eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPrzetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. 36 / 35 PN / 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-29

Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. 36 / 35 PN / 2011
Numer ogłoszenia: 311041 - 2011; data zamieszczenia: 29.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę specjalistycznych wyrobów medycznych dla potrzeb własnych Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. 36 / 35 PN / 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest dostawa specjalistycznych wyrobów medycznych określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 31 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia : Pakiet Nr 1 WZIERNIKI I INNE NARZĘDZIA GINEKOLOGICZNE Pakiet Nr 2 NARZĘDZIA RÓŻNE LARYNGOLOGICZNE Pakiet Nr 3 OSPRZĘT DO ZESTAWU ARTROSKOPOWEGO FIRMY STRYKER Pakiet Nr 4 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM V 2100 G Pakiet Nr 5 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA Pakiet Nr 6 PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW Pakiet Nr 7 CZĘŚCI DO LARYNGOSKOPÓW Pakiet Nr 8 USZCZELKI DO LAPAROSKOPII Pakiet Nr 9 OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON Pakiet Nr 10 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU VALEYLAB Pakiet Nr 11 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA AVEA CARE FUSION I Pakiet Nr 12 FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO Pakiet Nr 13 APARAT DO PODAZY TLENKU AZOTU Pakiet Nr 14 OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D Pakiet Nr 15 ZESTAWY DO INWAZYJNEGO POMIARU CIŚNIENIA IPC DO KARDIOMONITORA INFINITY Pakiet Nr 16 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII EMED ES 400 Pakiet Nr 17 POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH Pakiet Nr 18 ŁĄCZNIKI DO DIADTERMII ERBE ACC/ICC Pakiet Nr 19 BALONY DO ULTRASONOGRAFII ENDOSKOPOWEJ Pakiet Nr 20 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA II Pakiet Nr 21 SONDA BABCOCKA Pakiet Nr 22 DRUT KIRSCHNERA Pakiet Nr 23 USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ Pakiet Nr 24 STAPLERY SKÓRNE Pakiet Nr 25 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ I Pakiet Nr 26 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ II Pakiet Nr 27 FILTR GAZU CO2 DO INSUFLATORA KARL-STORZ Pakiet Nr 28 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ I Pakiet Nr 29 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ II Pakiet Nr 30 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII GINEKOLOGICZNEJ Pakiet Nr 31 JEDNORAZOWE ŁYŻKI I DO LARYNGOSKOPÓW.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.30-1, 33.16.90.00-2, 33.15.20.00-0, 33.17.10.00-9, 25.12.22.20-0, 33.15.82.00-4, 33.16.10.00-6, 33.17.12.00-1, 33.14.17.00-7, 33.17.10.00-9, 33.16.80.00-5, 33.17.20.00-6, 33.16.10.00-6, 33.19.10.00-5, 33.16.10.00-6, 33.12.32.10-3, 33.14.12.00-2, 33.14.11.22-1, 33.15.82.00-4, 33.17.10.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: 1) w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 093,00 zł. (słownie: trzy tysiące dziewięćdziesiąt trzy zł.), 2) w przypadku złożenia oferty na: Pakiet Nr 1 WZIERNIKI I INNE NARZĘDZIA GINEKOLOGICZNE 131,00 zł Pakiet Nr 2 NARZĘDZIA RÓŻNE LARYNGOLOGICZNE 200,00 zł Pakiet Nr 3 OSPRZĘT DO ZESTAWU ARTROSKOPOWEGO FIRMY STRYKER 14,00 zł Pakiet Nr 4 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM V 2100 G 12,00 zł Pakiet Nr 5 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA 943,00 zł Pakiet Nr 6 PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW 11,00 zł Pakiet Nr 7 CZĘŚCI DO LARYNGOSKOPÓW 124,00 zł Pakiet Nr 8 USZCZELKI DO LAPAROSKOPII 42,00 zł Pakiet Nr 9 OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON 12,00 zł Pakiet Nr 10 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU VALEYLAB 