eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Górawykonanie projektu wykonawczego oraz odbudowa drogi i zabezpieczenie skarpy przy ul. Wolności 150 w Jeleniej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-31

POZYCJA 31067

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jelenia Góra: wykonanie projektu wykonawczego oraz odbudowa drogi i zabezpieczenie skarpy przy ul. Wolności 150 w Jeleniej Górze Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Jelenia Góra, do kontaktów: Marian Rosiński, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546170, 75 46 251, fax 075 7546159, 76 47 985, e-mail: ratusz_um@jeleniagora.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jeleniagora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie projektu wykonawczego oraz odbudowa drogi i zabezpieczenie skarpy przy ul. Wolności 150 w Jeleniej Górze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jelenia Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: a.wykonanie projektu wykonawczego zabezpieczenia skarpy oraz remontu uszkodzonej nawierzchni jezdni i chodników na ulicy Wolności 150 na podstawie ekspertyzy geotechnicznej, b.na podstawie opracowanego przez wykonawcę projektu należy wykonać odbudowę drogi i zabezpieczyć skarpę przy ulicy Wolności 150 w Jeleniej Górze. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca lub konsorcjum muszą się wykazać wykonanym w ciągu ostatnich: a.pięciu lat dla robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną robotą związaną z budową, przebudową, zabezpieczeniem nasypów i/lub skarp oraz budową, remontem drogi dowolnej klasy technicznej na odcinku minimum 500 m, b.trzech lat dla prac projektowych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednym projektem związanym z budową, przebudową, zabezpieczeniem nasypów i/lub skarp oraz projektem budowy, remontu drogi dowolnej klasy technicznej na odcinku minimum 500 m. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest: ·wykonanie projektu wykonawczego zabezpieczenia skarpy oraz remontu uszkodzonej nawierzchni jezdni i chodników na ulicy Wolności 150 na podstawie ekspertyzy geotechnicznej, ·na podstawie opracowanego przez wykonawcę projektu należy wykonać odbudowę drogi i zabezpieczyć skarpę przy ulicy Wolności 150 w Jeleniej Górze. W zakres robót budowlanych wchodzi: ·odbudowa nawierzchni jezdni i chodników przy ulicy Wolności 150 na podstawie projektu sporządzonego wg zasad opisanych w pkt. 2 SIWZ, ·odbudowa i zabezpieczenie skarpy przy ulicy Wolności 150 na podstawie projektu sporządzonego wg zasad opisanych w pkt. 2 SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Złożenie wszystkich dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego spełnione wymogi określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w ustawie Prawo budowlane Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena brutto zadania z druku \Formularz oferty\ zostanie przez Komisję Przetargową obliczona wg poniższego wzoru: /ano:ank x100/=Pc Pc - ilość punktów otrzymana ano - najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert, ank - cena brutto badanej oferty, Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych 300.000,00 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 300.000,00 PLN na zadanie na które składa ofertę, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (ważne przez cały czas trwania umowy) 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami (uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa) 8.Wypełnione załączniki do SIWZ 9.Harmonogram rzeczowo-finansowy - wstępny (aktualizacja dokonywana zostanie w dniu podpisania umowy oraz przy składaniu faktur o płatność)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.07.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta, 58-500 Jelenia Góra ul. Sudecka 29, sala nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.