Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-28
Żyrardów: Pełnienie czynności operatora usługi polegającej na organizowaniu imprez kulturalnych i innych wynikających z funkcji zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni.
Numer ogłoszenia: 310769 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żyrardów , Plac Jana Pawła II 1, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8581567, faks 046 8553782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności operatora usługi polegającej na organizowaniu imprez kulturalnych i innych wynikających z funkcji zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług szczegółowo określonych w SIWZ. Zamawiający zamierza powierzyć Wykonawcy organizację usług polegających na organizowaniu imprez kulturalnych i innych wynikających z funkcji zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni zgodnych z umową o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego, a także zgodnie z dokumentem: Zalecenia dla wnioskodawców z działania 6.1 Kultura w ramach RPO WM dotyczące realizacji inwestycji kulturalnych. Projekt dot. rewaloryzacji obiektów Resursy i Kręgielni został zrealizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (priorytet VI - 06.00.00 - Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, działanie 6.1.- 06.01.00 - Kultura), przy udziale środków unijnych i środków własnych Gminy Żyrardów. Tytuł Projektu: Rewaloryzacja zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni w Żyrardowie oraz ich adaptacja na cele kulturalno-artystyczne. Przedmiot zamówienia: 1) w budynku zabytkowej Resursy: a) usługi polegające na organizowaniu imprez wynikających z funkcji kulturalnej, turystycznej i widowiskowo - estradowej; Obiekt daje ogromne możliwości organizacji imprez kulturalnych, widowisk i koncertów. Wykonawca w ramach prowadzonych działań może przygotowywać działania kulturalne w zakresie muzyki, literatury, sztuki, filmu, edukacji, filmu, czy galerii. Zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz jego załączników (studium wykonalności) w każdym roku działalności należy zrealizować co najmniej 31 nowych ofert programowych w zakresie kultury, bezpłatnych, ogólnodostępnych. Dodatkowo operator będzie zobowiązany do monitorowania liczby osób odwiedzających Resursę i Kręgielnię, a następnie przestawiania comiesięcznych raportów Zamawiającemu. Szczegółowe działania w minimalnym zakresie są przedstawione w załączniku nr 3 do SIWZ. b) usługi polegające na wykorzystywaniu zaplecza Resursy ujętego we wniosku o dofinansowanie: Rewaloryzacja zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni oraz ich adaptacja na cele kulturalne i artystyczne; Zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego oraz jego załączników (studium wykonalności) istnieje możliwość prowadzenia działalności związanej z wykorzystywaniem zaplecza Resursy. W budynku Resursy przewiduje się część konferencyjno-widowiskową (maksymalnie na 70 osób) oraz część klubową. Dodatkowo w budynku znajduje się zaplecze kuchenne wraz z pomieszczeniami gospodarczo-magazynowymi oraz baza noclegowa, która będzie udostępniana artystom i osobom odwiedzającym Resursę. Całość zaplecza Resursy jest w pełni wyposażona. Całe wyposażenie będzie przekazane Operatorowi na podstawie osobnej umowy użyczenia wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Zamawiający ustala zakres realizowania tego zamówienia, jednak Operator może dodatkowo prowadzić inną działalność niezwiązaną z przedmiotem zamówienia i uzyskiwać z niej pożytki, które będą miały wpływ na zmniejszenie zaproponowanej kwoty wynagrodzenia w ofercie Operatora. 