Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Karpacz: naprawa mostu ul. Kowarska w Karpaczu
Numer ogłoszenia: 311098 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karpacz reprezentowana przez Burmistrza Karpacza z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Karpaczu , ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz, woj. dolnośląskie, tel. 075 7619150, 7616288, faks 075 7619224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.karpacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: naprawa mostu ul. Kowarska w Karpaczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest : Awaryjna naprawa mostu w ciągu drogi gminnej w ul. Kowarskiej w miejscowości Karpacz. Stan istniejący: 1) Funkcja drogi: droga ogólnodostępna, teren zabudowany 2) Ukształtowanie terenu: górzysty 3) Szerokość jezdni: 5,00m 4) Chodniki: 2*1,00m 5) Ze względu na powstałe groźne ubytki konstrukcji kamiennych pod mostem w wyniku wód powodziowych oraz wypłukanie nawierzchni chodników przez wody spływające wzdłuż drogi po nawierzchni mostu w wyniku intensywnych opadów zaistniała pilna potrzeba naprawy uszkodzeń w celu poprawy stanu technicznego obiektu i bezpiecznego użytkowania. Stan projektowy: a) Szerokość korony - bez zmian. b) Szerokość jezdni - bez zmian. c) Szerokość chodników - bez zmian. Wykonanie powłoki ochronnej powierzchni d) Konstrukcje kamienne - uzupełnienie uszkodzonych fragmentów konstrukcji. Planowany zakres robót: 1. Grodzie ziemne o wys. do 1.5 m z umocnieniem stopy skarpy darnina na płask 3,75m3 2. Deskowanie tradycyjne - podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wys. do 4m - - 22,50m2. 3. Betonowanie przy użyciu żurawia konstrukcji niezbrojonych - ławy i stopy fundamentowe - 22.5 m3. 4. Rozebranie ścian z kamieni na zaprawie cementowej 20,0 m3. 5. Ściany przyziemia i pięter z kamienia twardego 50,0m3. 6. Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km (po rozbiórce muru, schodów i z koryta) 34,0 m3. 7. Ręczne karczowanie drzew (śr. 10-15 cm) - 6 szt. 8. Ściany z kamienia - dodatek za spoinowanie 35,0 m2 9. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. ponad 15 cm - schody 4m3 10. Schody żelbetowe, wspornikowe proste z płytą gr.9 cm - 8,00m2. 11. Przygotowanie poziomych powierzchni elementów mostów - wyrównanie zaprawą nierówności w części chodnikowej 45,40m2 12. Powłoka cienkowarstwowa chodnika z masy na bazie żywic epoksydowych - pow. w jed. miejscu do 100 m2 - gr 5 mm Krotność = 5 - 45,40m2 13. Posypanie nawierzchni chodnika piaskiem - 45,40m2 14. Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grub. ponad 15 cm - płyta podporęczowa - 2,75m3 15. Deskowanie tradycyjne - podpory masywne, ściany oporowe i ściany maskujące o wys. do 4m - 22,00m2 16. Betonowanie przy użyciu żurawia konstrukcji zbrojonych - płyta podporęczowa - 2,75m3 1.2. Warunki wykonania i odbioru robót. Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami zawartymi w Specyfikacjach Technicznych (wg zestawienia poniżej), stosując materiały wyłącznie pełnowartościowe o właściwościach zgodnych z obowiązującymi normami. 1.3. Zestawienie ST dot. warunków wykonania i odbioru robót: 1. D-10.01.01 Mury oporowe. 2. D.01.02.01. Usunięcie drzew i krzewów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy w rozumieniu zapisu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 roku Nr 223 poz. 1655). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy oraz spełniający wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną, oznacza to, że spółka startuje w przetargu jako konsorcjum złożone ze wspólników - należy stosować art. 23 Prawa zamówień publicznych, który mówi o konieczności ustanowienia pełnomocnika (nie wystarczy umowa spółki mówiąca o jednoosobowym reprezentowaniu przez każdego ze wspólników). Zamawiający żąda od każdego ze wspólników osobno dokumentów potwierdzających, że nie podlegają oni wykluczeniu z postępowania. 4. Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej wymienionych warunków na podstawie załączonych, wymaganych dokumentów do oferty, przy uwzględnieniu następujących zasad: a) oferta podlega odrzuceniu w przypadkach określonych w art. 24 i art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych . 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, dokonana będzie po otwarciu ofert . 6. Każda z ofert zostanie oceniona pod kątem zgodności z postanowieniami niniejszej specyfikacji i przepisami ustawy Prawo zamówieniach publicznych i oceniona przy użyciu kryterium spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda przedłożenia: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków zawartych w art. 22 przedmiotowej ustawy, tj. że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia bez ograniczenia w zakresie branży ogólnobudowlanej, tj. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia do kierowania robotami ogólnobudowlanymi, d) zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające przynależność do tej izby, e) kserokopie lub odpisy muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.karpacz.pl w BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Karpaczu ul. Konstytucji 3-go Maja 54, 58-540 Karpacz pok. Nr 1 - kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KARPACZ
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby MZGK Sp. z o.o. w Karpaczu w formie leasingu operacyjnego
- Remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników ulic Miasta Karpacz w 2025 r.
więcej: przetargi KARPACZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 3644W w m. Nowe Iganie"
- Budowa drogowego mostu tymczasowego zlokalizowanego nad potokiem Łęgówka w miejscowości Piątkowa wraz z tymczasową drogą dojazdową
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów mostowych w ciągu DW 897: Zad. Nr 1 - remont mostu w m. Wola Niżna w km 11+713; Zad. Nr 2 - remont mostu w m. Osławica w km 42+596
- "Bieżące utrzymanie mostów, wiaduktów i przepustów w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w latach 2025-2026"
- Modernizacja wiaduktu drogowego o nr JNI 1000247 w ciągu ul. Maratońskiej nad al. Generała Waltera Janke w Łodzi
- Przebudowa poprzez remont mostu drogowego nad rzeką Bóbr w Marciszowie "zaprojektuj i wybuduj"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.