eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWYDRUK MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Katowice: WYDRUK MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 310429 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 291769 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYDRUK MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa wydruku materiałów promocyjnych wraz z zaprojektowaniem i dostawą, dla potrzeb projektu W poszukiwaniu pracy - alternatywne formy zatrudnienia osób niepełnosprawnych realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Poddziałania 6.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. I. Na przedmiot zamówienia składa się: 1. ulotka informacyjna, format A-4 (210x297 mm) tryptyk (składana na 3), koloru CMYK, druk dwustronny, papier kreda mat 135 g, pełny kolor 4/4. Usługa musi objąć również falcowanie. Ilość - 2000 szt. 2. plakat, format B1 (68x98), koloru CMYK, druk jednostronny w pełnym kolorze (4+0), papier kreda błysk 115g. Ilość - 400 szt. 3. teczki kartonowe, format A-4 -papier: karton biały 275 g/m2, druk: jednostronny wielokolorowy w skali CMYK (4+0 kolory), uszlachetnienie (jednostronnie): folia mat, lakier wybiórczy UV (max. 20% powierzchni); usługa musi objąć również falcowanie teczek. Ilość 1000 szt. II. Dodatkowe wymagania 1. projekt graficzny wszystkich w/w materiałów powinien być spójny i zawierać te same rozpoznawalne elementy graficzne oraz kolorystykę; 2. projekt graficzny powinien przewidywać zdjęcie związane z tematyką rynku pracy oraz osób niepełnosprawnych (wybór z co najmniej 15 propozycji). Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z użycia zdjęcia na etapie pracy nad projektem graficznym; 3. skład DTP materiałów drukowanych wraz z projektami graficznymi jest uwzględniony w cenie usługi, a przed drukiem musi być dostarczony do akceptacji Zamawiającemu; 4. transport do siedziby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach do pok. 612, Piętro VI uwzględniony w cenie usługi; 5. projekt graficzny musi uwzględniać oznaczenia zgodnie z wymaganiami Wytycznych w zakresie oznaczenia projektów w ramach PO KL, adres strony internetowej projektu oraz informację o bezpłatnym charakterze publikacji - treść tej informacji wraz z logotypami zostanie podana przez Zamawiającego w dniu podpisania umowy; 6. treść pozostałych informacji umieszczonych na materiałach promocyjnych Zamawiający przekaże Wykonawcy w wersji elektronicznej w formacie .doc w dniu podpisania umowy; 7. Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa do dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji; 8. Wykonawca przekaże również wszystkie wykorzystane w materiałach formy graficzne oraz wersje elektroniczne wydrukowanych materiałów. III. Wykonawca zobowiązany jest do: 1. przedstawienia 2 propozycji projektu graficznego; 2. realizacji usługi (opracowanie projektu graficznego, skład, druk, falcowanie, dostarczenie do siedziby Urzędu) w terminie nie później niż do 9 grudnia 2011 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projket współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EVER GROUP SP. z o.o., ul. Wolności 40/25, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4219,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3909,99

  • Oferta z najniższą ceną: 3909,99 / Oferta z najwyższą ceną: 5650,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.