eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa wyrobów medycznych określonych w 16 pakietach, dotyczących materiałów opatrunkowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-02-23

Ogłoszenie nr 31063 - 2017 z dnia 2017-02-23 r.

Warszawa: Dostawa wyrobów medycznych określonych w 16 pakietach, dotyczących materiałów opatrunkowych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Płocka  26, 01138   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 43 12 312, e-mail m.jaroszewska@igichp.edu.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.igichp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.igichp.edu.pl/zamow/index.html


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Osobiście, za pośrednictwem operatora publicznego, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek "E", lok. Nr 24.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych określonych w 16 pakietach, dotyczących materiałów opatrunkowych.
Numer referencyjny: AP.26.7.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
16


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów medycznych określonych w 16 pakietach, dotyczących materiałów opatrunkowych: - Pakiet nr 1: Opatrunki jałowe, antybakteryjne, żelowe, hydrokoloidowe, opatrunki przezroczyste, rękawy opatrunkowe, opatrunki z mechanizmem płucząco-absorpcyjnym, opatrunki z pianki poliuretanowej, jałowe zestawy opatrunkowe, zbiorniki na wydzielinę; - Pakiet nr 2: Gaza bawełniana, lignina, opaski, wata opatrunkowa; -Pakiet nr 3: Plastry opatrunkowe, przylepce chirurgiczne, hypoalergiczne, opatrunki włókninowe sterylne, system do zamykania ran; -Pakiet nr 4: Bakteriobójcze opatrunki z PU, przezroczyste opatrunki z PU, sterylny preparat do ochrony skóry, repozycjonowalne przylepce chirurgiczne; -Pakiet nr 5: Gaza opatrunkowa, kompresy gazowe jałowe i niejałowe; -Pakiet nr 6: Serwety jałowe z włókniny, serwety operacyjne jałowe; -Pakiet nr 7: Włókninowe opatrunki wyspowe; -Pakiet nr 8: Kompresy jałowe, gazowe; -Pakiet nr 9: Opatrunki do stabilizacji cewników epiduralnych, plastry do stabilizacji cewników donosowych; -Pakiet nr 10: Kompresy włókninowe, opatrunki oczne, chusty trójkątne, setony, wata bawełniana; -Pakiet nr 11: Kompresy włókninowe; -Pakiet nr 12: Tupfery jałowe z gazy; -Pakiet nr 13: Zestawy do operacji klatki piersiowej; -Pakiet nr 14: Serwety operacyjne jałowe; -Pakiet nr 15: Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe; -Pakiet nr 16: Miód Manuka, opatrunki z gazy oraz typu Aqua-Gel, filmy do mocowania opatrunku, zbiorniki ze środkiem żelującym, przedłużacze do drenów, dreny silikonowe.

II.5) Główny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
Dodatkowe kody CPV:33141110-4, 33141112-8, 33141111-1, 33141113-4, 33141114-2, 33141115-9, 33141119-7, 33141116-6, 33141600-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

Okres w miesiącach: 12


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia braku podstawy , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wykluczenia wykonawcy z postępowania, wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą/wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany złożyć w terminie 5 dni od dnia doręczenia wezwania: 1)próbki wraz z etykietami po 2 opakowania do każdej pozycji ze wszystkich pakietów wymienionych w Załączniku nr 2 do SIWZ. (dla pozycji gdzie jest wymieniona w kolumnie "jm." szt., należy dostarczyć 2 sztuki próbki, a dla pozycji gdzie jest wymieniony w kolumnie "jm" zestaw, należy dostarczyć 2 zestawy próbek); 2)na potwierdzenie spełnienia parametrów wymienionych w SIWZ karty danych technicznych dla przedmiotu zamówienia wymienionego w Pakiecie nr 2, Pakiecie 5, Pakiecie 6, Pakiecie 8, Pakiecie 14.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
Cena 100


