Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-23
Rzeszów: zakup i dostawy testów i odczynników dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej.
Numer ogłoszenia: 311034 - 2012; data zamieszczenia: 23.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie , ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8664000, faks 017 8664702.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawy testów i odczynników dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup i dostawy testów i odczynników dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej. Pakiet nr 1 - Zakup i dostawy odczynników do oznaczania markerów uszkodzenia nerek, hormonów, markerów nowotworowych, witamin, markerów kardiologicznych połączony z dzierżawą analizatora immunochemicznego wraz z udziałem w kontroli międzynarodowej. Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa surowic i moczy kontrolnych do toksykologii..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Oświadczenie, że zaoferowany asortyment będący wyrobem medycznym jest dopuszczony do obrotu i używania oraz posiada aktualne dokumenty zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz.679). 2. Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia - w języku polskim- potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2 (Formularze cenowe).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony Formularz ofertowy. (dla każdego pakietu osobno) 2) Wypełniony Formularz cenowy. (dla każdego pakietu osobno) 3) Wypełniony Formularz Parametry Graniczne. (dla każdego pakietu osobno) 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt IX ppkt 2 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3 - tj. W przypadku zmiany przepisów dotyczących wysokości podatku VAT ceny ulegną zmianie stosownie do tych przepisów. , § 3 ust. 3 - tj.W sytuacji zmiany aktualnego zapotrzebowania Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z części zamówienia objętego niniejszą umową. Zmiana zapotrzebowania może obejmować do 20 % przedmiotu umowy. , § 10 ust. 2 - tj. 1. W przypadku, gdy Zamawiający nie zamówi w okresie obowiązywania niniejszej umowy, całości przedmiotu zamówienia, okres obowiązywania umowy może ulec przedłużeniu do czasu całkowitego zrealizowania umowy, nie dłużej jednak niż na okres 4 lat od dnia jej podpisania, z zastrzeżeniem § 3 ust. 3 niniejszej umowy, a nadto gdy: nastąpią przekształcenia własnościowe, nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne nastąpią zmiany adresu, w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania produkcji przedmiotu zamówienia zastępuje się produktem zamiennym o parametrach nie gorszych - cena nie wyższa niż w ofercie, przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach - cena jednostkowa oznaczenia nie wyższa niż w ofercie, zmianie ulega nr katalogowy lub wielkość opakowań.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki nr2 im. Św. Jadwigi Królowej
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów
Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki nr2 im. Św. Jadwigi Królowej ul. Lwowska 60 35-301 Rzeszów Sekretariat Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Zakup i dostawy odczynników do oznaczania markerów uszkodzenia nerek, hormonów, markerów nowotworowych, witamin, markerów kardiologicznych połączony z dzierżawą analizatora immunochemicznego wraz z udziałem w kontroli międzynarodowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - Zakup i dostawy odczynników do oznaczania markerów uszkodzenia nerek, hormonów, markerów nowotworowych, witamin, markerów kardiologicznych połączony z dzierżawą analizatora immunochemicznego wraz z udziałem w kontroli międzynarodowej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00-7, 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa surowic i moczy kontrolnych do toksykologii..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - Zakup i dostawa surowic i moczy kontrolnych do toksykologii..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 878 Rzeszów - Dylągówka polegająca na budowie chodnika w km 6+426 - 6+560 w miejscowości Tyczyn str. prawa
- Sprzedaż i dostawa odczynników do realizacji zajęć dydaktycznych na Wydziale Biotechnologii
- Remont dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie - 3 zadania
- Dostawa mebli biurowych
- Montaż klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynków "F", "J", "Ł" i OKL Politechniki Rzeszowskiej.
- Dostawa sprzętu informatycznego.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do wykonania badań metodami biologii molekularnej w kierunku wykrywania RNA WNV w pojedynczych donacjach wraz z dzierżawą aparatury do badań próbek osocza
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
- Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Laboratorium bakteriologiczno - serologicznego i odczynników na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa odczynników chemicznych
- Zakup odczynników (immunoreagentów) do badań immunohistochemicznych.
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych i biologicznych oraz środków zużywalnych na potrzebę realizacji projektu FIRST TEAM FENG
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.