Ogłoszenie z dnia 2009-09-08
Podedwórze: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 420.000 złotych na budowę trzech dróg we wsi Hołowno wchodzących w skład inwestycji /BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO / DOLINA ZIELAWY/ realizowanej w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013
Numer ogłoszenia: 310548 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Podedwórze , Podedwórze 44, 21-222 Podedwórze, woj. lubelskie, tel. 0-83 379 52 27, faks 0-83 379-50-08.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 420.000 złotych na budowę trzech dróg we wsi Hołowno wchodzących w skład inwestycji /BUDOWA DRÓG GMINNYCH WCHODZĄCYCH W SKŁAD OBSZARU TURYSTYCZNEGO / DOLINA ZIELAWY/ realizowanej w ramach RPO Województwa Lubelskiego na lata 2007 -2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa bankowa, polegająca na udzieleniu Gminie Podedwórze długoterminowego kredytu inwestycyjnego w kwocie 420.000 zł Słownie: (Czterysta dwadzieścia tysięcy złotych) na sfinansowanie planowanegow budżecie na rok 2009 deficytu budżetowego na realizację inwestycji /budowa trzech dróg gminnych we wsi Hołowno wchodzących w skład inwestycji /Budowa dróg gminnych wchodzących w skład obszaru turystycznego /Dolina Zielawy/ realizowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Wartością zamówienia są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy; 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1 do 3 ustawy : posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków. Spełnianie wymaganych warunków, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w dz. VII SIWZ na zasadzie /spełnia/ lub /nie spełnia/ wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą wymaganych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, albo z treści złożonych oświadczeń lub dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ c)terminarz spłat kredytu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. d)stosownie do postanowień art. 22 ust. 1 ustawy, oświadczenie, że: 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustały nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 pkt 1 ust.1,2,3 i 8 Oświadczenie to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podedworze.netbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.podedworze.netbip.pl w zakładce Przetargi z SIWZ
lub w pok. nr 13 Urzędu Gminy Podedwórze..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:10, miejsce: pok. nr 4 sekretariat Urzędu Gminy Podedwórze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn.
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.