To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-21
Ogłoszenie nr 311156 - 2016 z dnia 2016-09-21 r.
Brzeg: Remont hali sportowej przy ul. Oławskiej 2a w Brzegu - etap IV.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuMinisterstwo Sportu i Turystyki- Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej. Program modernizacji infrastruktury sportowej.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300324-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 300589-2016, 300685-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Zamawiającym jest Gmina Brzeg reprezentowana przez Burmistrza Brzegu działająca na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Brzegu w oparciu o art. 15 ust. 2 i ust. 4 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj: Dz. U. z 2015r. poz. 2164, zm. Dz.U. z 2016r. poz. 1020).
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, krajowy numer identyfikacyjny
53051784000000, ul.
ul. Robotnicza
12,
49300
Brzeg, państwo
, woj.
opolskie, tel.
774 169 950, faks
774 169 952, e-mail
Adres strony internetowej (URL): www.bip.brzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont hali sportowej przy ul. Oławskiej 2a w Brzegu - etap IV.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.IV.042.7.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest remont i malowanie elewacji, demontaż starej i montaż nowej instalacji elektrycznej i oświetlenia, montowanie windy dla niepełnosprawnych, remont schodów i zejścia do hali sportowej przy ul. Oławskiej w Brzegu Dz. Nr 166/2. W ramach zadania należy wykonać następujący zakres robót: Hala 1) Malowanie ściany zachodniej (podłużnej okiennej) hali. 2) Wymiana tablic treningowych do koszykówki. 4szt. w zestawie tablica+obręcz+siatka Sala treningowa 3) Wymiana istniejących naświetlaczy i instalacji elektrycznej na nowe (zgodnie z dokumentacją). Elementy zewnętrzne 4) Naprawa odwodnienia liniowego. 5) Likwidacja tarasowego zejścia po stronie wschodniej i zastąpienie go skarpą trawiastą. 6) Remont schodów terenowych 7) Naprawa istniejących schodów terenowych (regulacja, uzupełnienie ubytków). 8) Naprawa istniejących murków. Elewacja hali 9) Czyszczenie i naprawa uszkodzeń. Wykonanie nowych wypraw i wymalowań zgodnie z załączoną kolorystyką. Montaż platformy dla niepełnosprawnych 10) Przygotowanie do instalacji, rozbiórki ścianek działowych i parapetowych okna na poziomie zaplecza. 11) Wykonanie zasilania dla platformy 12) Instalacja platformy wraz z płytą fundamentową. Roboty wewnątrz hali określone w pkt 1) i 2) powyżej Wykonawca zobowiązuje się wykonać w pierwszej kolejności. Roboty wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją projektową, wykonaną przez Arch. Janusza Blachowskiego, zawierającą dokumentację techniczną, opis robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiącą integralną część umowy. Szczegółowy zakres robót przedstawia załączona dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45200000-9,
45300000-0,
45400000-1,
45110000-1,
45230000-8,
45260000-7,
45320000-6,
45410000-4,
45420000-7,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT264227.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 318743.93 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla przebudowy ul. Słowackiego
- Wykonywanie robót budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych wod. - kan., gaz, c. o. bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Wykonywanie robót ogólnobudowlanych w zakresie bieżącego utrzymania zasobu komunalnego lokali i budynków
- Bieżące utrzymanie techniczne oraz naprawa chodników, dojść, dojazdów położonych na terenach zarządzanych przez Zamawiającego, w zależności od potrzeb określonych przez Zamawiającego
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową oraz grysami na sucho na terenie Gminy Brzeg w 2025 r.
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.