązujacymi przepisami p.poż; c/ odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; d/ zachowania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikająace mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych; e/ stosowania materiałów budowlanych posiadających atest higieniczny stosowalności w budynkach mieszkalnych, certyfikaty, oceny i aprobaty techniczne; f/ do oceny i przyjęcia wykonanych robót przedstawienia następujących dokumentów: (zaświadczenia o jakości zastosowanych materiałów: certyfikaty, oceny zgodności z normami, atesty, aprobaty techniczne); g/ prowadzenia robót przy udziale inspektora nadzoru wyznaczonego przez Zamawiającego,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.50 - Instalowanie stolarki niemetalowej 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IZOPLAST SYSTEMY OKIEN I DRZWI MARIUSZ SZPOTON
jakie przetargi wygrała firma
IZOPLAST SYSTEMY OKIEN I DRZWI MARIUSZ SZPOTON
- IZOPLAST Systemy Okien i Drzwi, ul. Łowicka 58, 95-047 Jeżów, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136655,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 137132,77
Oferta z najniższą ceną: 137132,77 / Oferta z najwyższą ceną: 173064,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.