Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-22
Płock: Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z terenu gmin: Bielsk, Brudzeń Duży, Czerwińsk nad Wisłą, Gąbin, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród, Łąck w systemie trój-pojemnikowym: papier, tworzywa sztuczne i metale, szkło do instalacji lub organizacji odzysku
Numer ogłoszenia: 31098 - 2013; data zamieszczenia: 22.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Regionu Płockiego , ul. Zglenickiego 42, 09-411 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 366 03 00, faks 24 366 03 00.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrp.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zgrp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa odbioru i transportu odpadów opakowaniowych występujących w strumieniu odpadów komunalnych z miejsca lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych z terenu gmin: Bielsk, Brudzeń Duży, Czerwińsk nad Wisłą, Gąbin, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród, Łąck w systemie trój-pojemnikowym: papier, tworzywa sztuczne i metale, szkło do instalacji lub organizacji odzysku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: 1. w trakcie realizacji zamówienia, na bieżąco, dojazd wyspecjalizowanego i oznaczonego zgodnie z wymogami Zamawiającego środka transportu, przystosowanego do rozładowania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do miejsc lokalizacji tych pojemników na terenie gmin: Bielsk, Brudzeń Duży, Czerwińsk nad Wisłą, Gąbin, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród, Łąck rozstawionych przez Wykonawcę i stanowiących własność ZGRP. Załącznikiem do niniejszej umowy jest wykaz pojemników do selektywnej zbiórki odpadów wg stanu na dzień 10 stycznia 2013 r. W przypadku, gdy od dnia 10 stycznia 2013 r. rozmieszczenie pojemników na terenie gmin objętych zamówieniem uległo zmianie, Wykonawca jest zobowiązany realizować przedmiot umowy wg aktualnego i faktycznego rozmieszczenia ww. pojemników. 2. załadowanie zawartości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscu lokalizacji tych pojemników na wyspecjalizowany środek transportu, 3. załadowanie nadmiaru odpadów nagromadzonych obok pojemnika przez pracowników Wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny, 4. zadbanie własnym kosztem i staraniem o to, aby teren, na którym ustawione są pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych był należycie posprzątany po załadunku zawartości pojemników, (co najmniej w promieniu 2 metrów od miejsca ustawienia wymienionych), a pojemniki zostały nieuszkodzone i ustawione w tym samym miejscu, 5. transport zawartości pojemników do instalacji lub przekazanie ich organizacji odzysku, 6. dokonanie we współpracy z przedstawicielami instalacji lub organizacji odzysku, rozliczenia ilościowego (ze wskazaniem rodzaju odpadów) przewiezionych z zawartości pojemników i kontenerów oraz spisanie z powyższego stosownej dokumentacji protokolarnej z wyszczególnieniem ilości i miejsca pochodzenia odpadów, 7. zadbanie o dokumentowanie przez instalację lub organizację odzysku przekazania masy lub ilości danego rodzaju odpadów odrębnie do odzysku i odrębnie do recyklingu oraz przedkładanie ww dokumentacji Zamawiającemu, 8. prowadzenie stałej ewidencji miejsc oraz ilości załadunków odpadów opakowaniowych z pojemników z programu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 9. prowadzenie korekt lokalizacji wyżej wymienionych pojemników wg dyspozycji Zamawiającego a po każdorazowej zmianie lokalizacji pojemników przedkładanie Zamawiającemu aktualnego wykazu, 10. nieodpłatne rozstawianie (rozmieszczanie) pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, 11. nieodpłatne magazynowanie na terenie bazy Wykonawcy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, 12. przeprowadzanie raz na kwartał mycia, a w przypadku podwyższonych temperatur, dezynfekcji wszystkich pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 13. bieżące reagowanie na stany przepełnienia pojemników, które winny w tej sytuacji być opróżnione w terminie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili stwierdzenia