Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-09
Zielona Góra: Nasadzenia roślin na terenie zespołu parkowego przy ul. Ogrodowej
Numer ogłoszenia: 311316 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, faks 068 4564155, 4564455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nasadzenia roślin na terenie zespołu parkowego przy ul. Ogrodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiotem zamówienia jest nasadzenia roślin na terenie zespołu parkowego przy ul. Ogrodowej, polegające na wykonaniu nowych trawników oraz nasadzeniu roślin okrywowych zgodnie z dokumentacją projektową Aktualizacja projektu zieleni parku miejskiego znajdującego się przy ul. Jaskółczej i Ogrodowej w Zielonej Górze na dz. nr 92 - w części dotyczącej I etapu realizacji, stanowiącą załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje n/w prace. 3.1.1. Założenie nowych trawników na powierzchni 820 m2. 3.1.2. Sadzenie roślin okrywowych - rodzaj i ilość wg poniższego wykazu: Nazwa gatunkowa polska / łacińska Ilość szt./m2 Pow. (m2) Ilość (szt.) Bergenia cordifolia - bergenia sercolistna 9 33,3 300 Geranium macrorhizum - bodziszek korzeniasty 9 41 370 Hedera helix - bluszcz pospolity 5 824 4120 Hosta sieboldiana `Elegans` - hosta siebolda 5 16 80 Vinca minor `Argenteovariegata` - barwinek pospolity 9 7,7 70 Tulipa tarda -Tulipan botaniczny wielokwiatowy 62 16 992 3.1.3. Roczna pielęgnacja wykonanych nasadzeń i trawników..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 5.1.1. zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zadanie w zakresie zagospodarowania terenów zieleni obejmujące m.in. zakładanie i rekultywację trawników oraz sadzenie krzewów, bylin, roślin cebulowych o minimalnej wartości brutto 60.000,00 zł. 5.1.2. dysponują osobami lub będą nimi dysponować, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi wykształcenie ogrodnicze; 5.1.3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia: 5.1.3.1. - glebogryzarką, 5.1.3.2. wałem gładkim do zakładania trawników, 5.1.3.3. kosiarką mechaniczną do pielęgnacji trawników; 5.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.10) SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 8) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.7) SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 9) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg załącznika nr 7 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 10) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.9) SIWZ Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.3. SIWZ; 11) dokładnie wypełniony kosztorys ofertowy stanowiący - załącznik Nr 8 do SIWZ; 12) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ; 13) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, Pokój 408.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, Pokój 408.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przeprowadzenie kursu carvingu oraz kursu baristycznego
- "Bieżące utrzymanie oświetlenia parków i ulic w okresie 1 roku tj. od dnia 01.12.2024 r. do dnia 30.11.2025r."
- Przeprowadzenie kursu florystycznego
- Zakup biblioteki taśmowej z serwerem i oprogramowania do archiwizowania danych do budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze, ul. Spokojna 1
- SERWIS, NAPRAWA I PRZEGLĄDY OKRESOWE SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI GDDKiA O/ZG - 2 CZĘŚCI: CZ 1: O/ZG / LABORATORIUM DROGOWE RACULA CZ 2: REJON SŁUBICE
- Usługi cateringowe na rok 2025
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ul. Staromłyńskiej w Wejherowie - etap 1B, etap 2 i etap 3
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
- Cmentarz Ewangelicki z okresu I Wojny Światowej: prace konserwatorskie i budowlane
- Budowa terenu rekreacyjno-sportowego przy ul. Dzieci Syberyjskich w Wejherowie
- Rewaloryzacja i rewitalizacja terenów zielonych w Szpitalu Pediatrycznym w Bielsku-Białej
- Renowacja zabytkowego parku w Szczańcu
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.