92,00 zł Pakiet Nr 11 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA AVEA CARE FUSION I 166,00 zł Pakiet Nr 12 FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO 3,00 zł Pakiet Nr 13 APARAT DO PODAZY TLENKU AZOTU 62,00 zł Pakiet Nr 14 OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D 6,00 zł Pakiet Nr 15 ZESTAWY DO INWAZYJNEGO POMIARU CIŚNIENIA IPC DO KARDIOMONITORA INFINITY 131,00 zł Pakiet Nr 16 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII EMED ES 400 72,00 zł Pakiet Nr 17 POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH 24,00 zł Pakiet Nr 18 ŁĄCZNIKI DO DIADTERMII ERBE ACC/ICC 30,00 zł Pakiet Nr 19 BALONY DO ULTRASONOGRAFII ENDOSKOPOWEJ 168,00 zł Pakiet Nr 20 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA II 154,00 zł Pakiet Nr 21 SONDA BABCOCKA 14,00 zł Pakiet Nr 22 DRUT KIRSCHNERA 3,00 zł Pakiet Nr 23 USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ 9,00 zł Pakiet Nr 24 STAPLERY SKÓRNE 14,00 zł Pakiet Nr 25 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ I 47,00 zł Pakiet Nr 26 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ II 26,00 zł Pakiet Nr 27 FILTR GAZU CO2 DO INSUFLATORA KARL-STORZ 36,00 zł Pakiet Nr 28 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ I 134,00 zł Pakiet Nr 29 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ II 92,00 zł Pakiet Nr 30 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII GINEKOLOGICZNEJ 305,00 zł Pakiet Nr 31 JEDNORAZOWE ŁYŻKI I DO LARYNGOSKOPÓW 16,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie.tj.: tj. przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ. W ramach pakietów nr : 1 , 10 , 16 , 25 , 26 , 28 , 29, 30 zapewni min. 24 miesięczny okres gwarancji na oferowany wyrób medyczny, zapewni termin dostawy przedmiotu zamówienia nie dłuższy niż 5 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • d) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. zapewnią specjalistyczny transport przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową zapewniającą wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za zrealizowane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury, zapewni stałość cen w trakcie trwania umowy. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy przedłożyć: a) wykaz zrealizowanych minimum 2 dostaw w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca składa oświadczenie będące załącznikiem nr 5 do SIWZ, b) dokumenty (np. referencje lub protokoły) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zrealizowane zostały należycie. c) w ramach pakietów nr 1 , 10 , 16 , 25 , 26 , 28 , 29, 30 zapewni min. 24 miesięczny okres gwarancji na oferowany wyrób medyczny oświadczenia dot. udzielonej gwarancji wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (Warunki gwarancji),

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga złożenia: a) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu. b) Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny dokumentów potwierdzających oznaczenie wyrobu znakiem CE, o którym mowa w ustawie o wyrobach medycznych ( Dz. U z 2010 nr 107 poz. 679) - aktualnych na dzień składania oferty. c) Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przetargowej następujących dokumentów: Katalog lub opis ze zdjęciem oraz podaniem NR KATALOGOWEGO oferowanego produktu d) W ramach pakietów nr 1 , 10 , 16 , 25 , 26 , 28 , 29, 30 zapewni min. 24 miesięczny okres gwarancji.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a. zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b. konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c. strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.18. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 WZIERNIKI I INNE NARZĘDZIA GINEKOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wziernik dwułyżkowy, wąski, typu Kallmorgen, rozmiar 75 x 30 mm, komplet 3 szt. 2. Wziernik dwułyżkowy, typu Kallmorgen, rozmiar 95 x 39 x 200 mm, komplet 3 szt. 3. Wziernik dwułyżkowy, typu Kallmorgen, dziewiczy, rozmiar 70 x 15 x 170 mm, komplet 1 szt. 4. Wziernik dwułyżkowy, typu Kallmorgen, rozmiar 75 x 39 x 70 mm, komplet 2 szt. 5. Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 75 x 17 mm 3 szt. 6. Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 75 x 32 - 36 mm 3 szt. 7. Wziernik dopochwowy Cusko rozmiar 85 x 35 mm 3 szt. 8. Łyżki Boom a do czyszczenia jamy macicy, ostre, sztywne, długość ok 250 - 300 mm, średnica 50 mm 2 szt. 9. Klem okienkowy dł. Ok. 200-215 mm 6 szt. 10. klem prosty WERTHEIM, szerokość branszy min. 10 mm, dł. 250 mm 1 szt. 11. Kulociąg jednozębny , dł. Ok. 250 mm 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 NARZĘDZIA RÓŻNE LARYNGOLOGICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczękorozwieracz typ Davis-Boyle dla dzieci 1 szt. 2. Wymienna łyżka podtrzymująca język z otworem na rurkę intubacyjna kompatybilna ze szczękorozwieraczem typu Davis-Boyle dla dzieci, rozm 25 x 75 mm 1 szt. 3. Wymienna łyżka podtrzymująca język z otworem na rurkę intubacyjna kompatybilna ze szczękorozwieraczem typu Davis-Boyle dla dzieci, rozm 22 x 67 mm 1 szt. 4. Wymienna łyżka podtrzymująca język z otworem na rurkę intubacyjna kompatybilna ze szczękorozwieraczem typu Davis-Boyle dla dzieci, rozm 18 x 57 mm 1 szt. 5. Szczękorozwieracz typu WHITEHEAD dla dzieci, rozm 13 cm - 5 1 szt. 6. Szczękorozwieracz typu WHITEHEAD ze szpatułką podtrzymującą język dla dzieci, rozm 13 cm - 5 1 szt. 7. Kleszczyki hemostatyczne do migdałków Schmidt dł. ok. 190 mm lekko odgięte 2 szt. 8. Kleszczyki okienkowe do migdałków Abraham dł. ok. 205 mm lekko odgięte 1 szt. 9. Kleszczyki do mikrochirurgi ucha, proste 1,0 x 6,0 mm bransze, dł. trzonu 80 mm 1 szt. 10. Nóż do adenotomi typu Negus, odgięty, dł. trzonu 210 mm, rozmiar 0 1 szt. 11. Nóż do adenotomi typu Negus, odgięty, dł. trzonu 210 mm, rozmiar 1 1 szt. 12. Nóż do adenotomi typu Negus, odgięty, dł. trzonu 210 mm, rozmiar 2 1 szt. 13. Nóż do adenotomi typu Negus, odgięty, dł. trzonu 210 mm, rozmiar 3 1 szt. 14. Raszpla kostna do nosa typu Fomon, dł. 210 m, 8,25 1 szt. 15. Końcówka do odsysania, wielorazowa, średnica 5 mm, odgięta na dugości 130 mm, do odsysania w jamie ustnej i gardle 2 szt. 16. Ssaki metalowe do odsysania uszu 3 szt. 17. Drut do pętli oczko , 50 mm 100 szt. 18. Lusterka krtaniowe 5 1 szt. 19. Kółeczka do usuwania ciała obcego z ucha 2 szt. 20. Haczyki do usuwania ciała obcego z ucha 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 OSPRZĘT DO ZESTAWU ARTROSKOPOWEGO FIRMY STRYKER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ostrze jednorazowe do Sharwera firmy Stryker grubość 4 mm, Agresive Plus, jałowe 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA TYPU ATOM V 2100 G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Filtr powietrza rozmiar 23x15,5 cm 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 OPRZYRZĄDOWANIE DO INKUBATORA AMELETTE I AMECORE PRODUKCJI AMEDA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Papier do filtrów powietrza rozmiar 95 x 115 mm, 1 opak. a 50 szt 40 op. 2. Mata do odprowadnika rozmiar 22 cm x 38 cm , 1 opak a 10 szt 8 op. 3. Rękaw węża do inkubatora 2 szt. 4. Butelki do ssaka 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 PRZESŁONY OKIENEK DO INKUBATORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przesłony okienek typu Irys, 1 opak a 4 szt 12 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 CZĘŚCI DO LARYNGOSKOPÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękojeść do laryngoskopu standardowa, chropowata powierzchnia, rozmiar gruby, współpracująca z wszystkimi standardowymi łyżkami innych producentów 4 szt. 2. Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, wielorazowa, zagieta nr 1 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów gniazdo łyżki metalowe 4 szt. 3. Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, wielorazowa, zagieta nr 2 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów gniazdo łyżki metalowe 6 szt. 4. Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, wielorazowa, zagieta nr 3 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów gniazdo łyżki metalowe 6 szt. 5. Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, wielorazowa, zagieta nr 4 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów gniazdo łyżki metalowe 4 szt. 6. Łyżka do laryngoskopu pediatryczna nr 00 - zagięta 5 szt. 7. Łyżka do laryngoskopu pediatryczna nr 0 - zagięta 5 szt. 8 Laryngoskop neonatologiczny, rękojeść o średnicy 1,5 cm 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 USZCZELKI DO LAPAROSKOPII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uszczelka zewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm. 5,0 ; 1 op.a 20 szt. 1 op 2. Uszczelka wewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm. 5,0 1 op 3. Uszczelka wewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm.10 ; 1 op.a 20 szt. 1 op 4. Uszczelka zewnętrzna do trokarów firmy Aesculap o rozm.10 mm ; 1 op.a 20 szt. 1 op 5. Uszczelka zewnętrzna do trokarów firmy Aesculap średnicy 5,5 mm; 1 op.a 20 szt. 1 op 6. Uszczelka wewnętrzna do trokarów firmy Aesculap średnica 11 mm; 1 op.a 20 szt. 1 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 OPRZYRZĄDOWANIE DO ERO-SCAN FIRMY OTICON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Końcówka sondy zewnętrznej mała 20 szt. 2. Końcówka sondy wewnętrznej duża 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 OPRZYRZĄDOWANIE DO ELEKTROKOAGULACJI DO APARATU VALEYLAB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda neutralna do aparatu VALEYLAB, jednorazowego użytku, dzielona na połowę, dla dorosłych, o wymiarach 210 x 240 mm. 1 OP. A 50 SZT 100 szt. 2. Kabel do elektrody neutralnej do aparatu VALEYLAB jednorazowegoi użytku 1 szt. 3. Elektroda nóż prosty, długość 25 mm, średnica 4 mm 1 szt. 4. Kabel szczypiec biopolarny pasuący do penset i narzędzi z amerykańskim i europejskim typem złącza do aparatu VALEYLAB, długość ok. 3-4 m wtyk dwubolcowy 4 szt. 5. Uchwyt elektrody ERGO-PEN 4 mm z dwoma przyciskami wtyk trzy bolcowy z dwoma przyciskami z kablem dł. ok. 3 m zaopatrzony w elektrodę typu szpatułka 2 szt. 6. Elektroda kulka prosta 6 mm. Średnica 4 mm 1 szt. 7. Pęsety biopolarne do aparatu VALEYLAB , szczypce o szer. ok. 2 mm, długość 220 mm 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 OPRZYRZĄDOWANIE DO RESPIRATORA AVEA CARE FUSION I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Układ oddechowy neonatologiczny, jednorazowy z ramienim wdechowym z grzałką i ramieniem wdechowym z pułapką wodną, z trójnikiem pacjenta 30 szt. 2. Filtr wydechu wielorazowy 2 szt. 3. Pojemnik kondensacyjny wielorazowy 1 szt. 4. Butelka na wodę wielorazowa do pojemnika kondensacyjnego 1 szt. 5. Komora nawilżacza do nawilżacza Fisher and Paykel jednorazowa, sterylna z automatycznym napełnianiem 30 szt. 6. Czujnik do saturacji do modułu Oxymetr Care Fusion jednorazowy 15 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 FILTR POWIETRZA DO SSAKA ELEKTYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza do ssaka elektrycznego 7E-BAC/DC 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13 APARAT DO PODAZY TLENKU AZOTU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Linia pomiarowa z pułapką wodną i filtrem 10 szt. 2. Układ oddechoway noworodkowy jednorazowego użytku z linia do podłączenia i podaży NO 10 szt. 3 Absorber 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 OPRZYRZĄDOWANIE DO BRONCHOSKOPU BF 20 D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zaworki biopsyjne 1 op a 20 szt 1 op 2. Olejek silikonowy a 15 ml 1 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 ZESTAWY DO INWAZYJNEGO POMIARU CIŚNIENIA IPC DO KARDIOMONITORA INFINITY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Inwazyjny pojedyńczy zestaw przetworników dla noworodka z możliwością przepływu 1ml/h, jednorazowy 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII EMED ES 400.