takiego przepełnienia przez Wykonawcę lub zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 14. wymiana oznaczeń dot. informacji o przeznaczeniu i sposobie użytkowania pojemnika oraz nazwę (logo) posiadacza pojemników ww oznaczeń w przypadku ich uszkodzenia, odklejenia lub zerwania przekazywanych przez Zamawiającego, 15. prowadzenie ewidencji przekazanych odpadów zebranych selektywnie, obliczenie średniego poziomu selekcji oraz składanie miesięcznych sprawozdań zawierających ilości i karty ewidencji odpadów (Dz. U. 2010 nr 249 poz. 1673) Zamawiający informuje, że posiada spisaną z Zakładem Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach umowę na okres: 01.01.2013 r. - 30.06.2013 r. na mocy, której dostarczone do ZUOK w Kobiernikach odpady opakowaniowe z programu selektywnej zbiórki odbierane będą nieodpłatnie od wykonawcy, o ile będą spełniać następujące kryteria: - nie będą odpadami niebezpiecznymi, - nie będą odpadami wielkogabarytowymi, - nie będą odpadami przemysłowymi, - nie będą odpadami budowlanymi lub pochodzącymi z rozbiórki budowlanej, - nie będą odpadami pochodzenia organicznego. Odpady zmieszane, przez co należy rozumieć odpady pochodzące z utrzymania przez wykonawcę czystości w otoczeniu miejsc lokalizacji pojemników do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz odpady pozyskane z pojemników do selektywnej zbiórki odpadów, lecz pomieszane z innymi surowcami wtórnymi, jak i odpady niespełniające kryteriów opisanych powyżej przyjmowane będą od wykonawcy odpłatnie. Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić Zakładowi Utylizacji Odpadów Komunalnych w Kobiernikach kwotę 75 złMg netto (siedemdziesiąt pięć złotych netto za jedną tonę dostarczonych odpadów). Zamawiający przewiduje, iż w czasie realizacji zamówienia ilość transportowanych odpadów opakowaniowych (tworzywa sztuczne i metale, papier, szkło) powinna wyrażać się łącznie w około 400 ton 5 m-cy. Uwaga! Zamawiający zastrzega, iż ze względu na charakter prowadzonej zbiórki odpadów wartości podane wyżej mogą ulec w 2013 roku zmianie, tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje: 1. w trakcie realizacji zamówienia, na bieżąco, dojazd wyspecjalizowanego i oznaczonego zgodnie z wymogami Zamawiającego środka transportu, przystosowanego do rozładowania pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych do miejsc lokalizacji tych pojemników na terenie gmin: Bielsk, Brudzeń Duży, Czerwińsk nad Wisłą, Gąbin, Słupno, Stara Biała, Staroźreby, Wyszogród, Łąck rozstawionych przez Wykonawcę i stanowiących własność ZGRP. 2. załadowanie zawartości pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscu lokalizacji tych pojemników na wyspecjalizowany środek transportu, 3. załadowanie nadmiaru odpadów nagromadzonych obok pojemnika przez pracowników Wykonawcy w ramach zaoferowanej ceny, 4. zadbanie własnym kosztem i staraniem o to, aby teren, na którym ustawione są pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych był należycie posprzątany po załadunku zawartości pojemników, (co najmniej w promieniu 2 metrów od miejsca ustawienia wymienionych), a pojemniki zostały nieuszkodzone i ustawione w tym samym miejscu, 5. transport zawartości pojemników do instalacji lub przekazanie ich organizacji odzysku, 6. dokonanie we współpracy z przedstawicielami instalacji lub organizacji odzysku, rozliczenia ilościowego (ze wskazaniem rodzaju odpadów) przewiezionych z zawartości pojemników i kontenerów oraz spisanie z powyższego stosownej dokumentacji protokolarnej z wyszczególnieniem ilości i miejsca pochodzenia odpadów, 7. zadbanie o dokumentowanie przez instalację lub organizację odzysku przekazania masy lub ilości danego rodzaju odpadów odrębnie do odzysku i odrębnie do recyklingu oraz przedkładanie ww dokumentacji Zamawiającemu, 8. prowadzenie stałej ewidencji miejsc oraz ilości załadunków odpadów opakowaniowych z pojemników z programu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 9. prowadzenie korekt lokalizacji wyżej wymienionych pojemników wg dyspozycji Zamawiającego a po każdorazowej zmianie lokalizacji pojemników przedkładanie Zamawiającemu aktualnego wykazu, 10. nieodpłatne