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1)Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zamówienia na towar o wartości nie wyższej niż 20% łącznej wartości towaru objętego niniejszą umową z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie zgłaszał z tego tytułu jakichkolwiek roszczeń. 2)Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3)Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 3 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu. (dotyczy pkt. 2)) 4)Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian zawartej umowy na zasadach określonych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, a ponadto gdy powstanie możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, niepowodujących zmiany przedmiotu zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 03/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: - Pakiet nr 1: Opatrunki jałowe, antybakteryjne, żelowe, hydrokoloidowe, opatrunki przezroczyste, rękawy opatrunkowe, opatrunki z mechanizmem płucząco-absorpcyjnym, opatrunki z pianki poliuretanowej, jałowe zestawy opatrunkowe, zbiorniki na wydzielinę.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Antybakteryjny, jałowy opatrunek. szt. 700 /2. Antybakteryjny, jałowy opatrunek. szt. 50 /3. Antybakteryjny, jałowy opatrunek. szt. 250 /4. Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej. szt. 1200 /5. Opatrunek jałowy z siatki bawełnianej. szt. 400 /6. Opatrunek hydrokoloidowy. szt. 50 /7. Opatrunek cienki hydrokoloidowy. szt. 30 /8. Opatrunek cienki hydrokoloidowy. szt. 9 /9. Amorficzny żel. szt. 70 /10. Przezroczysty opatrunek hydrożelowy. szt. 50 /11. Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej. szt. 5000 /12. Przezroczysty, samoprzylepny opatrunek z folii poliuretanowej. szt. 875 /13. Jałowy opatrunek. szt. 100 /14. Jałowy opatrunek. szt. 100 /15. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 10 /16. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 520 /17. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 50 /18. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 15 /19. Rękaw opatrunkowy siatkowy. szt. 30 /20. Rękaw opatrunkowy bezszwowy. szt. 5 /21. Opatrunek z mechanizmem płucząco-absorpcyjnym szt. 200 /22. Opatrunek z mechanizmem płucząco-absorpcyjnym szt. 200 /23. Opatrunek z pianki poliuretanowej. szt. 150 /24. Opatrunek z pianki poliuretanowej. szt. 30 /25. Hydroaktywny opatrunek z pianki poliuretanowej. szt. 9 /26. Hydroaktywny opatrunek z pianki poliuretanowej. szt. 9 /27. Jałowy zestaw opatrunkowy S. op. 10 /28. Jałowy zestaw opatrunkowy M . op. 14 /29. Jałowy zestaw opatrunkowy L. op. 10 /30. Jałowy zestaw opatrunkowy XL. op. 3 /31. Jałowy zbiornik na wydzielinę . op. 3 /32. Jałowy zbiornik na wydzielinę. op. 5
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1, 33141110-4, 33141112-8, 33141111-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2    Nazwa: - Pakiet nr 2: Gaza bawełniana, lignina, opaski, wata opatrunkowa.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Gaza bawełniana niejałowa. m.b. 50 000 /2. Lignina arkusze . kg 5 000 /3. Opaska dziana podtrzymująca . szt. 250 /4. Opaska dziana podtrzymująca . szt. 4 800 /5. Opaska dziana podtrzymująca . szt. 250 /6. Opaska elastyczna. szt. 400 /7. Opaska elastyczna. szt. 300 /8. Opaska lekko wyścielająca. szt. 80 /9. Opaska lekko wyścielająca. szt. 100 /10. Wata opatrunkowa. op 300
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141113-4, 33141114-2, 33141115-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3    Nazwa: - Pakiet nr 3: Plastry opatrunkowe, przylepce chirurgiczne, hypoalergiczne, opatrunki włókninowe sterylne, system do zamykania ran.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Plaster opatrunkowy włókninowy, hypoalergiczny. op. 742 /2. Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny. szt. 1200 /3. Przylepiec chirurgiczny. szt. 1200 /4. Przylepiec chirurgiczny. szt. 5 400 /5. Przylepiec hypoalergiczny. szt. 2 400 /6. Przylepiec hypoalergiczny. szt. 600 /7. Sterylny, włókninowy opartunek do zabezpieczania wkłuć obwodowych. szt. 40 000 /8. System do zamykania ran. szt. 100 /9. System do zamykania ran. szt. 100 /10. System do zamykania ran. szt. 100 /11. System do zamykania ran. szt. 150 /12. Przylepiec chirurgiczny, włókninowy, hypoalergiczny. szt. 150 /13. Przylepiec chirurgiczny, włókninowy, hypoalergiczny. szt. 480
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1, 33141111-1, 33141112-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4    Nazwa: - Pakiet nr 4: Bakteriobójcze opatrunki z PU, przezroczyste opatrunki z PU, sterylny preparat do ochrony skóry, repozycjonowalne przylepce chirurgiczne.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Bakteriobójczy opatrunek z PU do cewników centralnych z hydrożelem. szt. 600 /2. Bakteriobójczy opatrunek z PU do cewników centralnych z hydrożelem szt. 500 /3. Przezroczysty opatrunek z PU do cewników centralnych. szt. 1 800 /4. Przezroczysty opatrunek z PU do cewników centralnych. szt. 600 /5 Przezroczysty opatrunek z PU do kaniul obwodowych. szt. 2 400 /6. Sterylny przezroczysty opatrunek z PU. szt. 350 /7. Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do kaniul obwodowych. szt. 7 200 /8. Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do cewników centralnych. szt. 1 600 /9. Przezroczysty opatrunek z PU z wcięciem do cewników centralnych. szt. 1 000 /10. Sterylny bezalkoholowy trójpolimerowy preparat do ochrony skóry zdrowej i uszkodzonej. szt. 36 /11. Repozycjonowalny przylepiec chirurgiczny. szt. 24