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektroda czynna monopolarna, nóż prost 4 mm, długość 250 mm 2 sztuka 2. Uchwyt elektrody czynnej 4 mm wtyk 3 bolcowy z dwoma przyciskami z kablem, długość ok. 4,5 m 2 sztuka 3. Elektroda bierna silikonowa pediatryczna 1 sztuka 4. Kabl do elektrody biernej silikonowej pediatrycznej o długości ok. 4m 1 sztuka 5. Kabel monopolarny do narzędzi laparoskopowych wtyk o średnicy 4 mm, długość kabla ok. 4,5 m 3 sztuka 6. Pęseta koagulacyjna bipolarna, izolowana, długość ok. 190 mm 1 sztuka 7. Kabel do pęsety koagulacyjnej bipolarnej, izolowanej, długość ok. 4,5 m 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 POJEMNIK DO CZYSZCZENIA IGIEŁ CHIRURGICZNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwuczęściowy pojemnik do czyszczenia i dezynfekcji igieł chirurgicznych w myjnii dezynfektorze, z możliwością poddawania sterylizacji parowej, wykonany ze stali nierdzewnej 18/10 średnica pojemnika 7-9 cm 3 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 ŁĄCZNIKI DO DIADTERMII ERBE ACC/ICC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Adapter łączący uchwyty bez przycisków (wtyk 3 mm) z aparatem ERBE ACC/ICC (wtyk 5 mm) 1 sztuka 2. Adapter bipolarny łączący kable typu VALLEYLAB (2 wtyki 4 mm) z aparatami ERBE 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 BALONY DO ULTRASONOGRAFII ENDOSKOPOWEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Balony do ultrasonografii endoskopowej, niesterylne, opakowanie a 20 sztuk 7 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.80.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 OPRZYRZĄDOWANIE DO KARDIOMONITORA INFINITY DELTA II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czujnik capnostad do monitorowania etCO2 (końcowo wydechowe CO2) do pomiaru poziomu dwutlenku węgla w drogach oddechowych przy końcu wydechu dla noworodków zaintubowanych 25 szt. 2 Czujnik capnostad do monitorowania etCO2 (końcowo wydechowe CO2) do pomiaru poziomu dwutlenku węgla w drogach oddechowych przy końcu wydechu dla noworodków niezaintubowanych 50 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 SONDA BABCOCKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sonda Babcocka jednorazowa do usuwania żylaków nóg 10 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.31.41.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 DRUT KIRSCHNERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 1,6 mm, długość 150 mm 6 szt 2 Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 1,6 mm, długość 300 - 310 mm 10 szt 3 Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 2,4 mm, długość 150 mm 6 szt 4 Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 2,4 mm, długość 300 - 310 mm 6 szt 5 Drut KIRSCHNERA trokarowy z koncówką okrągłą o średnicy 3,0 mm, długość 300 - 310 mm 6 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.90.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 USZCZELKI DO TROAKARÓW FIRMY STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uszczelka do trokarów firmy STORZ, średnica otworu 3,9 mm , 1 op a 5 szt 2 op 2. Uszczelka do trokarów firmy STORZ, średnica otworu 9,0 mm 1 op a 5 szt 2 op 3. Uszczelki kompatybilne z tubusami do narzędzi laparoskopowych do zabezpieczenia otworu o średnicy 4 mm 1 op a 5 szt 2 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.12.22.