eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłonieSukcesywne dostawy fabrycznie nowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz do innych urządzeń drukujących dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie.



Ogłoszenie z dnia 2012-02-01

Błonie: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz do innych urządzeń drukujących dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie.
Numer ogłoszenia: 31124 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, Radzików 1, 05-870 Błonie, woj. mazowieckie, tel. 22 7253611, faks 22 7254714.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz do innych urządzeń drukujących dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz do innych urządzeń drukujących dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie. Pod pojęciem -fabrycznie nowe- Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, nie regenerowane, nie poddane procesowi ponownego napełniania i wymiany jakichkolwiek elementów, bez śladu uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Przez -materiały oryginalne-Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta urządzenia (sprzętu biurowego) do którego materiały są przeznaczone. Przez -materiały równoważne-Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne o właściwościach takich samych jak te, które zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Posiadają te same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - szacunkowe ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, - z uwagi na techniczną specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający dokładnie sprecyzował markę i modele urządzeń, typ, rodzaj tuszu i tonera zalecanego przez producenta sprzętu w instrukcji obsługi i gwarancji 3. Wymagania stawiane wykonawcy: a). Wykonawca gwarantuje, ze dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają własciwe opakowanie i oznakowanie. b). Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. c). Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iz wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od wymagań producenta drukarek, Wykonawca zobowiązuje się do gwarancyjnej wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie 48 godzin (dni robocze) od momentu zgloszenia przez Zamawiajacego (pracownika Działu Administracyjno-Technicznego) o wadliwym produkcie (telefonicznie, mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. d). Wykonawca poniesie odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia sprzętu lub odmowy wykonania napraw gwarancyjnych w przypadku gdy materiał eksploatacyjny dostarczony przez Wykonawcę był przyczyną uszkodzenia sprzętu. e). Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo producenta, nazwe (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, termin przydatności do użycia. f) Wymaga się, aby oferowane mateiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. g). Wymaga się, aby wszystkie elementy produktu były fabrycznie nowe i wyprodukowane w okresie ostatnich 6 miesięcy przed datą dostawy h). Wykonawca zobowiązuje się przez cały okres obowiązywania umowy na własny koszt do bezpłatnego odbioru pustych, zużytych opakowań po tuszach i tonerach oraz bezpłatnego i niezwłocznego wystawienia i dostarczenia do siedziby Zamawiającego karty przekazania odpadu. O potrzebie odbioru pustych, zużytych opakowań po tuszach i tonerach Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie.Odbiór w/w opakowań będzie odbywał się sukcesywnie w terminie wcześniej ustalonym z pracownikiem Działu Administracyjno- Technicznego IHAR-PIB. i). W przypadku zaoferowania -produktów równoważnych-Wykonawca (zgodnie z postanowieniami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.) jest zobowiązany wykazać, że oferowane przezez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tzn ich jakość została potwierdzona: - wynikami testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19752 dla tonerów do monochromatycznych drukarek laserowych, - wynikami testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych (tuszy), - wynikami testów jakościowych i wydajnościowych przeprowadzonych według standardu ISO/IEC 19798 dla tonerów kolorowych drukarek laserowych, Wykonawca przedstawi wyniki wskazanych powyżej testów jakościowych w postaci zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości zgodnie z § 5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U. Nr 226. poz. 1818). j). Wykonawca dostarcza materiały i ponosi koszty związane z transportem materiałów eksploatacyjnych do siedziby Zamawiającego. 6. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane partiami stosownie do potrzeb (w ciągu 24 godzin) po złożeniu zamówienia faksem przez pracownika Działu Administracyjno-Technicznego. 7. Dostawy materiałów eksploatacyjnych będą realizowane sukcesywnie od dnia zawarcia umowy do dnia 29.02.2013 r. 8. Ilości wskazane w załączniku nr 2 do SIWZ są wielkościami szacunkowymi, orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości asortymentu, z zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie z tytułu realizacji dostawy w wielkościach podanych w załączniku nr 2. 2) Kod CPV: 30.12.51.00-2 wkłady barwiące 30.12.51.10-5 tonery do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20-8 tonery do fotokopiarek.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek oraz do innych urządzeń drukujących dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUTOMATYKA BIUROWA Sp. z o.o., ul. Prymasa Tysiaclecia 103, 01-424 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 110000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151023,09

  • Oferta z najniższą ceną: 151023,09 / Oferta z najwyższą ceną: 205641,24

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia są dostawy typowe, powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29.01. 2004 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.