2) w budynku zabytkowej Kręgielni: a) usługi polegające na zapewnieniu bezpieczeństwa i udostępnieniu zwiedzającym budynku Kręgielni; W budynku zabytkowej Kręgielni zorganizowana została wystawa przez Muzeum Mazowsza Zachodniego. Wykonawca musi zapewnić bezpieczeństwo budynku Kręgielni oraz eksponatów w nim się znajdujących. W porozumieniu z Zamawiającym istnieje również możliwość przygotowania innych wystaw uzupełniających ofertę Kręgielni. Budynek Kręgielni będzie obiektem ogólnodostępnym, z którego korzystać będą mogli zarówno mieszkańcy Miasta, regionu jak i przyjeżdżający turyści. Funkcjonować będzie co najmniej w godzinach od 8.00 do 16.00 w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) oraz od 10.00 do 16.00 w dni wolne od pracy (soboty, niedziele) z wyjątkiem świąt kościelnych i państwowych. 3) prowadzenie Centrum Informacji Kulturalnej w Resursie; W obiekcie Resursy przewiduje się także powstanie Centrum Informacji Kulturalnej (CIK), które będzie się zajmowało gromadzeniem i upowszechnianiem informacji na temat wydarzeń kulturalnych w Żyrardowie, na terenie powiatu żyrardowskiego i Mazowsza Zachodniego. Dysponować będzie bazą materiałów promocyjnych, ulotek, plakatów, programów, repertuarów itp. CIK Resursa promować będzie różnego rodzaju imprezy kulturalne: od wystaw, przez festiwale i koncerty po spotkania literackie. Pomoże ciekawie zaplanować czas wolny. CIK będzie jedynym na terenie powiatu biurem informacji czynnym przez 7 dni w tygodniu. Doskonała lokalizacja w centrum Żyrardowa ułatwi dotarcie do CIK mieszkańcom regionu i turystom. Do podstawowych zadań CIK będzie należało: -świadczenie informacji kulturalnej na rzecz mieszkańców regionu i Miasta, turystów, a także centrów i biur informacji kulturalnej na terenie kraju i za granicą, -współpraca z przedstawicielami branży turystycznej regionu, -gromadzenie i aktualizowanie informacji o wydarzeniach kulturalnych odbywających się w Mieście i w województwie mazowieckim, -gromadzenie i przetwarzanie danych dot. potrzeb kulturalnych w regionie, -opracowanie bazy obiektów kultury w województwie mazowieckim z określeniem dostępności dla osób niepełnosprawnych, -mobilizowanie do korzystania z szerokiej oferty kulturalnej regionu, -promocja oferty kulturalnej Mazowsza (np. kolportaż materiałów reklamowych itd.), -promocja lokalnych imprez kulturalnych, -prowadzenie strony internetowej. Ponadto zadaniem CIK będzie przygotowanie internetowego informatora nt. placówek kultury znajdujących się na terenie powiatu żyrardowskiego wraz z kalendarzem imprez cyklicznych. 4) utrzymanie budynku zabytkowej Resursy i Kręgielni - ponoszenie wszelkich kosztów związanych z utrzymaniem budynków, w tym koszty mediów (energia elektryczna, centralne ogrzewanie, woda i kanalizacja) oraz inne niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektów. Obiekty wraz z wyposażeniem, a także teren przyległy zostaną przekazane Wykonawcy w formie odrębnej umowy na czas trwania przedmiotu zamówienia. Przez cały czas trwania umowy, Wykonawca bezpłatnie zapewni Zamawiającemu 10 miejsc wraz z biletami na każdą imprezę lub wydarzenie odbywające się w Obiektach. W przypadku rezygnacji, za uprzednim powiadomieniem, z ich wykorzystania Wykonawca będzie miał prawo do korzystania z nich wedle własnego uznania. Resursa będzie obiektem ogólnodostępnym, z którego korzystać będą mogli zarówno mieszkańcy Miasta, regionu jak i przyjeżdżający turyści. Funkcjonować będzie co najmniej w godzinach od 8.00 do 20.00 w dni powszednie oraz od 10.00 do 16.00 w dni wolne od pracy z wyjątkiem świąt kościelnych i państwowych. Wykonawca nie może ograniczać dostępności do obiektu, poprzez np. stałe rezerwacje. O ile nakazują tego względy bezpieczeństwa i ograniczenia przepustowości, klient powinien mieć możliwość ciągłego dostępu do obiektu. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do nieodpłatnego korzystania z Resursy (oprócz miejsc noclegowych) w następujących wypadkach: 1) dwa weekendy w miesiącu, przy czym jako weekend Zamawiający określa piątek od godz. 16.00 do poniedziałku do godz. 10.00; 2) raz w tygodniu organizację spotkań z organizacjami pozarządowymi na Sali balowej i na Sali konferencyjnej (przy czym przez jeden dzień rozumie się od godz. 8.00 do godziny 20.00). Zamawiający będzie informował Wykonawcę o zapotrzebowaniu, co najmniej 3 dni przed spotkaniem. Zamawiający oświadcza, że Resursa jest miejscem działania Filii/oddziału