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 STAPLERY SKÓRNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stapler skórny, średnica 0,6 mm-35 zszywek z komponentu nierdzewnej stalii 30 szt 2. Ładunek do staplera skórnego 20 szt 3. Automat do usuwania szwów mechanicznych 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pęseta koagulacyjna bipolarna, izolowana, ssąca, odgięta, tępa, o długości 190 mm 1 szt. 2. Kabel do pęsety koagulacyjnej bipolarnej, długość ok. 4,5 m 1 szt. 3. Elektroda czynna monopolarna nóż prosty 4 mm, długość 250 mm 1 szt. 4. Uchwyt do elektrody czynnej 4 mm, gruby wtyk, dwa przyciski, z kablem ok. 4,5 m 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 OPRZYRZĄDOWANIE DO DIATERMII AUTOCON 50 FIRMY STORZ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Elektorda hakowa monopolarna, koagulacyjna długość ok. 415 mm, haczyk 4 mm 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27 FILTR GAZU CO2 DO INSUFLATORA KARL-STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr gazu CO2 do insuflatorów electronic - endoflator, sterylny 50 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trokar o średnicy 6 mm , dł 10,5 cm, gwóźdź piramidalny , zawór wielofunkcyjny 2 szt. 2. Trokar o średnicy 11 mm , dł 10,5 cm, gwóźdź piramidalny , zawór wielofunkcyjny 1 szt. 3. Trokar 5 mm , kompatybilny z gwożdźiem Fimy STORZ ,5 mm 1 szt. 4. Trokar 10 mm , kompatybilny z gwożdźiem i redukcja 5 mm Firmy STORZ ,dł 10,5 cm 1 szt. 5. Uszczelki do trokara z pozycji 1 , op. maksymalnie 5 szt 10 szt. 6. Uszczelki do trokara z pozycji 2 , op. maksymalnie 5 szt 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII FIRMY STORZ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Trokar o średnicy 6 mm , dł około105 mm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny 1 szt. 2. Trokar o średnicy 11 mm , dł około105 mm, gwóźdź piramidalny, zawór wielofunkcyjny 1 szt. 3. Nasadka redukcyjna, redukcja 11/5 mm 3 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 NARZĘDZIA DO LAPAROSKOPII GINEKOLOGICZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nożyczki zakrzywione z mozliwoscia koagulacji , średnica 5 mm, dł 36 cm, składajace się z trzech elementów : Rączki , płaszcza i narzędzia roboczego 1 szt. 2. Kleszczyki z dwoma zebami , ostre , typu krokodyl , średnica 10 mm , dł 36 cm , składające się z trzech elementów : Rączki , płaszcza i narzędzia roboczego 1 szt. 3. Kleszczyki ostre z dwoma zebami , średnica 5 mm , dł 36 cm , składające się z trzech elementów : Rączki , płaszcza i narzędzia roboczego 1 szt. 4. Kleszczyki typu preparator, średnica 5 mm, dł 36 cm, składające się z trzech elementów : Rączki , płaszcza i narzędzia roboczego 1 szt. 5. Nozyczki preparacyjne METZENBAUM ,średnica 5 mm , dł 36 cm, składające się z trzech elementów: Rączki, płaszcza i narzędzia roboczego 1 szt. 6. Przewód monopolarny do narzedzi nożyczek, dł około 3 m, kompatybilny z diatermią ICC 200 Erbe 1 szt. 7. Woreczek eksrakcyjny ENDOBAG, rozmiar 1, objetośc 200/53 ml, do trokara 10 mm, sterylny 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.82.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 31 JEDNORAZOWE ŁYŻKI I DO LARYNGOSKOPÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, jednorazowa zagieta nr 1 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów 1 szt. 2 Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, jednorazowa zagieta nr 2 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów 1 szt. 3 Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, jednorazowa zagieta nr 3 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów 5 szt. 4 Łyżka do laryngoskopu żarówkowego, jednorazowa zagieta nr 4 współpracująca z wszystkimi standardowymi rękojeściami innych producentów 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.