rozstawianie (rozmieszczanie) pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, 11. nieodpłatne magazynowanie na terenie bazy Wykonawcy pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych będących własnością ZGRP czasowo wycofanych lub nowo zakupionych przez Zamawiającego, 12. przeprowadzanie raz na kwartał mycia, a w przypadku podwyższonych temperatur, dezynfekcji wszystkich pojemników do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, 13. bieżące reagowanie na stany przepełnienia pojemników, które winny w tej sytuacji być opróżnione w terminie nie dłuższym niż 8 godzin od chwili stwierdzenia takiego przepełnienia przez Wykonawcę lub zgłoszenia tego faktu przez Zamawiającego. 14. wymiana oznaczeń dot. informacji o przeznaczeniu i sposobie użytkowania pojemnika oraz nazwę (logo) posiadacza pojemników ww oznaczeń w przypadku ich uszkodzenia, odklejenia lub zerwania przekazywanych przez Zamawiającego, 15. prowadzenie ewidencji przekazanych odpadów zebranych selektywnie, obliczenie średniego poziomu selekcji oraz składanie miesięcznych sprawozdań zawierających ilości i karty ewidencji odpadów (Dz. U. 2010 nr 249 poz. 1673)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tzn. posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu oraz odbioru odpadów komunalnych na terenie gmin objętych zamówieniem w kontekście art. 9 b i c Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r. poz. 391 i 951)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy zrealizowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem, zakresem, obszarem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia lub 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem, zakresem, obszarem o łącznej wartości nie niższej niż zaoferowana cena za realizację całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują niezbędnym sprzętem technicznym do realizacji zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o dysponowaniu niezbędnym sprzętem technicznym do realizacji zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ; Wypełniony formularz oferty do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Załącznik Nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; W przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie, jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli; Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych (z zastrzeżeniem art. 233 z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach) oraz wpis do rejestru działalności regulowanej z właściwych urzędów gminnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgrp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zgrp.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2013 godzina 08:00, miejsce: Związek Gmin Regionu Płockiego, ul. Zglenickiego 42, Budynek S, 09-411 Płock.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Wykonanie teczek z flagą Płocka z okazji 200-lecia Ratusza
- Dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej do Przedsiębiorstwa Gospodarowania Odpadami w Płocku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do Aquaparku w Płocku
- Dostawa fabrycznie nowego busa osobowego na potrzeby Gminy - Miasto Płock
- Przebudowa dróg powiatowych nr 2987W Gąbin - Lipińskie, nr 2913W Jaroszewo Biskupie - Brzechowo oraz Przebudowa - modernizacja drogi powiatowej nr 2926W Ostrzykowo - Nowa Wieś
- Świadczenie w latach 2025-2026 powszechnych usług pocztowych, usług pocztowych innych niż powszechne oraz usług kurierskich i poczty ekspresowej w obrocie krajowym i zagranicznym
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 35.2025 Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Wywóz i przekazywanie do instalacji odbierającej odpadów pobadawczych, gruzu i odpadów komunalnych (segregowanych i zmieszanych) z nieruchomości Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj. odpady palne (paliwo alternatywne), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
- Utrzymanie cmentarzy, miejsc pamięci oraz wybranych terenów zielonych i rekreacyjno - wypoczynkowych na terenie gminy Wolsztyn w okresie do 31 marca 2026 roku.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.