Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Stary Sącz: Remont budynku mieszkalnego nr 150 w Mostkach o nr inw. 110/256
Numer ogłoszenia: 310685 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stary Sącz , ul. Magazynowa, 33-340 Stary Sącz, woj. nowosądeckie, tel. 0-18 446 09 91, faks 0-18 446 09 83.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa w Zarządzie PGL LP.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku mieszkalnego nr 150 w Mostkach o nr inw. 110/256.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, w tym: - demontaż grzejników i fragmentu instalacji c.o., - demontaż urządzeń sanitarnych i fragmentu instalacji wod-kan i c.o., - demontaż tablicy rozdzielczej z bezpiecznikami i licznikiem prądu, - demontaż przewodów instalacji elektrycznej oraz osprzętu elektrycznego, - demontaż ościeżnic drzwiowych wewnętrznych, - demontaż drzwi wejściowych ze świetlikiem, - demontaż drewnianych schodów na strych, - rozbiórka okładzin ścian z płytek ceramicznych - w łazienkach i w kuchni, - rozbiórka okładzin podłóg w łazienkach wraz z wylewkami i warstwami izolacyjnymi, - odbicie fragmentów tynków w łazienkach i częściowo w piwnicy, - demontaż balustrad schodowych (schody wewnętrzne i zewnętrzne) i balkonowych; - zerwanie okładziny schodów zewnętrznych z masy lastrykowej; - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, 2) Roboty remontowe wewnętrzne, w tym: - uzupełnienie tynków; - wykonanie wylewek cementowych zbrojonych wraz z izolacjami(posadzki w łazienkach), - wykonanie okładzin ścian i podłóg z płytek ceramicznych w łazienkach, - montaż wyłazu na strych (składany, ocieplony), - uzupełnienie posadzki - parkietu drewnianego, cyklinowanie parkietów, wymiana listwowania przy ścianach, malowanie lakierem parkietów, - wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej (wszystkie drzwi w poziomie parteru i poddasza oraz drzwi do kotłowni i składu opału w poziomie piwnic), - wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych ze świetlikiem oraz drzwi do kotłowni i składu opału, - zeskrobanie farby na drewnianych okładzinach stopni schodowych (schody wewnętrzne), pomalowanie stopni lakierem, - wykonanie nowych balustrad schodowych z drewna twardego (schody wewnętrzne), - malowanie ścian i sufitów z zeskrobaniem starych powłok malarskich i poszpachlowaniem nierówności w poziomie piwnic, parteru i poddasza. 3) Roboty remontowe zewnętrzne, w tym: - wykonanie wylewek cementowych zbrojonych na balkonach wraz z izolacjami, - wykonanie okładzin balkonów i schodów zewnętrznych (od strony północnej) płytkami gresowymi, - wymiana balustrad schodowych i balkonowych, 4) Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej, w tym: - wymiana tablicy licznikowej z bezpiecznikami, - wymiana przewodów instalacyjnych (przewody wtynkowe), - wymiana osprzętu instalacyjnego - puszek (częściowo) oraz gniazd i wyłączników, - wykonanie badań i pomiarów instalacji 5) Remont instalacji c.o. i wod-kan oraz kotłowni w budynku, w tym: - wykonanie instalacji c.o. z rur miedzianych, - montaż grzejników z zaworami i głowicami termostatycznymi, - montaż kotła c.o. na paliwo stałe oraz kotła gazowego kondensacyjnego z zaworem przełączającym (na c.o. i c.w.u), - montaż zasobnika na c.w.u. z podwójną wężownicą, - montaż kompletu urządzeń technologicznych w kotłowni (szczegółowy wykaz w przedmiarze robót) oraz uruchomienie kotłowni i systemu grzewczego wraz z regulacją, - wymiana instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej, - wymiana instalacji wodnej wewnętrznej (woda zimna i ciepła z doprowadzeniem z zasobnika c.w.u. w piwnicy), - montaż baterii i urządzeń sanitarnych (szczegółowy wykaz w przedmiarze robót)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 złotych, słownie: dwa tysiące złotych w sposób określony w SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z ofertą
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z ofertą
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z ofertą
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z ofertą
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków będzie przeprowadzona metodą spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia przedłożone z ofertą
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starysacz.krakow.lasy.gov.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Stary Sącz ul. Magazynowa 5 33-340 Stary Sącz pokój nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Stary Sącz ul. Magazynowa 5 33-340 Stary Sącz pokój nr 5.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI STARY SĄCZ
- Usługi w zakresie geodezji i kartografii - Rozgraniczenia nieruchomości
- Zakup sanitariatu na teren Miejskiej Góry dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Starym Sączu.
- Opracowanie projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Remont oraz bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących w administracji Gminy Stary Sącz
więcej: przetargi STARY SĄCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Przebudowa i rozbudowa bud. użyt. pub. zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej im. Ks. Kan. M. Lipskiego w Osuchowie w związku z tworzeniem klubu dziecięcego w ramach programu Aktywny maluch 2022-2029
- Dostosowanie Centrum Aktywności Turystycznej i Kulturalnej "Domku Pastora" w Łomży ul. Krzywe Koło 1 na potrzeby Urzędu Stanu Cywilnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.