Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Opole: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejącej wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu pralni, suszarni, oraz zainstalowanie nowej wentylacji na sali gimnastycznej i w palarni w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6
Numer ogłoszenia: 311042 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu , ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4743697, 457 54 95, faks 0-77 4743697, 457 54 95.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie istniejącej wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu pralni, suszarni, oraz zainstalowanie nowej wentylacji na sali gimnastycznej i w palarni w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie realizacji zadania pt.:Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających remoncie istniejącej wentylacji mechanicznej w pralni, suszarni, oraz wybudowanie nowej wentylacji na sali gimnastycznej i w palarni w budynku Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym programem funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Część I wykonanie prac projektowych Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wymaganych dla realizacji inwestycji stanowiącej przedmiot umowy, w oparciu o program funkcjonalno -użytkowy, jak również uzyskanie przez Wykonawcę odpowiednich uzgodnień, warunków technicznych i realizacyjnych związanych z przyłączeniem urządzeń do istniejącej sieci elektrycznej, oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczych , instrukcji użytkowania i ochrony p.poż. Dokumentacja projektowa winna zostać wykonana zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej oraz zgodnie z następującymi aktami prawnymi: -Ustawą Prawo budowlane Dz. U. z 2006, Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1133). -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( tekst jednolity Dz.U. z 2002 r Nr 75 poz.690 ze zmianami ) -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126 Wymagania w zakresie dokumentacji projektowej : Pełna uzgodniona dokumentacja po przeprowadzeniu wizji lokalnej musi zawierać: a) koncepcję zatwierdzona przez użytkownika b) projekt budowlano- wykonawczy wraz z opisami i rysunkami niezbędnymi do realizacji robót, w razie potrzeby uzupełniony szczegółowymi projektami umożliwiającymi wykonanie zamówienia bez konieczności dodatkowych opracowań. c) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagane właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru. d) założenia wyjściowe do kosztorysowania robót, przez które należy rozumieć dane techniczne technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych a mające wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych, e) przedmiary robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych, f) kosztorys inwestorski wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 stycznia 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego ( Dz.U. nr 18, poz. 172), g) inwentaryzacja w zakresie budowlano - instalacyjnym wraz z opinią techniczną. o stanie obiektu w zakresie dotyczącym opracowania np. elementy konstrukcyjne mogące kolidować z systemem wentylacji h) pozwolenie na budowę - jeżeli jest wymagane. i) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów, czyli na podstawie art. 21a ust. 1a ustawy Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz plany bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1126) Opracowanie powyższe należy wykonać wersji pisanej i elektronicznej w ilości: a) 2 egz. wersji papierowej b) 1 egz. wersji elektronicznej na CD pliki z rozszerzeniem - *.pdf. c) 1 egz. wersji elektronicznej oryginalnej ( z rozszerzeniem odpowiednim dla programu źródłowego). Projektant zobowiązany jest do dokonania uzgodnień z przedstawicielami Zamawiającego w zakresie: rozwiązań materiałowych (koszty inwestycyjne i eksploatacyjne) zakresu robót objętych projektem. Część II wykonanie robót budowlanych. Roboty budowlane polegające na budowie infrastruktury technicznej na terenie Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Opolu ul. Chmielowicka 6 należy wykonać w oparciu o wykonaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Do dokumentacji projektowej należy dołączyć z pisemne oświadczenie Projektanta, potwierdzające jej zgodność z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami oraz kompletność z punktu widzenia celu, któremu ma służyć..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.10.00 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : *posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, *posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia * posiadanie przez projektantów uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach : - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji sanitarnych i urządzeń wentylacyjnych, oraz instalacji i urządzeń elektrycznych. * posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika robót w zakresie kierowania robotami budowlanymi : wymagane uprawnienia w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjne, w zakresie sieci instalacji sanitarnych i urządzeń wentylacyjnych, oraz instalacji i urządzeń elektrycznych. b) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie robót ogólnobudowlanych wraz z robotami instalatorsko-montażowymi w branżach elektrycznej i sanitarnej ), których wartość nie była mniejsza niż 25 000 zł. brutto każda (każda robota wykonywana była na podstawie jednej umowy), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie . * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej * nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca winien złożyć oświadczenie - załącznik nr 4 do SIWZ. W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : -a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II. w celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik nr 5 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 2. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 1 ) posiadają uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach : - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjne, w zakresie sieci instalacji sanitarnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - posiadanie uprawnień budowlanych przez kierowników robót w zakresie kierowania robotami budowlanymi : wymagane uprawnienia w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjne, w zakresie sieci instalacji sanitarnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu, 3. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pieciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( z uwzględnianiem warunku określonego w Rozdziale VII pkt 2b SIWZ ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ), 4. minimum 2 dokumentów potwierdzających, że roboty przedstawione w wykazie o którym mowa w pkt 3 zostały wykonane z należytą starannością ). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605, Dz. U. z 2008 Nr 188 poz. 1155) mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów : pkt. a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1. zamiast dokumentów , o których mowa w pkt a) składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że :-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: -wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik nr 5 do SIWZ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w powyższym wykazie , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował,- dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( wymienione w wykazie o którym mowa w pkt 1 ) posiadają uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach : - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjne, w zakresie sieci instalacji sanitarnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - posiadanie uprawnień budowlanych przez kierowników robót w zakresie kierowania robotami budowlanymi : wymagane uprawnienia w specjalności - konstrukcyjno-budowlanej; - instalacyjne, w zakresie sieci instalacji sanitarnych, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne dokumenty stwierdzające przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu, - Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 6 do SIWZ). Pozostałe oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków realizacji zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ 2. Podpisane oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ 3. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 5 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych - załącznik nr 6 5. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy ich udział w realizacji zamówienia jest przewidywany - załącznik nr 7 6. Formularz ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsopole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów ul. Chmielowicka 6, 45-738 Opole w sekretariacie na parterze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa opon motocyklowych do pojazdów służbowych dla KWP w Opolu
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (DPO,MPO).
- [U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
- Usługa organizacji wydarzenia pn. Festiwal Kariery
- "Zakup i dostawa zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
- Opracowanie projektu budowlanego wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Elbląg"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.