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1, 33141110-4, 33141111-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5    Nazwa: - Pakiet nr 5: Gaza opatrunkowa, kompresy gazowe jałowe i niejałowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Gaza opatrunkowa, bawełniana, jałowa. szt. 400 /2. Kompres jałowy, gazowy. op. 36 000 /3. Kompres jałowy, gazowy. op. 12 000 /4. Kompres jałowy, gazowy. op. 11 200 /5. Kompresy gazowe jałowe. op. 1 500 /6. Kompresy gazowe jałowe. op. 120 /7. Kompresy gazowe niejałowe. op. 3 500 /8. Kompresy gazowe niejałowe. op. 500 /9. Kompresy gazowe niejałowe. op. 3 000 /10. Kompresy gazowe niejałowe. op. 2 500
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141114-2, 33141119-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6    Nazwa: - Pakiet nr 6: Serwety jałowe z włókniny, serwety operacyjne jałowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Serweta jałowa z włókniny foliowanej. szt. 1 500 /2. Serweta jałowa z włókniny foliowanej. szt. 1 540 /3. Serweta z włókniny. szt. 13 500 /4. Serweta operacyjna jałowa, włókninowa. szt. 2 750
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1, 33141116-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7    Nazwa: - Pakiet nr 7: Włókninowe opatrunki wyspowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Włókninowy opatrunek wyspowy. szt. 5 000 /2. Włókninowy opatrunek wyspowy. szt. 600 /3. Włókninowy opatrunek wyspowy. szt. 750 /4. Włókninowy opatrunek wyspowy. szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141111-1, 33141112-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8    Nazwa: - Pakiet nr 8: Kompresy jałowe, gazowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Kompres jałowy, gazowy. op. 4 500 /2. Kompres jałowy, gazowy.. op. 4 050
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141119-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9    Nazwa: - Pakiet nr 9: Opatrunki do stabilizacji cewników epiduralnych, plastry do stabilizacji cewników donosowych.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Opatrunek do stabilizacji cewników epiduralnych. szt. 500 /2. Plaster do stabilizacji cewników donosowych. szt. 1000
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10    Nazwa: - Pakiet nr 10: Kompresy włókninowe, opatrunki oczne, chusty trójkątne, setony, wata bawełniana.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Kompres włókninowy. op. 12 600 /2. Jałowy opatrunek oczny. op. 42 /3. Chusta trójkątna. szt. 15 /4. Seton jałowy z gazy. szt. 240 /5. Wata bawełniana. szt. 200
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1, 33141111-1, 33141119-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11    Nazwa: - Pakiet nr 11: Kompresy włókninowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kompresy włókninowe, op. 18 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141119-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 12    Nazwa: - Pakiet nr 12: Tupfery jałowe z gazy.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Tupfery jałowe z gazy, op. 4 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141114-2, 33141119-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 13    Nazwa: - Pakiet nr 13: Zestawy do operacji klatki piersiowej.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zestawy do operacji klatki piersiowej, zestawów 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141116-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 14    Nazwa: - Pakiet nr 14: Serwety operacyjne jałowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Serweta operacyjna jałowa. op. 800 /2. Serweta operacyjna jałowa. op. 800
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141114-2, 33141116-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr:    Nazwa: - Pakiet nr 15: Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Antyseptyczne sterylne opatrunki parafinowe, szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141100-1, 33141110-4, 33141111-1, 33141112-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 16    Nazwa: - Pakiet nr 16: Miód Manuka, opatrunki z gazy oraz typu Aqua-Gel, filmy do mocowania opatrunku, zbiorniki ze środkiem żelującym, przedłużacze do drenów, dreny silikonowe.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:/1. Antybakteryjny miód Manuka w tubce. szt. 5 /2. Opatrunek z gazy do wypełnienia rany. szt. 300 /3. Transparentny film do mocowania opatrunku. szt. 10 /4. Transparentny film do mocowania opatrunku. szt. 20 /5. Transparentny film do mocowania opatrunku. szt. 300 /6. Opatrunek o wodnej kompozycji naturalnych i syntetycznych polimerów. szt. 100 /7. Opatrunek o wodnej kompozycji naturalnych i syntetycznych polimerów. szt. 100 /8. Opatrunek o wodnej kompozycji naturalnych i syntetycznych polimerów. szt. 50 /9. Zbiornik ze środkiem żelującym wysięk . szt. 100 /10. Przedłużacz łączący dren ze zbiornikiem. szt. 100 /11. Dren silikonowy, wykorzystywany w podciśnieniowej terapii leczenia ran. szt. 100
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141116-6, 33141100-1, 33141600-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena100
6) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.