eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek ŚląskiBudowa kotłowni gazowej o mocy 353 kW w budynku Ratusza w Lwówku Śląskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-08

Lwówek Śląski: Budowa kotłowni gazowej o mocy 353 kW w budynku Ratusza w Lwówku Śląskim
Numer ogłoszenia: 310582 - 2009; data zamieszczenia: 08.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lwówek Śląski , al. Wojska Polskiego 25A/3, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 6477888, faks 075 6477889.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwowekslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kotłowni gazowej o mocy 353 kW w budynku Ratusza w Lwówku Śląskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kotłowni gazowej na potrzeby centralnego ogrzewania wraz robotami towarzyszącymi w budynku Ratusza zlokalizowanej w pomieszczeniu byłej kotłowni węglowej. Zakres robót do realizacji: wykonanie technologii kotłowni gazowej wyposażonej w jeden kocioł kondensacyjny np. firmy De Dietrich lub równoważnej o mocy 353kW kW ; - wymiana rurociągów rozprowadzających czynnik grzewczy z podłączeniem do istniejących pionów; - wykonanie nowej instalacji gazowej w kotłowni zgodnie z opracowaną dokumentacją; - wykonanie kanalizacji sanitarnej odpływowej od kratki ściekowej w kotłowni; - wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniu kotłowni - ułożenie płytek podłogowych klinkierowych i ściennych, malowanie pomieszczenia kotłowni farbami wapiennymi, montaż (1szt.) drzwi do kotłowni (atestowane o odporności ogniowej EI 30); - wykonanie instalacji elektrycznych i automatyki, - wykonanie przyłącza gazowego z rur PE D63 - 22,3mb,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a)wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu ; gdzie pod pojęciem /zamówienia odpowiadające rodzajem /należy rozumieć wykonanie robót dotyczących budowy lub przebudowy lub modernizacji kotłowni gazowej lub olejowej; pod pojęciem /zamówienia odpowiadające wartością/ należy rozumieć stan, w którym wartość kotłowni odpowiadającej rodzajem nin. zamówieniu jest nie mniejszej niż 150 000 zł brutto. (U Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert) b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów prawa budowlanego i zakresu niniejszego zamówienia oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych stosownie do wymogu § 8 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. nr 150 poz. 1579 z dnia 30 czerwca 2004 r.). 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonany zakres robót dokonywa będzie w ciągu 30 dni od otrzymania przez Zamawiającego faktury, a w szczególności: a)posiadają wolne środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. (w przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający wymaga posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej o równowartości 100.000 zł. Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia ofert), b)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5.Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego, podanych w SIWZ i dołączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1.Podpisane oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1, Dokument 2 (2A lub 2B). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (por. pkt. 2. lit. a) - wzór: Dokument 3. 4.Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te roboty. 5.Dla osoby wskazanej w ofercie do kierowania robotami budowlanymi - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym ustawą Prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, o którym mowa w ustawie - Prawo budowlane. Wykaz osób - wzór Dokument 4; 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej we wskazanej wysokości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwowekslaski.pl/wiadomosci/lista/7/przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski,Aleja Wojska Polskiego 25A,59-600 Lwówek Śląski -pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Lwówek Śląski,Aleja Wojska Polskiego 25A,59-600 Lwówek Śląski -pokój nr 21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.