Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-22
Rokietnica: Budowa Centrum Sportu i Rekreacji z Galerią Handlową w miejscowosci Rokietnica przy ulicy Szamotulskiej.
Numer ogłoszenia: 310846 - 2012; data zamieszczenia: 22.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rokietnicki Ośrodek Sportu Sp. z o.o. , ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 8960-632, faks 0-61 8145-082.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ros -rokietnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Sportu i Rekreacji z Galerią Handlową w miejscowosci Rokietnica przy ulicy Szamotulskiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na budowie budynku centrum sportowo usługowego z galerią handlową i zagospodarowaniem terenu a także wewnętrzną instalacją gazową w miejscowości Rokietnica przy ulicy Szamotulskiej w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na jego użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem działki (parkingi, chodniki, mała architektura, zieleń). Cała inwestycja podzielona została na III etapy: Etap I: - HALA WIDOWISKOWO-SPORTOWA - ZAPLECZE ARENY - GALERIA HANDLOWO-USŁUGOWA Etap II: - SALA ŚRODOWISKOWA - ZESPÓŁ GABINETÓW LEKARSKICH - ZESPÓŁ ODNOWY BIOLOGICZNEJ Etap III: - PASAŻ - GALERIA HANDLOWA - HANDEL WIELKOPRZESTRZENNY Uwaga ! W ramach prowadzonego postępowania przetargowego realizowany będzie etap I i II inwestycji. Dane techniczne: - powierzchnia działek - 14 768,00 m2, - powierzchnia zabudowy - 3 628,00 m2, - powierzchnia całkowita netto - 5 455,49 m2, w tym: - powierzchnia kondygnacji 1 - 3 406,68 m2, - powierzchnia kondygnacji 2 - 2 048,81 m2, - kubatura budynku ok. - 44 000,00 m3, Budynek centrum Sportu i rekreacji z galerią handlową jest obiektem nie podpiwniczonym, w części hali sportowej jednokondygnacyjnym a w części pozostałej dwukondygnacyjnym, przykryty dachem łukowym o średnim nachyleniu 30% oraz płaskim o nachyleniu 5% i 14%. Przedmiotowy budynek będący zadaniem inwestycyjnym zaprojektowany jest na rzucie prostokąta o wymiarach zewnętrznych 69,47 na 56,30, wysokość hali 15,51 m, wysokość pozostałych części 9,65 m. Wejście główne zlokalizowano po stronie południowej od ul. Szamotulskiej. Budynek wyposażony w: a) typową windę osobową elektryczną o udźwigu 630 kg - dla 8 osób dostosowaną dla osób niepełnosprawnych, b) platformę schodową dla osób niepełnosprawnych. Obiekt będący zadaniem inwestycyjnym wyposażyć należy w następujące instalacje i urządzenia: - Stacja transformatorowa z zasilaniem, - rozdzielnia główna obiektu, - tablice rozdzielcze piętrowe (ogólne), - wewnętrzne linie zasilające, - instalacje oświetleniowa (ogólna, awaryjna, ewakuacyjna, zewnętrzna), - instalacje gniazd wtyczkowych ogólnych i dedykowanych, - instalacje zasilania odbiorników teletechnicznych itp, - instalację zasilania wentylacji i klimatyzacji, - instalację odgromową, - instalację wyrównawczą, - zasilanie urządzeń zlokalizowanych w sąsiedztwie budynku (oświetlenie, szlabany wjazdowe, pompownie zewnętrzne itp.) - systemy teletechniczne, - instalacja ciepłej i zimnej wody, - instalacja ciepła technologicznego, - instalacja hydrantowa, - instalacja kanalizacyjna, - instalacja gazowa, - instalacja klimatyzacyjna, - instalacja wody lodowej, - instalacja wentylacji mechanicznej, - instalacja centralnego ogrzewania, - kotłownia gazowa zlokalizowana w obiekcie. Do zakresu prac należy również wykonanie przyłączy w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej do budynku. Szczegółowy wykaz pomieszczeń, które nie będą całkowicie wykańczane zawiera aneks do projektu wykonawczego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Rokietnickiego Ośrodka Sportu Sp. z o.o. o numerze: 77 9043 1041 2041 0053 8053 0001 Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału wraz z ofertą przetargową. Z treści gwarancji (poręczenia) musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 Pzp. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców występujących wspólnie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Temu wykonawcy zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust.1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie (obejmującej stan zerowy, surowy i wykończeniowy, instalacje sanitarne i elektryczne, sieci zewnętrzne oraz zagospodarowanie terenu) budynków użyteczności publicznej o łącznej kubaturze nie mniejszej niż 35.000m3 i łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 12 mln zł,(wartość robót podaną w walutach innych niż PLN Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przyjęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót ( w przypadku kontraktów, w których nie wystawia się Świadectwa Przyjęcia) w tym co najmniej: - jedna z ww. robót polegała na budowie sali gimnastycznej, hali sportowej, lodowiska lub basenu krytego itp. (zgodnie z klasą 1265 PKOB z wyłączeniem zadaszonych trybun do oglądania sportów na świeżym powietrzu), przykryta dachem na konstrukcji z dźwigarów o rozpiętości nie mniejszej niż 20 m; Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wykazu robót budowlanych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie precyzuje szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. 1. Osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i która pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej oraz posiada przedmiotowe uprawnienia przez okres minimum trzech lat; 2. Kierownik robót drogowych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej; 3. Kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; 4. Kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń; Zamawiający dopuszcza połączenie wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wy kazu osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości co najmniej 10.000.000 zł, Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Druk oferta.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia umownego terminu wykonania przedmiotu umowy lub terminów wykonania poszczególnych etapów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, jeżeli niemożność dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencję: a) konieczności wykonania zamówień dodatkowych zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych lub robót zamiennych, opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, b) przyczyn zależnych od Zamawiającego bądź też od Organów Administracji - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, c) działania siły wyższej - termin wykonania zamówienia lub poszczególnych etapów może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy, d) warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy okoliczności tych nie można było wcześniej przewidzieć i nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy. 2. Wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulegnie odpowiedniej zmianie w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dotyczących stawki podatku VAT, przy czym kwota wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian. 3.Roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub na o wyższych parametrach niż określonych w dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy. Uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów realizacji oraz obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych przedmiotu umowy, poprawienie parametrów technicznych, aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 4. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie osób wskazanych w umowie. 5. Dopuszczalne są zmiany umowy w zakresie wielkości wynagrodzenia rozliczanego fakturą częściową - w przypadku, gdy potrzeba dokonania takiej zmiany wynika ze zmiany terminu wykonania umowy lub poszczególnych etapów określonych w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 6. Zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są nieistotne zmiany postanowień umowy. 7. Zmiany postanowień określonych w niniejszej umowie, wymagają zgody obu stron wyrażonej pisemnie pod rygorem nieważności. 8. W sytuacji gdy nastąpi zmiana terminu realizacji zamówienia z powodów wyżej opisanych, istnieje możliwość zmiany liczby odbiorów częściowych, liczby faktur częściowych oraz procentowej wysokości transz płatności za wykonanie przedmiotu umowy. Zmiana liczby odbiorów częściowych, liczby faktur częściowych oraz procentowej wysokości transz płatności jest także możliwa w przypadku posiadania przez Zamawiającego środków finansowych w odpowiedniej wysokości, gdy będzie to uzasadnione postępem prac lub wymogami określonymi przez bank udzielający kredytu, z którego częściowo jest finansowana inwestycja będąca przedmiotem umowy, przy czym na postanowienia te nie dają Wykonawcy żadnego roszczenia względem Zamawiającego, który jest wyłącznie uprawniony do podjęcia decyzji w tym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ros-rokietnica.pl http://bip.rokietnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rokietnicy, ul. Golęcińska 1, 62-090 Rokietnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rokietnicy. 62-090 Rokietnica, ul. Golęcińska 1. Sekretariat (pokój nr 18- piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Adaptacja II piętra budynku NU-MED na potrzeby Oddziału Onkologii Klinicznej funkcjonującego obecnie w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Wojewódzkim im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.