Fundacji Edukacji Andrzeja Wajdy i Wajda Studio Sp. z o.o. co jest potwierdzone porozumieniem z dnia 23 września 2011 r. W związku z powyższym Operator będzie zobowiązany do udostępnienia nieodpłatnie części pomieszczeń, a także będzie zobowiązany do ponoszenia wszelkich kosztów ich użytkowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość wydłużenia czasu trwania umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 63.51.30.00 - Usługi informacji turystycznej 92.52.20.00 - Usługi ochrony obiektów i budynków historycznych 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 98.34.11.00 - Usługi zarządzania miejscami noclegowymi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony Wykonawca, który nie wniesie wadium. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach, w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Nr 58 1240 3350 1111 0000 3540 1786 z podaniem numeru przetargu (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji). Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wniesione przelewem na konto Zamawiającego uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 7. Dowód wniesienia wadium musi być dołączone, jako załącznik do oferty.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie przedłożonych dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Informacja o wykonawcy i zakresie jego doświadczenia zawodowego - w której określone zostanie liczba lat doświadczenia w zakresie organizacji imprez kulturalnych oraz rodzaj prowadzonej działalności, osiągnięcia i sukcesy w tej dziedzinie, a także informację na temat zorganizowanych imprez kulturalnych w ciągu 3 lat przed dniem otwarcia ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie w organizowaniu imprez kulturalnych - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. Zmiana terminu realizacji zamówienia dokonywana jest o czas umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu zamawiającego; 2) zmiana osób Stron odpowiedzialnych za realizację umowy, jeśli z przyczyn losowych taka zmiana będzie konieczna; 3) zmiana w przypadku zaistnienia sytuacji, której nie dało się przewidzieć, a jest ona korzystna dla zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zyrardow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardów Pl. Jana Pawła II nr 1 Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Żyrardowa, 96-300 Żyrardów Pl. Jana Pawła II nr 1 Wydział Rozwoju Miasta i Inwestycji, pokój 22 I piętro..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt p.n. Rewaloryzacja zabytkowych obiektów Resursy i Kręgielni oraz ich adaptacja na cele kulturalne i artystyczne był współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Dostawy artykułów do zabiegów artroskopowych dla CZMZ
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 t. na potrzeby utrzymania dróg.
- "Budowa przyszkolnej hali sportowej w Żyrardowie - Rozwój przyszkolnej infrastruktury sportowej"
- Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym w 2025 roku
- Modernizacja drogi 4703W Miedniewice-Franciszków w m. Franciszków
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa hotelarska i restauracyjna wraz z usługami dodatkowymi na potrzeby IV Międzynarodowej Konferencji Naukowej EKSPLOBALIS w dniach 19-21.05.2025 r.
- "Kompleksowa ochrona terenu i mienia Muzeum Regionalnego w Jaworze"
- "Organizacja bezpłatnych zajęć sportowo-rekreacyjnych dla mieszkańców poprawiających kondycję fizyczną" - część I, część II i część III.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Świętokrzyskiego Urzedu Wojewódzkiego w Kielcach w 2025 roku
- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA SZKOLEŃ DLA PROJEKTU REALIZOWANEGO PRZEZ ŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO W CZĘSTOCHOWIE W RAMACH INTERWENCJI I.14.1 DOSKONALENIE ZAWODOWE ROLNIKÓW
- Świadczenie usługi cateringowej dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku, podczas Gali podsumowania XXIV edycji Konkursu Wielkopolski Rolnik Roku
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.