To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Rzeszów: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bankowych polegających na przyjmowaniu wpłat gotówkowych należności podatkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych nadpłat podatków w kasie zewnętrznej prowadzonej w w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przy ul. Siemieńskiego 18..
Numer ogłoszenia: 310475 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284251 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Drugi Urząd Skarbowy w Rzeszowie, ul. Siemieńskiego 18, 35-234 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 875 14 00, faks (017) 864 23 75.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bankowych polegających na przyjmowaniu wpłat gotówkowych należności podatkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych nadpłat podatków w kasie zewnętrznej prowadzonej w w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przy ul. Siemieńskiego 18...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi bankowe polegające na przyjmowaniu wpłat gotówkowych należności podatkowych oraz dokonywanie wypłat gotówkowych nadpłat podatków w kasie zewnętrznej prowadzonej w siedzibie Drugiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie. 1)Usługi bankowe świadczone będą w dniach : w poniedziałki od 8:15 do 16:00 oraz wtorki, środy, czwartki i piątki od 7:45 do 14:45, a także w inne dni pracy Zamawiającego, w pomieszczeniach kasowych udostępnionych przez Zamawiającego odpłatnie na podstawie odrębnej umowy, obejmują: a)przyjmowanie wpłat gotówkowych podatków i opłat oraz przekazywanie zainkasowanej gotówki na właściwe konto Zamawiającego najpóźniej w następnym dniu roboczym, b)dokonywanie gotówkowych zwrotów nadpłat podatków w terminach wskazanych przez Zamawiającego, na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego imiennych list przekazanych na dwa dni robocze przed terminem wypłaty do siedziby Wykonawcy, ze środków pieniężnych przelanych w tym samym terminie przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy, c)zabezpieczenie zgromadzonych w pomieszczeniu kasowym środków pieniężnych, d)transporcie i zabezpieczenie podczas transportu środków pieniężnych do i z banku. 2)Szacuje się średnio-miesięczną wartość przyjętych wpłat i dokonanych wypłat za pośrednictwem kasy w wykonaniu niniejszego zamówienia w kwocie ok. 1 200 000 zł miesięcznie. 3) Zamawiający dla realizacji przedmiotu zamówienia udostępni za odpłatnością dwa boksy kasowe oraz powierzchnie użytkowe stanowiące ich zaplecze o łącznej powierzchni 21 m2 na sali obsługi podatników, zabezpieczone zgodnie z wymogami bankowymi, oddzielnym łączem telefonicznym i dostępem do sieci komputerowej oraz wyposażone w podstawowe umeblowanie na podstawie odrębnej umowy najmu zawartej po udzieleniu zamówienia publicznego przez Zamawiającego. 4) Wykonanie zamówienia nie może być powierzone podwykonawcom..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Lubeni, Lubenia 142, 36-042 Lubenia, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382356,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 067,00
Oferta z najniższą ceną: 0,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
- Opracowanie operatów wodnoprawnych na wprowadzenie wód opadowych i roztopowych do wód lub do ziemi, dla istniejących wylotów kanalizacji deszczowej z odcinków dk zlokalizowanych w woj. podkarpackim
- Dostawa przenośnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej- II
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych dla potrzeb PZDW w Rzeszowie o roku produkcji 2024 lub 2025 - 4 zadania (POSTĘPOWANIE II)
- Wymiana części płyt elewacyjnych włókno-cementowych na budynku IT Jasionka 954.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie obsługa kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy"
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kikół oraz jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Zapewnienie czystości pomieszczeń, terenu oraz autobusów w oddziałach spółki.
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.