eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Doposażenie klasopracowni fryzjersko - kosmetycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-28

Ropczyce: Doposażenie klasopracowni fryzjersko - kosmetycznej
Numer ogłoszenia: 310811 - 2011; data zamieszczenia: 28.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół , ul. Mickiewicza 14, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 22 18 270, faks 017 22 18 447.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie klasopracowni fryzjersko - kosmetycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach doposażenie klasopracowni fryzjersko - kosmetycznej w projekcie Akademia rozwoju -przyszłość zawodowa stylistów w zakresie fryzjerstwa i kosmetyki, w tym między innymi: - komputer stacjonarny wraz z oprogramowaniem, - projektor, - suszarka stojąca, infrazon, fotele i wózki fryzjerskie, sterylizator, lokówki, suszarki stojące i ręczne, falownice, gofrownice, prostownice, maszynki, główki treningowe, statywy, narzędzia tnące, nożyczki, grzebienie, przybory i akcesoria, zestawy do przedłużania włosów, chemia fryzjerska i kosmetyczna, bielizna fryzjerska, preparaty do szylingu, środki do dezynfekcji, stolik do manicure, frezarka, taboret kosmetyczny, lampa do oczyszczania, aparat/wazon, aparat sterylizator kwarcowy, sterylizator ultrafioletowy, aparat woskownica, podgrzewacz parafina, nawilżacz, leżanka. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji dostaw (załącznik nr 1) 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt i wyposażenie spełniały minimalne wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia - specyfikacji dostaw. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga dodatkowo: - udzielenia min. 24 miesięcznej gwarancji na całość wyposażenia klasopracowni - aby dostarczony sprzęt i wyposażanie były fabrycznie nowe oraz spełniały wszelkie wymagania właściwe do wyposażenia klasopracowni. Wraz z każdym dostarczonym urządzeniem należy przedłożyć przy dostawie następujące dokumenty w języku polskim: - opis techniczny, - warunki eksploatacji, - dokumenty gwarancyjne, - certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i świadectwa bezpieczeństwa itp. - o ile są wymagane stosownymi przepisami. Zamawiający nie wymaga dołączania do oferty w/w dokumentów. Dokumenty te muszą być dostarczone w dniu dostawy. - skompletowania oraz uruchomienia dostarczonego sprzętu i wyposażenia - przeszkolenia personelu Zamawiającego (nauczycieli Zespołu Szkół Zawodowych w Sędziszowie Młp.) w zakresie uruchomienia i eksploatacji dostarczonego sprzętu - zapewnienia świadczenia nieodpłatnie usług serwisowych w okresie gwarancji i rękojmi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00 - Pomoce naukowe 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.71.22.00 - Urządzenia fryzjerskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostawy obejmujące swym zakresem dostawę sprzętu i wyposażenia sprzętu fryzjersko - kosmetycznego, o wartości łącznej nie mniejszej niż 35 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna dane zamówienie, jeżeli zostanie ono poparte dokumentem wystawionym przez zlecającego, potwierdzającym, że w/w dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty; 1.1 Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: przekazanie pomieszczeń do montażu sprzętu i wyposażenia, 1.2 Skrócenie wykonania terminu wykonania zamówienia w przypadku możliwości wcześniejszej dostawy i montażu urządzeń i wyposażenia. 1.3 Rezygnacja z części dostaw 1.4 Zmiany w kolejności i terminach dostaw poszczególnych asortymentów. 1.5 Zmiana parametrów urządzeń i sprzętu w przypadku braku możliwości dostarczenia wyposażenia przedstawionego w ofercie z przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy. 1.6 Zmiana wymiarów, parametrów, kolorystyki, ustawienia sprzętu i wyposażenia w przypadku konieczności dopasowania poszczególnego asortymentu do istniejących pomieszczeń. 2. Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (najpierw ustny, później pisemny) w sprawie proponowanej zmiany. Może to być: 2.1wniosek zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany, 2.2 wniosek zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycję zmiany, 2.3 wniosek wykonawcy. 3. Wniosek taki, aby mogła się do niego ustosunkować druga strona musi zawierać: 3.1 opis zmiany, 3.2 uzasadnienie zmiany, 3.3 koszt zmiany oraz wpływ na wysokość wynagrodzenia, 3.4 czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia realizacji umowy 4. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w przyszłej umowie wszelkich nieistotnych zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty. Za zmiany nieistotne Zamawiający uznaje takie zmiany, co do których wiedza na etapie przygotowania postępowania nie miałaby wpływu na potencjalnych wykonawców lub na wynik postępowania. 5. Wszelkie zmiany wymagają zgody zamawiającego i wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spropczyce.pl/tablica_ogloszen/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych w Sędziszowie Młp., 39-120 Sędziszów Młp., ul. Wyspiańskiego 2 - sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych w Sędziszowie Młp., 39-120 Sędziszów Młp., ul. Wyspiańskiego 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Akademia rozwoju - przyszłość zawodowa stylistów w zakresie fryzjerstwa i kosmetyki współfinansowany przez Unie Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.