Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2009-02-17
Jelenia Góra: zakup i dostawa oleju opa³owego
Numer og³oszenia: 31074 - 2009; data zamieszczenia: 17.02.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze , Al. Wojska Polskiego 21, 50-500 Jelenia Góra, woj. dolno¶l±skie, tel. 075 7535614, faks 075 7535614.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.999.jelenia.pl; www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: zakup i dostawa oleju opa³owego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Postêpowanie poni¿ej 206 000 euro. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa lekkiego oleju opa³owego w ilo¶ci 20 000 l dla warsztatów Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze..
II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 23.12.20.00 - 23.12.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIA£U
- Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: O zamówienie mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki: Posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³ni³ powy¿szy warunek je¶li przed³o¿y: 1) aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 2) aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie, lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 3) aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert. 4) o¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy 5) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 6) Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu olejem opa³owym typ lekki je¿eli obowi±zuj±ce przepisy prawne nak³adaj± obowi±zek posiadania takiej koncesji. Dokumenty mog± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 10.2 Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Nale¿y dostarczyæ wykaz zrealizowanych lub nadal wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres dzia³alno¶ci Wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadaj±cych swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, zakresu, okresu wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie - minimum 2 referencje ( wg za³±czonego druku - za³±cznik nr 5) 10.3 Znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniaj±cej wykonanie zamówienia. 10.4 Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia na zasadzie art. 24 ustawy prawo zamówieñ publicznych..
- Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Celem potwierdzenia spe³nienia wymaganych warunków oraz umo¿liwienia oceny, oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia, dokumenty lub po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em (ka¿da zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. 1 Wype³niony formularz cenowy (za³±cznik nr 1) 2 Wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 2) 3 aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 4 aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie, lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci, lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, 5 aktualne za¶wiadczenie z w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczeñ, ¿e uzyska³ zgodê na zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert. 6 O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone w art. 22 ust. 1 ustawy , ( za³±cznik nr 4 do SIWZ), 7 O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, ( za³±cznik nr 4 do SIWZ ) 8 Wykaz zrealizowanych lub nadal wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres dzia³alno¶ci Wykonawcy jest krótszy, to w tym okresie) odpowiadaj±cych swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich warto¶ci, zakresu, okresu wykonania i odbiorców oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e dostawy te zosta³y wykonane nale¿ycie - minimum 2 referencje ( wg za³±czonego druku - za³±cznik nr 5) 9 Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu olejem opa³owym typ lekki, je¿eli obowi±zuj±ce przepisy prawne nak³adaj± obowi±zek posiadania takiej koncesji 10 W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, informacje i za¶wiadczenia musz± byæ z³o¿one przez ka¿dy podmiot. 11.Dokumenty mog± byæ przedstawione w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonych za zgodno¶æ z orygina³em przez upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy, poprzez umieszczenie napisu za zgodno¶æ z orygina³em, podpisanie i przystawienie piecz±tki imiennej na ka¿dej stronie potwierdzanego dokumentu. 12 Dokumenty dotycz±ce przedmiotu Zamówienia: 12.1 Nazwê i opis towaru, 12.2 Wa¿ne ¶wiadectwo jako¶ci na oferowane paliwo, potwierdzaj±ce spe³nienie parametrów technicznych oleju opa³owego wymaganych przez Zamawiaj±cego oraz o¶wiadczenie, ¿e takie ¶wiadectwo bêdzie dostarczone do ka¿dej zakupionej przez Zamawiaj±cego partii oleju. 12.3 Gwarancjê dostawy oleju opa³owego typu lekkiego o parametrach zgodnych z norm± DIN 51603 przez ca³y okres obowi±zywania umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.999.jelenia.pl; www.bip.pogotowie-jg.dolnyslask.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
Al. Wojska Polskiego 21
58-500 Jelenia Góra.
IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 27.02.2009 godzina 12:00, miejsce: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze Al. Wojska Polskiego 21 58-500 Jelenia Góra sekretariat II piêtro pok.nr 23.
IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Wykonanie operatów geodezyjnych oraz renowacji punktów sieci geodezyjnych obiektów ZEW Jelenia Góra, ZEW Wroc³aw i ZEW Opole w latach 2025-2027
- Sprzeda¿ energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Dostawa wyposa¿enia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawa samochodu osobowego
- EW Le¶na - wykonanie ekspertyzy oraz projektu na naprawê lub wymianê ruroci±gów energetycznych TZ-4 i TZ-5
- EW Olszna - odtworzenie stanu technicznego obiektów po przej¶ciu fali powodziowej we wrze¶niu 2024
wiêcej: przetargi w Jeleniej Górze »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.